• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hobbies

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser24200

Gast
Nu het forum (eindelijk) wat actiever is ben ik toch wel benieuwd naar de real life hobby's van een aantal spelers.
Voel je vrij om te reageren
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser24200

Gast
Ik zal dan maar aftrappen in de hoop dat er wat meer mensen reageren
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Hobby's zijn kippen houden, karper vissen, voetballen en natuurlijk een pilsje nuttigen
smiley_emoticons_smilenew.gif
 

DeletedUser23718

Gast
Meestal houd ik wacht, als een soldaatje. Soms ga ik op verkenning, daarnaast moet ik het nest onderhouden en eten zoeken. Als laatste ook nog een oogje in het zeil houden op de kinderen.

Kortom mieren hebben geen tijd voor hobby's.
 

DeletedUser

Gast
Hobby,s: Erg fanatiek NEC supporter!! Verder fitnissen, kickboxen, vissen (vooral snoeken) festivals/party,s (hardcore) en gezellige leuke dingen doen met vrienden, lekker gek doen:p

Motto: Leef vandaag, niemand belooft je morgen!!!
 

DeletedUser24200

Gast
Venlo all the way ole ole ole ole ole, Vitesse is toch ook maar gewoon een speeltje van wat rijke tattas
 

DeletedUser

Gast
Klopt, maar alles beter dan nek.
De Graafschap is natuurlijk de enige echte club in Gelderland, maar alles beter dan nek.
 

DeletedUser24200

Gast
Klopt, maar alles beter dan nek.
De Graafschap is natuurlijk de enige echte club in Gelderland, maar alles beter dan nek.
Ik was bij die wedstrijd Roda-Graafschap toen ze zo dik verloren in play offs, heb nog nooit een Nederlandse club zo blij gezien met een verlies haha wat een aanhang was dat. Als je echt een keer sfeer wilt hebben moet je naar Dortmund gaan, als je daar 1x geweest bent ga je gegarandeerd vaker en vaker. Scheelt ook wel weer dat het maar een uurtje rijden is maar is echt geweldige sfeer als je op de Gelbe wand zit
 

DeletedUser24091

Gast
ik speel nog meer andere spellen waaronder Supremacy 1914
als iemand dat ook wilt spelen of al speelt: stuur mij ff een bericht :)
dan kunnen we samen als BG's op een spelwereld beginnen :D
 

DeletedUser

Gast
Ik doe fanatiek aan korfbal. Ook saxofoon spelen is een hobby. Verder ben ik (vooral in de vakanties) een echte "bookworm".
En ik hou van discussies over vanalles en nog wat. Daarom lees ik ook veel op het serieuze praat deel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan