• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.88

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Update naar spelversie 2.88


Beste spelers,

Spelversie 2.88 zal in de morgen van dinsdag 2 juni 2015 geïnstalleerd worden.

Hieronder een gedetailleerde lijst met veranderingen:


Omschrijving

Deze update bevat niet zo veel inhoudelijke nieuwtjes, maar bestaat voornamelijk uit de laatste details voor ons aankomend event genaamd 'Commandant voor Rome', dat beschikbaar zal zijn op de Beta vanaf 27 mei en live op onze servers vanaf 18 juni. Later meer hierover. Achter de schermen hebben we aan de stabiliteit van het spel gewerkt.

Verbeteringen

  • Commandant voor Rome event klaargezet;
  • Nieuwe award toegevoegd: 'ondersteuner van de dag';
  • Offensieve spreuken worden nu ook geblokkeerd bij vredestijd.
Bugfixes

  • Namen in de marktplaatstabellen werden niet goed uitgelijnd;
  • Massaal rekruteren veranderde niet van inhoud wanneer de header veranderde;
  • Verschillende kleine verbeteringen.
Vlak voor aanvang van de update zul je een melding ontvangen ter kennisname.

Tijdens de update zal het spel voor iedere speler worden bevroren. Zodra de update is voltooid verschijnt er een knop om de pagina te vernieuwen. Nadat je hier op hebt geklikt kun je weer verder spelen. Normaal gesproken duurt een update maximaal 2 minuten.


Discussiëren over deze update kan hier!

Veel plezier verder met Grepolis!
Jullie Grepolis.nl team

footer.png
Ieniemienie update!
 

DeletedUser16767

Gast
de creativiteit is jaren ver te zoeken bij inno

ze hebben thraciers vervangen door romeinen
maar het trucje is het zelfde

doe nu eens een event waar allies een reden hebben om wat te doen
die supersteden was een fout met die grotten en deff
maar er was wel beukplezier en actie

dit is een geldput zoals elk event de afgelopen jaren
ckajscggscw4s2u60.gif
 
Inderdaad een beetje van het zelfde, alleen een combinatie van die eieren met dag awards/prijzen en dat eerdere thraciers event.
 

Gollum Returns

Manticore
Namen in de marktplaatstabellen werden niet goed uitgelijnd;

Wordt de markt sowieso nog aangepast met feedback vanuit de community? Het is echt een drama nog steeds.

dad3a123f6.png


Als ik 2*2k op de markt zet is mijn capaciteit nog steeds 2,5k. Niet ineens maar 0,5k. Leuk dat ze dan de volgende 2k er al vanaf trekken maar dat is totaal onlogisch. Echt, ze moeten die prutser een bezem geven die dit bedacht heeft. Die kan beter de gangpaden op het hoofdkantoor gaan vegen.

Filter opties zijn goed zo, hoeven ze niets meer aan te veranderen. (zeg het maar even, voor ze namelijk de goede dingen ook weer verprutsen)

En die verschrikkelijke verplichte pop-up mag ook wel weer verschijnen. Kunnen ze niet een knopje maken zodat je markt aanbiedingen sneller kan accepteren.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser22400

Gast
Ben benieuwd wat Apheledes doet, nieuwe helden hebben ze genoeg feedback over gekregen en ben persoonlijk erg blij met hektor
 

DeletedUser

Gast
Ben benieuwd wat Apheledes doet, nieuwe helden hebben ze genoeg feedback over gekregen en ben persoonlijk erg blij met hektor

Heb even op de Beta servers gekeken: daar zorgt Alpheledes ervoor dat onderzoeken 22% sneller gaan en 22% minder kosten.
Persoonlijk vind ik het geen enorm handige held, ze hadden wel met wat beters kunnen komen.
 

DeletedUser22400

Gast
Heb even op de Beta servers gekeken: daar zorgt Alpheledes ervoor dat onderzoeken 22% sneller gaan en 22% minder kosten.
Persoonlijk vind ik het geen enorm handige held, ze hadden wel met wat beters kunnen komen.

WAT EEN ZINLOZE ***HELD

dacht ik dat er nog iets leuks uit dit event zou komen, maar nee
 

DeletedUser25142

Gast
Ze hadden van mij ook wel wat mogen doen aan de standaard max levertijd in de marktplaats...ik ben het zat om steeds de tijd omhoog te zetten
 

DeletedUser

Gast
Bij updates staat "Nieuwe award: verdediger van de dag". Moet dit niet zijn ondersteuner van de dag?
 

Armand0

Manticore
ik begreep het ook al niet, maar hier dus het antwoord op mijn vraag
126e8p4.jpg


Mag ik ook met terugwerkende kracht de andere 1000 die ik in 5 jaar tijd "verdiend" heb? :x
 
Bovenaan