• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Welk forum gebruiker zou je het liefste in het echt willen ontmoeten?

DeletedUser

Gast
Gewoon een leuke meeting zou ik al toejuichen!

Mhm, dat is ook wel zo iets, vaak is een meeting met een specifiek groepje, en ontmoet je zo maar een paar mensen omdat uit die groep mensen dan weer anderen elkaar niet mogen enzo, leuke meetings zijn er wel, maar niet misschien met alle soorte mensen, maar met kleinere groepjes.E: ontopic
Mayco animal sander tristan wwg zou ik nog wel s willen ontmoeten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser199

Gast
Mhm, dat is ook wel zo iets, vaak is een meeting met een specifiek groepje, en ontmoet je zo maar een paar mensen omdat uit die groep mensen dan weer anderen elkaar niet mogen enzo, leuke meetings zijn er wel, maar niet misschien met alle soorte mensen, maar met kleinere groepjes.E: ontopic
Mayco animal sander tristan wwg zou ik nog wel s willen ontmoeten
Zodra mijn enkel geen ebola meer heeft, gaan wij samen tennissen!
Van de mensjes die ik nog niet heb gemeet, wil ik er nog best veel n keertje meeten :O.
Ruttieputtie <3, Roy, Teun, Amy, Annette en nadat ik het afgelopen jaar zo'n 700 uur van mn leven heb verneukt; ook maar Joel?
 

DeletedUser18363

Gast
Zodra mijn enkel geen ebola meer heeft, gaan wij samen tennissen!
Van de mensjes die ik nog niet heb gemeet, wil ik er nog best veel n keertje meeten :O.
Ruttieputtie <3, Roy, Teun, Amy, Annette en nadat ik het afgelopen jaar zo'n 700 uur van mn leven heb verneukt; ook maar Joel?

Altijd, Tris <3
 

DeletedUser

Gast
Zodra mijn enkel geen ebola meer heeft, gaan wij samen tennissen!
Van de mensjes die ik nog niet heb gemeet, wil ik er nog best veel n keertje meeten :O.
Ruttieputtie <3, Roy, Teun, Amy, Annette en nadat ik het afgelopen jaar zo'n 700 uur van mn leven heb verneukt; ook maar Joel?

Dezelfde vraag als die ik had toen Mad zei dat we smen moesten tennissen: Waar de fuck ben je dat van plan? xD
Maargoed, dat moeten we eens gaan doen ja.
 

DeletedUser9104

Gast
Der staan er ook nog best wel wat op mijn lijstje... Jani, Rubin, Tristan, Sammy, Neus, Sanhal, AriChibi (alleen dan wat langer dan een hoi op het station ;)) en Kyra. Volgens mij ben ik er dan wel. Oja, natuurlijk het deel van m'n mede-modjes die ik nog niet gezien heb :p
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Der staan er ook nog best wel wat op mijn lijstje... Jani, Rubin, Tristan, Sammy, Neus, Sanhal, AriChibi (alleen dan wat langer dan een hoi op het station ;)) en Kyra. Volgens mij ben ik er dan wel. Oja, natuurlijk het deel van m'n mede-modjes die ik nog niet gezien heb :p

Oeh jij ook ofc!
 

DeletedUser25089

Gast
de meeste spelers die met mij op een wereld spelen ontmoeten mij wel aan het einde van de nb :D
#verdedigjevs
 

DeletedUser

Gast
Oe ik zou jullie allemaal wel willen ontmoeten <3
Maar bovenal Potje natuurlijk! :)
 

AriChibi

Hydra
Update: Sammy en ik staan al meerdere uren in de stortregen te wachten. Rutger is nog steeds zoek. Geruchten gaan dat hij er pas over een uur is. Nadere updates volgend.
 

DeletedUser9104

Gast
Update: Sammy en ik staan al meerdere uren in de stortregen te wachten. Rutger is nog steeds zoek. Geruchten gaan dat hij er pas over een uur is. Nadere updates volgend.

Ik zal de volgende keer wel meegaan. Dan komt ie wel op tijd :p
 

AriChibi

Hydra
Update2: Sammy en ik staan bij de bushaltes. Er gingen geruchten dat Rutger om 13:30 met de bus zou aankomen. Momenteel is de laatste bus rond deze tijd gearriveerd. Rutger is nog steeds nergens te bekennen.

Update3: Rutger is er.
 
Laatst bewerkt:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Update: Sammy en ik staan al meerdere uren in de stortregen te wachten. Rutger is nog steeds zoek. Geruchten gaan dat hij er pas over een uur is. Nadere updates volgend.

Gewoon een plan van Sammy om alleen met jou te zijn:O.
 

AriChibi

Hydra
Update4: ik heb beide jongens vaarwel geboden. Rutger is op station. Ik ben onderweg. Het is een raadsel of Sammy de mythische bus naar Zeeland al te pakken heeft.

Update5: ook Sammy is onderweg naar huis.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan