• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Roddels en Achterklap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ontsproten aan mijn brein en voor de lol dus hoop dat jullie tegen een geintje kunnen!

WIST JE DAT?
*Sommige mensen doen niet mee op de wereld Marathon omdat ze denken dat ze alles lopend af moeten leggen!
*Deze waren ook weer teleurgesteld in de slag om Troje omdat Brad Pitt nergens te bekennen was!
*Dezelfde allies weer iedere keer terugkeren op een nieuw te starten wereld, lui of slim?
*Je als nieuweling het zwaar hebt op het AF forum, je moet een beetje lief zijn voor elkaar hoor!
*Er steeds songfestivals gehouden word op het spellenforum die populairder zijn dan het echte songfestival!
*De Grepolis Times er eindelijk goed uit begint te zien!
*Datsommige werelden nog steeds overgeslagen worden.
*Het soms moeilijk is voor mensen om het echte leven en het leven op Grepolis te scheiden!
*Die waarschijnlijk nooit van de uit knop hebben gehoord...?


tot de volgende keer!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser23053

Gast
onderbouw het eens zou ik zeggen...

Nou, wat Ara al zei. Maar bijvoorbeeld ook dat een aantal zinnen erg vreemd begint, er hoort namelijk bij veel zinnen nog wat voor wat ik eigenlijk mis, zoals "wist je dat", of iets in die richting.
En AF is de afkorting voor Algemeen Forum, dus AF forum klinkt bij mij een beetje vreemd ;)
 

DeletedUser9104

Gast
Ik mis eerlijk gezegd de link met de titel van het topic en de inhoud van je topic?
 

DeletedUser

Gast
Ik zie de link wel:O

Vond het wel nice. Miss ook een idee voor de Times dit?

Beter dan sommige andere posts op het algemene AF.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan