• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Notitieblok

DeletedUser

Gast
Beste,

Ik had een topic op mn Notitieblok gezet en nu heeft iemand die verwijderd?
Zit er dagelijks iemand tussen die notitieblokken te koekeloeren?

(Titel was niet provocerend, inhoud misschien wel (was gewoon om te testen of dit ook echt 'prive' is))

MVG
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik geloof dat alleen kroenuh (en mss de teamleider vh forum)bij je nititieblok kan komen, die wordt 1x per jaar geleegd geloof ik.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik geloof dat alleen kroenuh (en mss de teamleider vh forum)bij je nititieblok kan komen, die wordt 1x per jaar geleegd geloof ik.

Enkel Kroenuh, dus ik zou het hem eens vragen. Best via de support denk ik, of hier wachten op een antwoord.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Zoals in de instructies staat omschreven dient je topic wel inhoudelijke betrekking te hebben op Grepolis. Jouw groet naar het team is heel beleefd, waarvoor dank, maar niet nodig om een topic voor aan te maken.

Gezien we het overzicht graag clean houden, filteren we dat soort inhoudsloze topics.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
 

DeletedUser23442

Gast
Zoals in de instructies staat omschreven dient je topic wel inhoudelijke betrekking te hebben op Grepolis. Jouw groet naar het team is heel beleefd, waarvoor dank, maar niet nodig om een topic voor aan te maken.

Gezien we het overzicht graag clean houden, filteren we dat soort inhoudsloze topics.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Waarom mogen topic's daar niet inhoudsloos zijn?

Lijkt me niet dat iemand daar naar omkijkt, want toch niemand kan het zien of heeft er last van.
In een notieblok voor spelers zouden spelers moeten mogen bepalen wat ze neerzetten.
En dat je geen ongepaste inhoud wil, is nog te begrijpen, maar omdat een post 'inhoudsloos' is onzin.


En verder is het überhaupt bijzonder dat jij weet wat er in die post stond.

Want er lijkt hier geen sprake te zijn van een specifieke reden om dit in te zien.

Community Managers kunnen wel alle bijdrages zien, echter niet zonder reden inzien
(klik)

Het lijkt er nu op dat je toch ook zonder reden alle bijdrages in het notitie blok bekijkt, hoe kun je ze anders filteren?

Ik vind het niet zo netjes dat je ze überhaupt bekijkt, en zeker niet dat je ze (zonder verder iets uit te leggen ofzo aan die speler) dan ook zomaar verwijderd, zeker als het tegenovergestelde wordt gesuggeerd met deze post
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Het topic in kwestie had simpelweg niets te maken met Grepolis en gezien we geen stortplaats maar een notitieblok voor spelers van Grepolis aanbieden, is die regel en die handhaving ook niet meer dan normaal. ;)

Daarnaast werd ik specifiek aangehaald om het topic te lezen (tenminste, die actie werd uitgelokt), dus iemand daar dan op pakken is nogal flauw, nietwaar? Een hele discussie voeren over een topic waar als inhoud alleen maar een groet in staat, is dan ook vrij vergezocht en geen grandioos gemis.

Overigens valt elk forumdeel gewoon onder de algemene forumregels.
 

DeletedUser23442

Gast
Het topic in kwestie had simpelweg niets te maken met Grepolis en gezien we geen stortplaats maar een notitieblok voor spelers van Grepolis aanbieden, is die regel en die handhaving ook niet meer dan normaal. ;)

Daarnaast werd ik specifiek aangehaald om het topic te lezen (tenminste, die actie werd uitgelokt), dus iemand daar dan op pakken is nogal flauw, nietwaar? Een hele discussie voeren over een topic waar als inhoud alleen maar een groet in staat, is dan ook vrij vergezocht en geen grandioos gemis.

Overigens valt elk forumdeel gewoon onder de algemene forumregels.

oke, dat je het topic verwijderd heb nadat je het zag zal dan wel terecht zijn geweest ofzo.

maar toch blijft het voor mij vrij vaag waarom je er nou hebt gekeken.

Je zegt:

Daarnaast werd ik specifiek aangehaald om het topic te lezen (tenminste, die actie werd uitgelokt)

Het zou terecht zijn dat je gekeken hebt als je letterlijk gevraagd bent door die speler om te kijken naar zn topic.
Dmv van een supportaanvraag, een verzoek ergens anders in een topic, als die het bericht had gerapporteerd of wat dan ook.

Toch lijkt het me dat daar hier geen sprake van was, aangezien hij zegt dat hij wilde testen of jullie daar keken.

Dus hoe je dan specifiek aangehaald werd om het topic te lezen weet ik niet?
Tenzij het in het topic of in de titel van het topic zelf gebeurd is, danwel direct, danwel dat je je naam zag staan en gewoon nieuwsgierig was.

Dat neemt dan niet weg dat je blijkbaar toch iets gelezen moet hebben van de inhoud van de post in het notitieblok waardoor het je aandacht trok?

Of mis ik nu een wel terechte logische verklaring? Ik kan er namelijk echt geen bedenken.
 

DeletedUser

Gast
Ach, het topic was zoiets als 'Hallo modjes' en dan stond erin dat modjes stinken of iets dergelijks, kan het me niet meer helemaal herinneren.

Was natuurlijk uitgelokt en terecht dat het dan word verwijderd als iemand het bekijkt.

Vroeg me ook vooral af of het wel echt privé was, dat is het dus niet.
 
Bovenaan