• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nachtwaker

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Seg, kwal. Kunnen we ook nog vriendelijk zijn tegenover andere mensen? Of is dat te veel gevraagd?
K'nijntje <3

Ik ben het met je intentie eens, maar ik zou het iets anders hebben aangepakt:

Hoi Heir. Jij bent liev. <3 Hoi Remon. Jij bent ook liev. <3 Waarom zie ik nare woordjes, als mensen ruzie maken is dat toch helemaal niet leuwk?? :( Sulle we nu liev doen? :D
Zoiets.

Maar meer in algemene situatie, want ik vond Heirs opmerking eigenlijk best geinig en door die ':p' was ik ook niet geneigd het als een serieuze belediging op te vatten.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
K'nijntje <3

Ik ben het met je intentie eens, maar ik zou het iets anders hebben aangepakt:

Zoiets.

Maar meer in algemene situatie, want ik vond Heirs opmerking eigenlijk best geinig en door die ':p' was ik ook niet geneigd het als een serieuze belediging op te vatten.

Wel, ik ben echter eerder sarcastisch gemeen dan sarcastisch enthousiast. Jammer in dat geval.
 

DeletedUser22575

Gast
K'nijntje <3

Ik ben het met je intentie eens, maar ik zou het iets anders hebben aangepakt:

Zoiets.

Maar meer in algemene situatie, want ik vond Heirs opmerking eigenlijk best geinig en door die ':p' was ik ook niet geneigd het als een serieuze belediging op te vatten.

Genade, jij bent liev <3
 

DeletedUser23053

Gast
Ik heb hem vooral peilingen zien maken @ideeënforum, geen slechte mod dus! (voorlopig :p)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan