• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Volgende wereld

DeletedUser

Gast
Heeft iemand enig idee wanneer de volgende wereld opent?
Of in ieder geval in welke maand?
Verwachtingen zijn ook welkom.
 

DeletedUser23442

Gast
Dat is nooit echt bekend, maar meestal zit er tussen de start van 2 werelden zo'n 1 tot 3 maanden tijd
Naxos is een maand geleden gestart, dus ergens de komende 2 maanden zou er best weer eens een nieuwe wereld kunnen komen.

Maar te snel zou ik er niet op rekenen. Dit zei Kroenuh recent:

Nieuwe wereld
De eerste vragen zijn er (natuurlijk) alweer over gesteld. Momenteel staat er echter nog geen nieuwe wereld gepland om te starten. Als team zijn wij wel van plan om een enquête rond te sturen om te weten te komen welke instellingen men het liefste ziet. Dit zal hoogstwaarschijnlijk deze maand nog (mei) gaan plaatsvinden.

Nou, als die enquête 'waarschijnlijk nog in mei' zal plaatsvinden klinkt het alsof die ergens eind mei, begin juni komt.
Zo'n enquête zal een tijdje open moeten staan om reacties binnen te halen. Zo'n nieuwe wereld zal vast niet direct na de enquête starten, daar zal er weer flink wat tijd in gaan zitten om de gegevens te verwerken, na te denken, alles voorbereiden, discussie's voeren met de comunitie over de uitslag van de enquête waar ongetwijfeld niet iedereen het mee eens zou zijn.

En als dat allemaal gebeurd is start er mss wel weer ergens een nieuwe wereld. Maar ik zou er niet te snel op rekenen dus
 

DeletedUser

Gast
Oké bedankt.
Had niet zo snel antwoord verwacht echt tof.
Jammer dat het niet net zo snel gaat met de werelden.
 

DeletedUser23608

Gast
Heeft iemand ook een idee of er instant buy zal zijn op die nieuwe wereld?
 

DeletedUser24788

Gast
ja want het was een update.. en een update betekend iets nieuws, dat houd in dat op een nieuwe wereld, dus ook dat nieuwe is.
 

DeletedUser19428

Gast
ja want het was een update.. en een update betekend iets nieuws, dat houd in dat op een nieuwe wereld, dus ook dat nieuwe is.

Dit is nog geen uitgemaakte zaak.
Je ziet de reacties op het forum, dus het kan best zijn dat er bepaalde instellingen niet actief worden op een eventuele nieuwe wereld.

En updates houden niet altijd in dat er iets nieuws komt. Er kunnen met een update ook herstel werkzaamheden plaats vinden
 

DeletedUser

Gast
Dat hopen we maar.. Snap dat Inno het geld nodig heeft, maar daar zou ik echt niet spelen. Een wereld met instant-buy. Dan ga ik wel FoE of GGE spelen of iets in die richting.
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
Het is onbekend wanneer er een nieuwe wereld komt. Als die komt zal daar instant buy actief zijn. Aangezien vanaf wereld Naxos deze functie actief zal zijn. Dus neem aan dat het op de werelden die er na komen ook zo zal zijn.
Immers is het een nieuwe spel element, evenals de helden, die werden ook op werelden na Githion actief gezet.

Mocht het anders zijn zullen we dat merken, maar ik verwacht dat instant buy gewoon actief is.
 
Bovenaan