• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #127 De Royalisten van Roche de Nez

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik stem op Altijd Bezig. 3 redenen:
1. Als je opgelet had had je gezien dat Batbeetje (de voorganger van AB) Sanoj als eerst verving. Waarschijnlijk heeft Eli eerst een wolf vervangen en daarna pas burgers. Zeker als er uberhaupt nog maar 1 wolf in zit nu.
2. Reden 2 is dat ik hem aansprak en zei dat Sanoj al dorpsoudste bij mij geclaimd had. Hij benaderde dat zeer voorzichtig met de tekst "Ik wil eerst het topic doorlezen." Als hij burger was geweest had hij het waarschijnlijk ontkent, als dorpsoudste of ziener had hij dat waarschijnlijk gelijk toegezegd. Maar als wolf wil hij waarschijnlijk even kijken of het nog verstandig is om die claim vast te houden net als Jonas en waarschijnlijk, gebruikt hij de tijd niet om het topic door te lezen, maar om aan jonas te vragen of hij dat daadwerkelijk geclaimd had.
3. Ik heb ook contact met iemand die beweert gezien te zijn en die zei dat Batbeetje vandaag gezien is, maar dat hij afgeschermd was door de wolven (zie instellingen). De kans dat hij wolf is is aanzienlijk groter
 

DeletedUser

Gast
Ik stem op Altijd Bezig. 3 redenen:
1. Als je opgelet had had je gezien dat Batbeetje (de voorganger van AB) Sanoj als eerst verving. Waarschijnlijk heeft Eli eerst een wolf vervangen en daarna pas burgers. Zeker als er uberhaupt nog maar 1 wolf in zit nu.
2. Reden 2 is dat ik hem aansprak en zei dat Sanoj al dorpsoudste bij mij geclaimd had. Hij benaderde dat zeer voorzichtig met de tekst "Ik wil eerst het topic doorlezen." Als hij burger was geweest had hij het waarschijnlijk ontkent, als dorpsoudste of ziener had hij dat waarschijnlijk gelijk toegezegd. Maar als wolf wil hij waarschijnlijk even kijken of het nog verstandig is om die claim vast te houden net als Jonas en waarschijnlijk, gebruikt hij de tijd niet om het topic door te lezen, maar om aan jonas te vragen of hij dat daadwerkelijk geclaimd had.
3. Ik heb ook contact met iemand die beweert gezien te zijn en die zei dat Batbeetje vandaag gezien is, maar dat hij afgeschermd was door de wolven (zie instellingen). De kans dat hij wolf is is aanzienlijk groter

1. Als jou theorie klopt zou jij dus zelf de wolf moeten zijn, aangezien jij eerder dan mij vervangen bent.
2. Dat ik het zeer voorzichtig benaderde komt omdat ik geen idee had van jou rol, je kan gezien, ziener, burger of zelfs wolf zijn.
Als ik het stemmen een beetje bekijk zie ik dat Sanoj 3 dagen achtereen niet heeft gestemd, dat wil dus zeggen dat hij inactief was, waarom zou ik dan de moeite gaan nemen om hem aan te spreken?
3. Want de wolven mogen alleen zichzelf afschermen, bekijk eerst zelf de instellingen eens ;)

Als ik dan het laatste deel van ons korte gesprekje eens terug lees (zie spoiler), ga ik toch echt denken dat jij wolf bent.
Waarom zou je anders je best doen om mij er van te weerhouden het topic te lezen?

[18:21:59] Altijd Bezig: Waarom zou ik jou geloven terwijl ik het topic nog niet eens heb gelezen?
[18:24:42] Roelove ~WWG~ Koekjes: omdat dit achter de schermen is gebeurd xD
[18:24:49] Roelove ~WWG~ Koekjes: dus het topic doorlezen vrij zinloos is xD
[18:25:10] Roelove ~WWG~ Koekjes: Ik ben de enige persoon die er een wolf heeft uit gehaald
[18:25:16] Roelove ~WWG~ Koekjes: oh en Imrahil
[18:25:22] Roelove ~WWG~ Koekjes: maar dat was zijn jagersschot
 

DeletedUser19654

Gast
Ik stem op Altijd Bezig. 3 redenen:
1. Als je opgelet had had je gezien dat Batbeetje (de voorganger van AB) Sanoj als eerst verving. Waarschijnlijk heeft Eli eerst een wolf vervangen en daarna pas burgers. Zeker als er uberhaupt nog maar 1 wolf in zit nu.
2. Reden 2 is dat ik hem aansprak en zei dat Sanoj al dorpsoudste bij mij geclaimd had. Hij benaderde dat zeer voorzichtig met de tekst "Ik wil eerst het topic doorlezen." Als hij burger was geweest had hij het waarschijnlijk ontkent, als dorpsoudste of ziener had hij dat waarschijnlijk gelijk toegezegd. Maar als wolf wil hij waarschijnlijk even kijken of het nog verstandig is om die claim vast te houden net als Jonas en waarschijnlijk, gebruikt hij de tijd niet om het topic door te lezen, maar om aan jonas te vragen of hij dat daadwerkelijk geclaimd had.
3. Ik heb ook contact met iemand die beweert gezien te zijn en die zei dat Batbeetje vandaag gezien is, maar dat hij afgeschermd was door de wolven (zie instellingen). De kans dat hij wolf is is aanzienlijk groter
Uhw dit zijn allemaal speculaties en geen feiten... zo ver ik het begrijp.
Verder kunnen wolven ook een goedje afschermen. Ik zie dit niet als iets wat in iemands nadeel zou moeten werken. Als jij afgeschermd word door de wolven dan ben jij toch ook niet in een keer meer wolf als iemand anders?

En dit snap ik ook totaal niet van je:
Waarom zou iemand die topic nog niet heeft gelezen bij de eerste de beste speler die naar hem toegaat zeggen dat hij DO is. (als hij dat dan is)
Verder moet je ook van iemand anders dus DO claim hebben gehad. Anders zou je nu niet op AB stemmen.
En hoe moeten wij geloven dat sanoj bij jou DO heeft gelcaimd? Zo ver ik weet is hij in eerste instantie gewoon inactief geweest. Een inactieve zegt niet veel.

Mij overtuig je gewoon niet dmv van speculaties. Ik wil nu niet AB gaan beschermen, maar je hebt er wel bijna 3x een goedje uitgewerkt. Dat zijn echte feiten en die spreken in tegendeel om je dus nu niet lukraak te gaan volgen in je mening/oordeel tegen AB

E: volgens mij moet ik dat aanpassen naar 4x. Aangezien archer er ook uit gegaan is als goedje. En je bij Mineos nog van gedachten ben veranderd voor het te laat was. Helaas had een ander goedje het toen moeten bekopen. Feit dat je totaal van mineos of bent gegaan maakt hier totaal niet uit.

E2: Ik ben WIDM nu kijken sow sorry! kom straks weer terug, weet niet wanneer deadline precies is. Die was gisteren ook anders namelijk merkte ik op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
1. Als jou theorie klopt zou jij dus zelf de wolf moeten zijn, aangezien jij eerder dan mij vervangen bent.
2. Dat ik het zeer voorzichtig benaderde komt omdat ik geen idee had van jou rol, je kan gezien, ziener, burger of zelfs wolf zijn.
Als ik het stemmen een beetje bekijk zie ik dat Sanoj 3 dagen achtereen niet heeft gestemd, dat wil dus zeggen dat hij inactief was, waarom zou ik dan de moeite gaan nemen om hem aan te spreken?
3. Want de wolven mogen alleen zichzelf afschermen, bekijk eerst zelf de instellingen eens ;)

Als ik dan het laatste deel van ons korte gesprekje eens terug lees (zie spoiler), ga ik toch echt denken dat jij wolf bent.
Waarom zou je anders je best doen om mij er van te weerhouden het topic te lezen?

[18:21:59] Altijd Bezig: Waarom zou ik jou geloven terwijl ik het topic nog niet eens heb gelezen?
[18:24:42] Roelove ~WWG~ Koekjes: omdat dit achter de schermen is gebeurd xD
[18:24:49] Roelove ~WWG~ Koekjes: dus het topic doorlezen vrij zinloos is xD
[18:25:10] Roelove ~WWG~ Koekjes: Ik ben de enige persoon die er een wolf heeft uit gehaald
[18:25:16] Roelove ~WWG~ Koekjes: oh en Imrahil
[18:25:22] Roelove ~WWG~ Koekjes: maar dat was zijn jagersschot
1. Oh ja top redenatie. Vooral om het feit dat jij Moon en DG (minofmeer) tegelijkertijd vervangen werden en ik in mijn eentje. Het feit dat jij als eerste van die 3 vervangen werd geeft al iets aan.
2. Dorpsoudste claimen is altijd veilig. Als je echt dorpsoudste was geweest was je gelijk meegegaan, omdat het dan logisch was dat Sanoj dat ook had gedaan. Dat deed je niet dus je bent sws geen DO. Als burger zijnde had je waarschijnlijk een opmerking gemaakt als: Ik weet niet waar hij dat vandaan heeft gehaald, want ik ben geen DO. Claimen dat je geen dorpsoudste bent heb je ook niet gedaan. Dat zou je wel doen als je burger was. Jij liet het in het midden. Dat is wat een wolf zou doen.
3. Nee dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat de kans dat een wolf een wolf afschermt groter is dan dat hij een ander persoon afschermt en dus dat de kans dat jij wolf bent groter is, dan de kans dat iemand anders wolf is.

En waarom ik niet wou dat je het topic door zou lezen: Omdat in het topic dingen staan waaruit kan blijken dat Jonas nooit bij mij geclaimd zou kunnen hebben (omdat hij al inactief was voordat ik in het spel kwam bijvoorbeeld.

@Moon, Waarom zou ik als wolf zijnde POTG er ook uit gegooid hebben. Dan is de kans van eventueel 2e stelletje aanwezig, maar die kans is bij een spelleider als Eli niet heel groot.
 

DeletedUser19654

Gast
Wacht even hoe weet jij dat wolven überhaupt maar 1 iemand kunnen afschermen? Misschien kunnen ze er wel 3 afschermen of wellicht 1 goedje en 1 slechtje. Oftewel alleen maar goedjes, maar kan idd ook zijn dat ze alleen 1 medewolf kunnen afschermen.

Sorry hoor, maar vind dat je daar toch echt spreekt alsof jij meer weet als ik over wat wolven weten.

Verder, als koppel komt het jou wel heel slecht uit als de inactieve wolf word vervangen. Moet je die er ook weer uitwerken. Vervelend als je denkt eindelijk van je medewolven af te kunnen zijn. Nu kom je weer aan met waardeloze speculaties op basis waarvan wij dan maar AB moeten lynchen. Ik snap het niet.

Kom met echt iets overtuigends! met een feit!

Ik verdenk je idd van G/S koppel. Vooral omdat de enige verdediging die je daartegenin kan brengen het volgende is en ik citeer weer eens letterlijk:
De kans op een 2e koppel is met een spelleider als elli niet groot.

Van yde had ik ooit nooit gedacht dat hij er gewoon 3 in zou stoppen.
 

DeletedUser18003

Gast
Wacht even hoe weet jij dat wolven überhaupt maar 1 iemand kunnen afschermen? Misschien kunnen ze er wel 3 afschermen of wellicht 1 goedje en 1 slechtje. Oftewel alleen maar goedjes, maar kan idd ook zijn dat ze alleen 1 medewolf kunnen afschermen.
Hier heeft WWG gewoon gelijk in, dit staat namelijk in de instellingen:
Extra: Elk slechtje kan elke nacht 1 speler afschermen tegen zieneringen. Maximaal de helft van alle wolven kunnen per nacht afgeschermd worden door wolven.
Er zit nog 1 wolf in het spel (ervanuitgaande dat een rol niet meerdere keren voorkomt, wat ik eigenlijk niet zeker weet, bedenk ik me nu), dus dat is 1 speler.

Sorry hoor, maar vind dat je daar toch echt spreekt alsof jij meer weet als ik over wat wolven weten.

Verder, als koppel komt het jou wel heel slecht uit als de inactieve wolf word vervangen. Moet je die er ook weer uitwerken. Vervelend als je denkt eindelijk van je medewolven af te kunnen zijn. Nu kom je weer aan met waardeloze speculaties op basis waarvan wij dan maar AB moeten lynchen. Ik snap het niet.

Kom met echt iets overtuigends! met een feit!

Ik verdenk je idd van G/S koppel. Vooral omdat de enige verdediging die je daartegenin kan brengen het volgende is en ik citeer weer eens letterlijk:
De kans op een 2e koppel is met een spelleider als elli niet groot.
Opnieuw ervanuitgaande dat er van iedere rol er maar 1 in het spel zit (volgensmij is dat tot nu toe ook zo geweest, als ik bij de doden kijk), is het onmogelijk dat er een 2de G/S-koppel in zit.
 

DeletedUser

Gast
1. Oh ja top redenatie. Vooral om het feit dat jij Moon en DG (minofmeer) tegelijkertijd vervangen werden en ik in mijn eentje. Het feit dat jij als eerste van die 3 vervangen werd geeft al iets aan.
2. Dorpsoudste claimen is altijd veilig. Als je echt dorpsoudste was geweest was je gelijk meegegaan, omdat het dan logisch was dat Sanoj dat ook had gedaan. Dat deed je niet dus je bent sws geen DO. Als burger zijnde had je waarschijnlijk een opmerking gemaakt als: Ik weet niet waar hij dat vandaan heeft gehaald, want ik ben geen DO. Claimen dat je geen dorpsoudste bent heb je ook niet gedaan. Dat zou je wel doen als je burger was. Jij liet het in het midden. Dat is wat een wolf zou doen.
3. Nee dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat de kans dat een wolf een wolf afschermt groter is dan dat hij een ander persoon afschermt en dus dat de kans dat jij wolf bent groter is, dan de kans dat iemand anders wolf is.

En waarom ik niet wou dat je het topic door zou lezen: Omdat in het topic dingen staan waaruit kan blijken dat Jonas nooit bij mij geclaimd zou kunnen hebben (omdat hij al inactief was voordat ik in het spel kwam bijvoorbeeld.

@Moon, Waarom zou ik als wolf zijnde POTG er ook uit gegooid hebben. Dan is de kans van eventueel 2e stelletje aanwezig, maar die kans is bij een spelleider als Eli niet heel groot.

1. Bekijk de vervangingen nog eens goed zou ik zeggen, Moon en DG werden eerder dan mij vervangen.
2. Denk dat je onderhand genoeg potjes met mij hebt gespeeld om te weten dat ik niet tot nauwelijks claim, en al helemaal niet als ik nog geen idee heb van rollen.
3.
4. Met andere woorden er is nooit een claim bij jou gekomen, waardoor ik jou nu alleen maar meer als wolf zie.

Weet niet of ik voor de DL nog weer online kan komen, dus bij deze alvast mijn stem:
WWG
 

DeletedUser

Gast
Mededeling

Vervangers zijn:

Bats voor Sanjo
Dutch Girl voor Fireas
Moonmonkey vervangt Gerben

Bats (jij dus) verving eerder dan DG en Moon. Dus praat geen onzin

EDIT: Oh en ga niet lullen dat je het niet wist of verkeerd geinterpereerd hebt, want ik heb het duidelijk beschreven:
Ik stem op Altijd Bezig. 3 redenen:
1. Als je opgelet had had je gezien dat Batbeetje (de voorganger van AB) Sanoj als eerst verving. Waarschijnlijk heeft Eli eerst een wolf vervangen en daarna pas burgers. Zeker als er uberhaupt nog maar 1 wolf in zit nu.
(...)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Bats (jij dus) verving eerder dan DG en Moon. Dus praat geen onzin

EDIT: Oh en ga niet lullen dat je het niet wist of verkeerd geinterpereerd hebt, want ik heb het duidelijk beschreven:
Dus de volgorde waarin iets door een spelleider in dezelfde post wordt gezet is in jou ogen een goed argument?
Lijkt mij eerder dat ze het op alfabetische volgorde heeft gezet.
Misschien is jou sig wel van toepassing op jezelf?
 

DeletedUser

Gast
Mededeling

Vervangers zijn:

Bats voor Sanjo
Dutch Girl voor Fireas
Moonmonkey vervangt Gerben

Dus de volgorde waarin iets door een spelleider in dezelfde post wordt gezet is in jou ogen een goed argument?
Lijkt mij eerder dat ze het op alfabetische volgorde heeft gezet.
Misschien is jou sig wel van toepassing op jezelf?

Misschien ben ik een oplettende speler en heb ik gezien dat er eerst minder mensen in die post stonden dan nu.
Ik heb de post doodleuk even gequote zodat andere mensen hem ook kunnen zien zodat ze er op kunnen klikken zodat ze zien staan: "Voor het laatst gewijzigd op ... om ..." Toen voegde ze de andere toe.
Verder is wel grappig dat je je verdedigt op het feit dat de spelleider het misschien op alfabetische volgorde heeft gezet, waardoor je toegeeft dat het verdacht is als een spelleider iemand als eerste vervangt.
 

DeletedUser

Gast
Dat je een oplettende speler bent valt niet te ontkennen, alleen is het jammer dat de rest dat niet echt beheerst.
Een speler die door middel van leugens een claim probeert te krijgen is in mijn ogen wolf, premiejager of deel van een G/S koppel.
Aangezien er geen premiejager inzit, en het koppel al dood is blijft wolf over.
 

DeletedUser

Gast
Ik stem op Altijd Bezig. 3 redenen:
1. Als je opgelet had had je gezien dat Batbeetje (de voorganger van AB) Sanoj als eerst verving. Waarschijnlijk heeft Eli eerst een wolf vervangen en daarna pas burgers. Zeker als er uberhaupt nog maar 1 wolf in zit nu.
2. Reden 2 is dat ik hem aansprak en zei dat Sanoj al dorpsoudste bij mij geclaimd had. Hij benaderde dat zeer voorzichtig met de tekst "Ik wil eerst het topic doorlezen." Als hij burger was geweest had hij het waarschijnlijk ontkent, als dorpsoudste of ziener had hij dat waarschijnlijk gelijk toegezegd. Maar als wolf wil hij waarschijnlijk even kijken of het nog verstandig is om die claim vast te houden net als Jonas en waarschijnlijk, gebruikt hij de tijd niet om het topic door te lezen, maar om aan jonas te vragen of hij dat daadwerkelijk geclaimd had.
3. Ik heb ook contact met iemand die beweert gezien te zijn en die zei dat Batbeetje vandaag gezien is, maar dat hij afgeschermd was door de wolven (zie instellingen). De kans dat hij wolf is is aanzienlijk groter

Dat je een oplettende speler bent valt niet te ontkennen, alleen is het jammer dat de rest dat niet echt beheerst.
Een speler die door middel van leugens een claim probeert te krijgen is in mijn ogen wolf, premiejager of deel van een G/S koppel.
Aangezien er geen premiejager inzit, en het koppel al dood is blijft wolf over.

Ik heb allang een DOclaim. Als jij ook DO zou claimen, zou er sws een leugen zijn. Daar is niks wolfs aan...
 

DeletedUser

Gast
Goh ik kreeg gister toch echt de indruk dat je een claim van sanoj had gekregen ;)
Dat zou dan een leugen van jou zijn waar iedereen vlekkeloos achteraan huppelt.
 

DeletedUser

Gast
Dag 7

Lynch
Altijd Bezig - Wolf

Lunch
Weerwolfgek - Ziener

Sorry was niet helemaal wakker.

Deadline morgen 09:30
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ja mijn fout Mineos is BM

Mineos en Aeneas en Moon krijgen een inactiviteits puntje.
Vergeet je voor de DL van morgen 09:30 weer te stemmen ga je dood of vervangen.
Maar denk dat ik door vervangers ben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Excuses, de bedoeling was iets eerder wakker te zijn x)

EDIT: Moonmonkey duidelijk dat hij de laatste wolf is. Ik heb geen bewijs nodig, probeer maar te bewijzen dat het niet zo is...anders blijft mijn stem staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18003

Gast
Excuses, de bedoeling was iets eerder wakker te zijn x)

EDIT: Moonmonkey duidelijk dat hij de laatste wolf is. Ik heb geen bewijs nodig, probeer maar te bewijzen dat het niet zo is...anders blijft mijn stem staan.
En waarom is het zo duidelijk dan?
 

DeletedUser

Gast
Ja mijn fout Mineos is BM

Mineos en Aeneas krijgen een inactiviteits puntje.
Vergeet je voor de DL van morgen 09:30 weer te stemmen ga je dood of vervangen.
Maar denk dat ik door vervangers ben.

Verbeter me als ik het verkeerd zie. Moon heeft ook geen stem geplaatst, waar is z'n puntje dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan