• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #150

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Of je laat je niet verleiden? :')
En dude, met elkaar eens zijn is niet helpen.

Hey, het is de eerste keer dat ik dit spel speel. Als ik verdachten zie en ze helpen elkaar nog eens dan denk ik wel dat ze wolven zijn...
En goed dat niemand erop reageert dat ik stem voor Genade, dat is positief :p
 

DeletedUser

Gast
Hey, het is de eerste keer dat ik dit spel speel. Als ik verdachten zie en ze helpen elkaar nog eens dan denk ik wel dat ze wolven zijn...
En goed dat niemand erop reageert dat ik stem voor Genade, dat is positief :p

De eerste keer dat ik speelde was ik bijna de 1e premiejager geweest die gewonnen zou hebben :(
Ik kwam zo ver :(
Nja, in het algemeen is het verschuilen achter je noobheid niet echt een reden, maar vooruit. En het is logisch dat je mensen verdenkt die wolven zijn x)
Je gaat geen goedjes verdenken, tenzij er een koppel in het spel zit ofzo, of iets in die richting.
 

DeletedUser

Gast
Genade is geen wolf!!! Dat ben je zelf!!!
:O:O:O:O:O
Wie dan wel :p
En erg positief dag niemand mij serieus tegensprekt in dat Genade een wolf is...
Ze hebben wel goede wolven, ze hebben me volledig rond de tuin geleid met dat gedoe. Ik concentreerde me helemaal op de groep van Sanhal en Frank... Maar waarom verdedigden ze elkaar ook :(
 

DeletedUser

Gast
Is het iemand al opgevallen dat Leonidas heel de tijd de vragen ontwijkt en hij het grootste gedeelte zijn status als nieuweling misbruikt om alles goed te praten. Op dit moment acht ik hem schuldig.
Morgen een uitgebreidere uitleg.(met behulp van citaten)
 

DeletedUser

Gast
Is het iemand al opgevallen dat Leonidas heel de tijd de vragen ontwijkt en hij het grootste gedeelte zijn status als nieuweling misbruikt om alles goed te praten. Op dit moment acht ik hem schuldig.
Morgen een uitgebreidere uitleg.(met behulp van citaten)
Nee, dat is me nog niet opgevallen :p
Maar nee, serieus, welke vragen ontwijk ik?
Ja, ik misbruik de titel "Nieuweling" wel wat, maar toch...
Ik begin nu toch te denken dat Genade wolf is, hij is ons echt om de tuin aan het leiden!
Ik heb een voorstel, deze keer lynchen we Genade, is Genade een burger, lynch mij dan :p

En waarom zeg je me dit net nadat ik zei dat Genade waarschijnlijk een wolf is? :mad:
 

DeletedUser

Gast
Nee, dat is me nog niet opgevallen :p
Maar nee, serieus, welke vragen ontwijk ik?
Ja, ik misbruik de titel "Nieuweling" wel wat, maar toch...
Ik begin nu toch te denken dat Genade wolf is, hij is ons echt om de tuin aan het leiden!
Ik heb een voorstel, deze keer lynchen we Genade, is Genade een burger, lynch mij dan :p

En waarom zeg je me dit net nadat ik zei dat Genade waarschijnlijk een wolf is? :mad:

(facepalm) .
 

DeletedUser

Gast
Vanmiddag ben ik weg. Ik zal nu een lange post maken waarin ik mijn kijk op de zaken uiteen probeer te zetten en probeer te laten zien waarom ik vind dat we Sanhal moeten doden.

Allereerst: Het is jullie allemaal waarschijnlijk wel opgevallen dat ik op dag 1 veel mensen verdacht heb genoemd. Op het begin was het met vergezochte argumenten en deed ik het vooral om reacties uit te lokken en voor activiteit te zorgen; later waren mijn beschuldigingen veel serieuzer. Maar er is één speler over wie ik meerdere keren heb geroepen dat ik dacht dat hij geen wolf was. Ik heb zelfs LeonidasFromSparta zo ver gekregen zijn lynchstem van deze speler af te halen, in een poging zijn leven te redden. De speler over wie ik het heb was DonFrank en hij was burger. Nu jullie weten dat de enige speler van wie ik heb geroepen dat hij geen wolf was inderdaad geen wolf was, hoop ik dat ik wat van jullie vertrouwen heb kunnen winnen om vandaag naar mij te luisteren.

Leonidas, ik vind het dan ook raar dat je zegt dat ik je 'om de tuin heb geleid'. Ik heb altijd al gezegd dat DonFrank geen wolf was en Sanhal wel en jou gevraagd je stem van DonFrank af te halen. En nu blijkt het deel dat DonFrank goed was in ieder geval al te kloppen. Dus ik vind het vreemd dat je op me stemt en verzoek je die stem nog te wijzigen.

Naar mijn mening had wolf Sanhal gisteren moeten sterven en niet DonFrank. Volgens mij is de reden dat Sanhal erin geslaagd is te overleven het feit dat zijn medewolven hem hebben gered. Maargoed. Allereerst:


Waarom Sanhal een wolf is.

Op dag 1 heb ik, en ook andere spelers, al veel redenen genoemd waarom Sanhal een wolf is. Ik raad aan dat nog eens terug te lezen, maar zal voor in deze post de zaken waaruit voor mij het duidelijkst blijft dat Sanhal een wolf is, er even uitpikken. Onderstaande posts gaan over de stem die Sanhal uitbracht:

Sanhal is wolf. Hij heeft door dat hij alleen zichzelf kan redden van de lynch door op DonFrank te stemmen.

Stem op Sanhal.
Hoezo ben je wolf door jezelf te redden? Ik weet van mezelf dat ik goed ben, van hem niet.
Je bent onder andere wolf omdat je niet meteen eerlijk toegaf dat je puur en alleen op DonFrank stemt om jezelf te kunnen redden. Nu pas doe je dat.

Verder: Als je echt goedje was geweest die wolven probeerde te vangen, had je op Leonidas gestemd en mensen proberen over te halen dat ook te doen. Je noemde hem namelijk verdacht en hij had al een stem op zich.

Dat je dit allemaal niet deed geeft voor mij aan dat je alleen maar geïnteresseerd bent in puur overleven, als een wolf.
Lees vooral mijn argumenten in de laatste post hierboven. Het belangrijkste daaruit is dit: Sanhal had al eerder gezegd dat hij Leonidas verdacht vond (met waardeloze redenen trouwens), en Leonidas had al een stem op zich. Als Sanhal goedje was geweest en dus daadwerkelijk Leonidas verdacht, zou hij een stem op hem hebben gezet en hebben geprobeerd hem te lynchen. Maar dat deed hij niet! Dat hij stemt op DonFrank, die volgens mij maar één stem meer had dan Leonidas, geeft aan dat hij totaal niet bezig is met wolven vangen en alleen maar wil overleven. Dat doen alleen wolven. Iedereen probeert te overleven, maar goedjes zijn wel iets meer bezig met wolven vangen dan Sanhal!

Dit was slechts één reden waarom Sanhal naar mijn mening wolf is; ik kan er wel meer opnoemen, maar alles is terug te lezen in dag 1. Ik wil nog wel dit zeggen: De statistieken zijn erg in Sanhals nadeel. Ik zal vertellen hoe dag 1 van elk potje waarin ik meedoe en goedje ben gaat: Ik beschuldig op dag 1 eerst een heel blik mensen, maar gaandeweg begin ik een serieuzere verdenking te krijgen tegen één speler. Deze speler probeer ik dan met alle macht gelyncht te krijgen. Meestal is deze speler wolf en bijna altijd sterft deze speler. Als deze speler blijft leven, is hij altijd wolf en bleef hij leven vanwege steun van zijn medewolven.
Dit betekent dat als Sanhal goed is, dit de allereerste keer in mijn WvW-carrière zou zijn dat ik op dag 1 een bepaald goedje dood wil, en dat goedje blijft leven! Terwijl de speler die ik op dag 1 dood wil hebben meestal wolf is, en dat als deze blijft leven, dat de kans alleen maar vergroot dat ik gelijk had...
En als je me niet gelooft, zoek maar hier terug naar al mijn oude potjes Weerwolven van Wakkerdam. Helaas kun je ze pas vanaf #93 zien, want Kroenuh, maar je zou alsnog wel redelijk wat bruikbaar materiaal moeten kunnen vinden.


Ik heb al gezegd dat ik denk dat Sanhal is blijven leven vanwege steun van zijn medewolven. Hierbij denk ik vooral aan Jaspenia.

Vanwege Jaspenia's idiote lynchstem op DonFrank en het feit dat Sanhal voor Jaspenia als BM stemde bleef Sanhal leven en stierf DonFrank. De redenen die Jaspenia bij zijn stem gaf, lijken mij niet oprecht. Neem nu bijvoorbeeld deze reden van hem om Sanhal 'niet verdacht' te vinden:

-Sanhal vond ik veel minder verdacht, want
>Dat hij zichzelf liever redt dan dood laat gaan, maakt hem niet verdacht. Dat zou een goedje net zo goed doen als een slechtje
Zijn post slaat op de eerdere quotes die ik hierboven heb gezet. Hier doet hij alsof ik heb gezegd dat ik Sanhal verdacht vindt omdat hij probeert te overleven, maar dat is niet waar; ik heb gezegd dat ik vond Sanhal verdacht omdat hij probeert te overleven zonder daarbij wolven te vangen. Volgens mij oversimplificeert Jaspenia expres mijn theorie. Dat is niet oprecht en zou een wolf eerder doen dan een goedje. Ook zijn toon bevalt me niet:

Waarom zouden ze jou perse moeten beschermen? En waarom vind je het nuttig om dat zelfs als je het vergeten bent net na de DL alsnog te vermelden?
Volgens mij weet Jaspenia dondersgoed waarom ze mij zouden moeten beschermen. Het vorige potje dat wij samen speelden, was ik de lunch dag 1 en ging Jaspenia dood omdat hij Nachtwaker was en mij had opgestuurd. Dat zou hij nog moeten weten. Deze felheid, die nergens voor nodig is, past bij een wolf.

De pogingen van Jaspenia om Sanhal koste wat kost in leven te houden, doen mij vermoeden dat ze allebei wolf zijn en dat Sanhal een belangrijker wolf is dan Jaspenia. Hierdoor zou ik vermoeden dat Sanhal de infectiewolf is.


En dan hebben we nog iemand die zich verdacht gedraagt, en dat is Crimson Chin. Dag 1 heeft hij alleen maar compleet onzinnige dingen geroepen en random gedaan. Dag 2 stemt hij op mij met een reden waarvan hij ook wel moet inzien dat het onzin is, zo slim is hij wel. Maar hij lijkt niet samen te werken met Sanhal. Mijn vermoeden is dat hij een welp is. Een welp is slecht, maar kent de wolven niet. Een welp is bang om per ongeluk zijn medewolven te laten lynchen en sommige welpen zullen dan dus maar niets gaan bijdragen en/of op spelers stemmen die in ieder geval zeker geen wolf zijn. Precies wat Crimson Chin doet.


Conclusie/samenvatting: Ik denk dat Sanhal infectiewolf is, Jaspenia wolf en Crimson Chin welp. Ik roep op om vandaag Sanhal te doden en is hij inderdaad wolf (wat al bijna zeker is voor mij), dood dan daarna Jaspenia en daarna Crimson Chin. Is hij geen wolf (kleine kans, maar oké), laat dan Jaspenia leven, maar dood alsnog Crimson Chin.

Ik ga vanmiddag weg en helaas geeft dat de wolven ruim de tijd om jullie allemaal te bewerken en te manipuleren zodat jullie Sanhal toch weer in leven houden. Luister niet naar de wolven; ik vraag jullie om vertrouwen te hebben in mijn kunde en in mijn verdenking op Sanhal; alsjeblieft, goedjes, doe het juiste vandaag.

Mayco, jij hebt het volgens mij goed door, hou ze alsjeblieft een beetje in de gaten als ik weg ben! :O

Tot later!
 

DeletedUser

Gast
Er zit wel iets in Genades theorie. Ik stel voor om eerst Sanhal te lynchen en als blijkt dat Sanhal geen wolf is, dan lynchen we Genade.

Tenzij Genade en Sanhal onder 1 hoedje spelen en beiden wolf zijn... Misschien beschuldigen ze elkaar zodat 1 van de 2 het hele spel veilig zit als de andere sterft als wolf.. Al is dit natuurlijk wel erg vergezocht :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Misschien een domme vraag, maar waarom staat er een groen streepje naast de naam van ydeger?
Ja, dat is gek hee. Maar goed, het zal wel toeval zijn. En dit is geen poging om mezelf af te wenden van m'n eigen vuile praktijken.

Oke... Ik zat er helemaal naast... Zoals ik zei was ik dus een newbie...
Ik begin nu wel Genade verdacht te vinden... Ook hebben de wolven geen mensen opgegeten die andere mensen beschuldigden. Wat dus betekent dat we helemaal fout zitten! Ze willen dat we de mensen die we eerst beschuldigd hebben lynchen! Ook geeft genade nog een stomme uitvlucht vanwege dat Sanhal niet dood is en nu lijkt het alsof hij zo onschuldig is... Toch vind ik het raar dat Initia, Frank en Sanhal elkaar hielpen... Maar ik weet dat Genade erg goed in dit spel is en hij hier gewoon iedereen misleid...
Genade
Nog een verdachte erbij, jah, why not. Oke, je bent actief, denkt mee enz. maar in feite lijk je in een tunnel te zitten, die je overigens zelf steeds groter maakt door gewoon nog iemand te verdenken.
Ik raad je aan om eens dieper in te gaan op de posts van iedereen die je verdenkt (vooral Initia, want die komt in geen enkel ander lijstje voor), om op die manier een gefundeerde verdenking tot stand te brengen en ons te kunnen overtuigen van hun slechtheid. Zelf snap ik voorlopig bar weinig van jouw argumentaties (wow, samenzweringen) en ik ben volgens mij niet de enige.

Genade is geen wolf!!! Dat ben je zelf!!!
Toen had je net op Genade gestemd4lynch. Lekker consequent.

Er zit wel iets in Genades theorie. Ik stel voor om eerst Sanhal te lynchen en als blijkt dat Sanhal geen wolf is, dan lynchen we Genade.
Wederom een eind wispelturigheid. Probeer je ons nou in de war te brengen, of toch vooral jezelf?
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Vanmiddag ben ik weg. Ik zal nu een lange post maken waarin ik mijn kijk op de zaken uiteen probeer te zetten en probeer te laten zien waarom ik vind dat we Sanhal moeten doden.

Allereerst: Het is jullie allemaal waarschijnlijk wel opgevallen dat ik op dag 1 veel mensen verdacht heb genoemd. Op het begin was het met vergezochte argumenten en deed ik het vooral om reacties uit te lokken en voor activiteit te zorgen; later waren mijn beschuldigingen veel serieuzer. Maar er is één speler over wie ik meerdere keren heb geroepen dat ik dacht dat hij geen wolf was. Ik heb zelfs LeonidasFromSparta zo ver gekregen zijn lynchstem van deze speler af te halen, in een poging zijn leven te redden. De speler over wie ik het heb was DonFrank en hij was burger. Nu jullie weten dat de enige speler van wie ik heb geroepen dat hij geen wolf was inderdaad geen wolf was, hoop ik dat ik wat van jullie vertrouwen heb kunnen winnen om vandaag naar mij te luisteren.

Leonidas, ik vind het dan ook raar dat je zegt dat ik je 'om de tuin heb geleid'. Ik heb altijd al gezegd dat DonFrank geen wolf was en Sanhal wel en jou gevraagd je stem van DonFrank af te halen. En nu blijkt het deel dat DonFrank goed was in ieder geval al te kloppen. Dus ik vind het vreemd dat je op me stemt en verzoek je die stem nog te wijzigen.

Naar mijn mening had wolf Sanhal gisteren moeten sterven en niet DonFrank. Volgens mij is de reden dat Sanhal erin geslaagd is te overleven het feit dat zijn medewolven hem hebben gered. Maargoed. Allereerst:


Waarom Sanhal een wolf is.

Op dag 1 heb ik, en ook andere spelers, al veel redenen genoemd waarom Sanhal een wolf is. Ik raad aan dat nog eens terug te lezen, maar zal voor in deze post de zaken waaruit voor mij het duidelijkst blijft dat Sanhal een wolf is, er even uitpikken. Onderstaande posts gaan over de stem die Sanhal uitbracht:

Lees vooral mijn argumenten in de laatste post hierboven. Het belangrijkste daaruit is dit: Sanhal had al eerder gezegd dat hij Leonidas verdacht vond (met waardeloze redenen trouwens), en Leonidas had al een stem op zich. Als Sanhal goedje was geweest en dus daadwerkelijk Leonidas verdacht, zou hij een stem op hem hebben gezet en hebben geprobeerd hem te lynchen. Maar dat deed hij niet! Dat hij stemt op DonFrank, die volgens mij maar één stem meer had dan Leonidas, geeft aan dat hij totaal niet bezig is met wolven vangen en alleen maar wil overleven. Dat doen alleen wolven. Iedereen probeert te overleven, maar goedjes zijn wel iets meer bezig met wolven vangen dan Sanhal!

Dit was slechts één reden waarom Sanhal naar mijn mening wolf is; ik kan er wel meer opnoemen, maar alles is terug te lezen in dag 1. Ik wil nog wel dit zeggen: De statistieken zijn erg in Sanhals nadeel. Ik zal vertellen hoe dag 1 van elk potje waarin ik meedoe en goedje ben gaat: Ik beschuldig op dag 1 eerst een heel blik mensen, maar gaandeweg begin ik een serieuzere verdenking te krijgen tegen één speler. Deze speler probeer ik dan met alle macht gelyncht te krijgen. Meestal is deze speler wolf en bijna altijd sterft deze speler. Als deze speler blijft leven, is hij altijd wolf en bleef hij leven vanwege steun van zijn medewolven.
Dit betekent dat als Sanhal goed is, dit de allereerste keer in mijn WvW-carrière zou zijn dat ik op dag 1 een bepaald goedje dood wil, en dat goedje blijft leven! Terwijl de speler die ik op dag 1 dood wil hebben meestal wolf is, en dat als deze blijft leven, dat de kans alleen maar vergroot dat ik gelijk had...
En als je me niet gelooft, zoek maar hier terug naar al mijn oude potjes Weerwolven van Wakkerdam. Helaas kun je ze pas vanaf #93 zien, want Kroenuh, maar je zou alsnog wel redelijk wat bruikbaar materiaal moeten kunnen vinden.


Ik heb al gezegd dat ik denk dat Sanhal is blijven leven vanwege steun van zijn medewolven. Hierbij denk ik vooral aan Jaspenia.

Vanwege Jaspenia's idiote lynchstem op DonFrank en het feit dat Sanhal voor Jaspenia als BM stemde bleef Sanhal leven en stierf DonFrank. De redenen die Jaspenia bij zijn stem gaf, lijken mij niet oprecht. Neem nu bijvoorbeeld deze reden van hem om Sanhal 'niet verdacht' te vinden:

Zijn post slaat op de eerdere quotes die ik hierboven heb gezet. Hier doet hij alsof ik heb gezegd dat ik Sanhal verdacht vindt omdat hij probeert te overleven, maar dat is niet waar; ik heb gezegd dat ik vond Sanhal verdacht omdat hij probeert te overleven zonder daarbij wolven te vangen. Volgens mij oversimplificeert Jaspenia expres mijn theorie. Dat is niet oprecht en zou een wolf eerder doen dan een goedje. Ook zijn toon bevalt me niet:

Volgens mij weet Jaspenia dondersgoed waarom ze mij zouden moeten beschermen. Het vorige potje dat wij samen speelden, was ik de lunch dag 1 en ging Jaspenia dood omdat hij Nachtwaker was en mij had opgestuurd. Dat zou hij nog moeten weten. Deze felheid, die nergens voor nodig is, past bij een wolf.

De pogingen van Jaspenia om Sanhal koste wat kost in leven te houden, doen mij vermoeden dat ze allebei wolf zijn en dat Sanhal een belangrijker wolf is dan Jaspenia. Hierdoor zou ik vermoeden dat Sanhal de infectiewolf is.


En dan hebben we nog iemand die zich verdacht gedraagt, en dat is Crimson Chin. Dag 1 heeft hij alleen maar compleet onzinnige dingen geroepen en random gedaan. Dag 2 stemt hij op mij met een reden waarvan hij ook wel moet inzien dat het onzin is, zo slim is hij wel. Maar hij lijkt niet samen te werken met Sanhal. Mijn vermoeden is dat hij een welp is. Een welp is slecht, maar kent de wolven niet. Een welp is bang om per ongeluk zijn medewolven te laten lynchen en sommige welpen zullen dan dus maar niets gaan bijdragen en/of op spelers stemmen die in ieder geval zeker geen wolf zijn. Precies wat Crimson Chin doet.


Conclusie/samenvatting: Ik denk dat Sanhal infectiewolf is, Jaspenia wolf en Crimson Chin welp. Ik roep op om vandaag Sanhal te doden en is hij inderdaad wolf (wat al bijna zeker is voor mij), dood dan daarna Jaspenia en daarna Crimson Chin. Is hij geen wolf (kleine kans, maar oké), laat dan Jaspenia leven, maar dood alsnog Crimson Chin.

Ik ga vanmiddag weg en helaas geeft dat de wolven ruim de tijd om jullie allemaal te bewerken en te manipuleren zodat jullie Sanhal toch weer in leven houden. Luister niet naar de wolven; ik vraag jullie om vertrouwen te hebben in mijn kunde en in mijn verdenking op Sanhal; alsjeblieft, goedjes, doe het juiste vandaag.

Mayco, jij hebt het volgens mij goed door, hou ze alsjeblieft een beetje in de gaten als ik weg ben! :O

Tot later!

1. Jij dacht dat DonFrank geen wolf was, jij hebt vrij veel mensen beschuldigd op dag 1 en de ene persoon die jij niet beschuldigd is een burger en dus goed, het is nu wel heel makkelijk om te zeggen dat je altijd al wist dat hij goed was (vooral omdat het op dag 1 was en netwerken uit staat), je kon dus niet 100% zeker weten dat hij goed was tenzij je wolf bent, ik zeg nu niet dat je wolf bent, maar je theorie dat je zeker wist dat Donfrank goed was slaat nergens op.

2. Jij vind het vreemd dat Leonidas vind dat jij hem om de tuin hebt geleid, er is een goedje doodgegaan gisteren wat jammer was, maar als je mij zou hebben gelyncht zou er ook een goedje dood zijn gegaan. Het gaat hem er meer om dat je hem "gebruikt" hebt om op mij te stemmen geloof ik, hij is een nieuwe speler en dus redelijk beïnvloedbaar door jou (vooral omdat jij vaak zegt dat je een heel goede speler bent, zo ook in deze post maar dat komt later), jij hebt hier gisteren dus ook gebruik/misbruik van gemaakt om hem zover te krijgen om jou te volgen.

Ingaan op het gedeelte waarom jij denkt dat ik wolf ben:
De eerste twee quotes, ik weet van mezelf dat ik een goedje ben en van Donfrank wist ik dit zeker niet, hij kon ook een slechtje zijn en ik kon me ook wel vinden in de argumenten tegen hem, dat jij zegt dat ik op Leonidas had moeten stemmen (met volgens jou een slechte reden), klopt. Als ik op hem had gestemd had ik gestemd op iemand die ik echt verdacht vond ipv op iemand die ik een beetje verdacht vond, maar als ik dat had gedaan was ik zelf waarschijnlijk de lynch geworden, dan kies ik er toch echt voor om mezelf te "redden" omdat ik weet dat ik goed ben, dan voor een kans dat ik de persoon die ik nog verdachter eruit te spelen, ik vind Leonidas (en jou) nog steeds verdacht, maar gisteren ging ik dus voor degene die ik ook verdacht vond maar minder om mezelf te redden.
Donfrank had op dat moment inderdaad maar 1 stem meer, maar aan het einde van de DL was dat 4-4, als ik dus op Leonidas was gegaan was ik de lynch geworden. Leuk dat je mij hiermee wolf wil maken omdat ik volgens jou ook had kunnen overleven als ik op Leonidas was gegaan, maar het is duidelijk dat dat niet het geval zou zijn.

Nu haal jij "de statistieken" erbij, jij probeert te laten zien dat jij altijd zo speelt als goedje (oké dan...) maar nog belangrijker dat jij altijd op dag 1 een wolf eruit weet te halen en als dit niet het geval is, dat jij op dag 1 wel juist zat met de beschuldigingen omdat die later een wolf bleek.
Ik beschuldig op dag 1 eerst een heel blik mensen, maar gaandeweg begin ik een serieuzere verdenking te krijgen tegen één speler. Deze speler probeer ik dan met alle macht gelyncht te krijgen. Meestal is deze speler wolf en bijna altijd sterft deze speler. Als deze speler blijft leven, is hij altijd wolf en bleef hij leven vanwege steun van zijn medewolven.
Dit betekent dat als Sanhal goed is, dit de allereerste keer in mijn WvW-carrière zou zijn dat ik op dag 1 een bepaald goedje dood wil, en dat goedje blijft leven!

Je zegt dus dat ik gered moet zijn geweest door mijn medewolven, waarom zouden die op dag 1 zichzelf zo erg in de spotlight zetten? Jij zegt gewoon dat je op dag 1 of een goedje lyncht of een slechtje (vrij logisch) en dat het slechtje het meestal overleeft door de andere slechtjes, zoals ik al zei, dit zou gewoon dom zijn om de aandacht op zichzelf te vestigen. Jij zegt dat je vaak goedjes dood op dag 1 maar dat als degene die je dood wil hebben op dag 1 niet dood gaat hij sowieso wolf is (of het moet wel de 1e keer zijn), dit is niet echt een argument die past bij WvW vind ik, je kan net zo goed wolf zijn en zo spelen, dan kun je "per ongeluk" een goedje doden.
Met dit argument probeer je alleen maar mensen te laten volgen die niet zo goed zijn in WvW, je zegt namelijk dat jij geweldig bent in dit spel en dat ze jou maar moeten vertrouwen, laat ze voor zichzelf denken en ook zij zullen zien dat dat argument nergens op slaat.

Jij zegt dat ik gered zou zijn door Jaspenia, het klopt dat hij last minute stemde op DonFrank, maakt dat hem wolf? Hij vond gewoon dat ik niet verdacht genoeg was om te lynchen maar Don wel.
Jij zegt dat je het vreemd vind dat Jaspenia zei dat het niet verdacht was dat ik mezelf wilde redden, hier kom jij dan weer mee dat het niet het redden was dat verdacht was, maar juist dat ik daarbij geen slechtje wil doden, hierboven heb ik al uitgelegd waarom ik niet op Leonidas stemde en dat ik ook dacht dat DonFrank een slechtje kon zijn, dit slaat dus helemaal nergens op.
Sanhal is wolf. Hij heeft door dat hij alleen zichzelf kan redden van de lynch door op DonFrank te stemmen.

Stem op Sanhal.

EDIT: Mooi zo.
Jij zegt hier dat ik Don lynch om mezelf te redden, dit klopt, maar dit is niet mijn enige reden, ik wist van mezelf dat ik goed was, van hem niet, ik zou inderdaad ook op Leonidas kunnen gaan en mezelf dood laten gaan maar dan ging er sowieso een goedje uit. Jij probeert hier gewoon wanhopig mensen jou te laten volgen (wat ook lukte).
Dat Jaspenia jou dan niet volgt is helemaal niet zo idioot, hij denkt gewoon logisch na. Het leek in jouw post ook zo dat je mij wilde lynchen alleen omdat ik wilde overleven.

Volgens mij weet Jaspenia dondersgoed waarom ze mij zouden moeten beschermen. Het vorige potje dat wij samen speelden, was ik de lunch dag 1 en ging Jaspenia dood omdat hij Nachtwaker was en mij had opgestuurd. Dat zou hij nog moeten weten. Deze felheid, die nergens voor nodig is, past bij een wolf.

De pogingen van Jaspenia om Sanhal koste wat kost in leven te houden, doen mij vermoeden dat ze allebei wolf zijn en dat Sanhal een belangrijker wolf is dan Jaspenia. Hierdoor zou ik vermoeden dat Sanhal de infectiewolf is.

Heel leuk dat je jezelf wilde redden van een lunch, maar misschien was jij juist heel handig voor de wolven? Je kreeg de nieuwerds achter je aan en wist mij bijna te lynchen, je vind jezelf zo goed in het spel (ook omdat jij jezelf te belangrijk vind om geluncht te worden op dag 1 na iedereen te beschuldigen), je stemt op mij en krijgt hierbij veel mensen met je mee, dit zou inderdaad een gevaar kunnen zijn, waarom zouden ze jou dan niet lunchen? Omdat je wolf bent en je dus geen gevaar voor ze bent? Of omdat je het helemaal mis hebt en jij ze dus alleen maar helpt met goedjes doden? Dat mensen het vreemd vinden dat je niet geluncht wil worden op dag 1 omdat je allemaal mensen beschuldigt vind ik dus niet vreemd.

Chrimson chin gedraagt zich inderdaad een beetje vreemd, hij geeft weinig toevoegingen aan het spel en stemt volgens een randomizer, dit is niet de beste manier om te spelen, maar ik geloof dat hij nieuw is, dit past wel in het gedrag van een nieuw persoon. Een wolf zou gewoon makkelijk hebben meegelopen met een van de twee partijen en niet gezegd hebben een randomizer gebruikt te hebben, dit zorgt alleen maar voor argwaan.

Conclusie/samenvatting: Ik denk dat Sanhal infectiewolf is, Jaspenia wolf en Crimson Chin welp. Ik roep op om vandaag Sanhal te doden en is hij inderdaad wolf (wat al bijna zeker is voor mij), dood dan daarna Jaspenia en daarna Crimson Chin. Is hij geen wolf (kleine kans, maar oké), laat dan Jaspenia leven, maar dood alsnog Crimson Chin.
Jij denkt dat ik Infectiewolf ben, Jaspenia een gewone wolf en Crimson Chin een welp, dat is wel heel wat na 1 (!!) dag, de redenen om Jaspenia wolf te vinden zijn voornamelijk omdat hij jou niet volgde, zeer goede redenatie dus.
Crimson chin als welp kan ik nog wel geloven, maar ik denk eerder dat hij gewoon een nieuw persoon is.
Ik als infectiewolf klopt al helemaal niet, ik ben normaal veel inactiever als wolf (zoals ook al gezegd is), verder heb ik gewoon een andere mening dan jou wat volgens mij ook een grote reden was voor de lynch. ALS ik infectiewolf zou zijn, waarom zouden de wolven mij dan proberen te redden? Een slim iemand laat de infectiewolf gewoon doodgaan, je bent niet zo verdacht als je op dag 1 de infectiewolf lyncht, ze verwachten dat de wolven hem toch wel zouden redden.

Ik ga vanmiddag weg en helaas geeft dat de wolven ruim de tijd om jullie allemaal te bewerken en te manipuleren zodat jullie Sanhal toch weer in leven houden. Luister niet naar de wolven; ik vraag jullie om vertrouwen te hebben in mijn kunde en in mijn verdenking op Sanhal; alsjeblieft, goedjes, doe het juiste vandaag.
Jij zegt nu dat ik mij zal verdedigen tegen je redenen waardoor ik wolf zou zijn, dat klopt helemaal, dat is toch logisch? Maar nu wil je weer dat ze je klakkeloos gaan volgen (je wil dat ze vertrouwen in je hebben omdat je een heel goede WvW speler bent), ze kunnen veel beter alles bekijken en dan een beslissing maken, jij bent een goede wvw speler en dus ook zeer goed in het manipuleren van mensen, je wil dat ze alleen jouw post lezen en verder niets doen met mijn verdediging, niet echt een goede manier om het spel te spelen toch? Of juist wel voor jou, dat iedereen jou dan zo makkelijk volgt.

Mayco, jij hebt het volgens mij goed door, hou ze alsjeblieft een beetje in de gaten als ik weg ben!

Tot later!


Ja, Mayco die volgt jou inderdaad, nu laat je het overkomen alsof hij alles weet en dat ze hem moeten vertrouwen omdat jij hem vertrouwt, zoals ik ook al eerder zei, volg genade niet domweg.
 

DeletedUser23442

Gast
Vanmiddag ben ik weg. Ik zal nu een lange post maken waarin ik mijn kijk op de zaken uiteen probeer te zetten en probeer te laten zien waarom ik vind dat we Sanhal moeten doden.

Allereerst: Het is jullie allemaal waarschijnlijk wel opgevallen dat ik op dag 1 veel mensen verdacht heb genoemd. Op het begin was het met vergezochte argumenten en deed ik het vooral om reacties uit te lokken en voor activiteit te zorgen; later waren mijn beschuldigingen veel serieuzer. Maar er is één speler over wie ik meerdere keren heb geroepen dat ik dacht dat hij geen wolf was. Ik heb zelfs LeonidasFromSparta zo ver gekregen zijn lynchstem van deze speler af te halen, in een poging zijn leven te redden. De speler over wie ik het heb was DonFrank en hij was burger. Nu jullie weten dat de enige speler van wie ik heb geroepen dat hij geen wolf was inderdaad geen wolf was, hoop ik dat ik wat van jullie vertrouwen heb kunnen winnen om vandaag naar mij te luisteren.

Je hebt 1x geroepen 'ik vind donfrank eigenlijk niet zo verdacht' en je hebt idd aan leonidas gevraagd zijn stem van hem af te halen en op Sanhal te zetten omdat je hem verdachter vond.
Maar waarom zou dat jou meteen goed maken?

Zolang we niet zeker zijn dat Sanhal echt slecht is ben je nog op geen enkele manier ook maar een beetje bewezen.
Stel je bent slechtje, en Sander niet, dan maakt het jou toch niet uit wie van de twee nou lynch wordt.
Dus kan je altijd een beetje manipuleren en achteraf zeggen, 'zie je wel, ik had gelijk dus ik ben zeker goed'

Naar mijn mening had wolf Sanhal gisteren moeten sterven en niet DonFrank. Volgens mij is de reden dat Sanhal erin geslaagd is te overleven het feit dat zijn medewolven hem hebben gered.

Ook dit is gewoon een cirkelredenering om maar overtuigend over te komen...

"Sanhal is slecht + Sanhal is net niet gelyncht ---> Sanhal is gered door medewolven ---> Sanhal is slecht"

Maar dat Sanhal slecht is, heb je nog steeds niet aangetoond met argumenten.
Je gaat er vanuit dat je gelijk hebt op basis van niets, en gebruikt dat vervolgens als argument.

Waarom zou Sanhal als goedje niet 'gered' kunnen zijn. Was het verboden voor mensen om DonFrank verdachter te vinden dan Sanhal, omdat jij het andersom vond?

Lees vooral mijn argumenten in de laatste post hierboven. Het belangrijkste daaruit is dit: Sanhal had al eerder gezegd dat hij Leonidas verdacht vond (met waardeloze redenen trouwens), en Leonidas had al een stem op zich. Als Sanhal goedje was geweest en dus daadwerkelijk Leonidas verdacht, zou hij een stem op hem hebben gezet en hebben geprobeerd hem te lynchen. Maar dat deed hij niet! Dat hij stemt op DonFrank, die volgens mij maar één stem meer had dan Leonidas, geeft aan dat hij totaal niet bezig is met wolven vangen en alleen maar wil overleven. Dat doen alleen wolven. Iedereen probeert te overleven, maar goedjes zijn wel iets meer bezig met wolven vangen dan Sanhal!

Dat iemand zichzelf redt door te stemmen op zijn enige tegenkandidaat voor de lynch is imo echt niet vreemd.
En je snapt denk ik zelf ook wel dat het vrij onrealistisch was om leonidas lynch te krijgen voor Sanhal.
Dus hierdoor vind ik hem echt geen wolf.
Als Sanhal helemaal geen wolven had willen vangen, had hij aan het begin ook niet de aanzet tot activiteit hoeven geven. Zonder activiteit is de kans nl nog veel groter dat er geen wolven worden gevangen

Dit was slechts één reden waarom Sanhal naar mijn mening wolf is; ik kan er wel meer opnoemen, maar alles is terug te lezen in dag 1. Ik wil nog wel dit zeggen: De statistieken zijn erg in Sanhals nadeel. Ik zal vertellen hoe dag 1 van elk potje waarin ik meedoe en goedje ben gaat: Ik beschuldig op dag 1 eerst een heel blik mensen, maar gaandeweg begin ik een serieuzere verdenking te krijgen tegen één speler. Deze speler probeer ik dan met alle macht gelyncht te krijgen. Meestal is deze speler wolf en bijna altijd sterft deze speler. Als deze speler blijft leven, is hij altijd wolf en bleef hij leven vanwege steun van zijn medewolven.
Dit betekent dat als Sanhal goed is, dit de allereerste keer in mijn WvW-carrière zou zijn dat ik op dag 1 een bepaald goedje dood wil, en dat goedje blijft leven! Terwijl de speler die ik op dag 1 dood wil hebben meestal wolf is, en dat als deze blijft leven, dat de kans alleen maar vergroot dat ik gelijk had...
En als je me niet gelooft, zoek maar hier terug naar al mijn oude potjes Weerwolven van Wakkerdam. Helaas kun je ze pas vanaf #93 zien, want Kroenuh, maar je zou alsnog wel redelijk wat bruikbaar materiaal moeten kunnen vinden.

Naar argumenten wil ik best luisteren. Maar jou maar gewoon volgen omdat je overtuigd bent van jezelf, nee bedankt.

Of je nou slecht bent, of dat dit gewoon jou manier van spelen is weet ik niet, daarvoor ken ik je niet goed genoeg.
Maar hoe dan ook kan ik er niet tegen hoe je hier gewoon probeert zoveel mogelijk mensen achter je aan te krijgen puur omdat je 'de grote genade' bent. Zeker met veel nieuwerds die nu meedoen is de kans groot dat het nog werkt ook....

Kom nou gewoon met argumenten, en ga niet alleen maar roepen 'volg me, want ik heb altijd gelijk'.
a. omdat dat gewoon een walgelijke manier van spelen is en b. omdat je dit als slechtje net zo goed kan misbruiken als dat je het als goedje misbruikt

Vanwege Jaspenia's idiote lynchstem op DonFrank en het feit dat Sanhal voor Jaspenia als BM stemde bleef Sanhal leven en stierf DonFrank.
Waarom was mijn lynchstem idioot? Omdat ik iets anders stemde dan jij, of heb je ook nog echte argumenten?

De redenen die Jaspenia bij zijn stem gaf, lijken mij niet oprecht. Neem nu bijvoorbeeld deze reden van hem om Sanhal 'niet verdacht' te vinden:

Zijn post slaat op de eerdere quotes die ik hierboven heb gezet. Hier doet hij alsof ik heb gezegd dat ik Sanhal verdacht vindt omdat hij probeert te overleven, maar dat is niet waar; ik heb gezegd dat ik vond Sanhal verdacht omdat hij probeert te overleven zonder daarbij wolven te vangen. Volgens mij oversimplificeert Jaspenia expres mijn theorie. Dat is niet oprecht en zou een wolf eerder doen dan een goedje. Ook zijn toon bevalt me niet:

Ik 'oversimplificeer' helemaal niets expres. Ik zeg dat ik niet verwacht dat hij dat als goedje anders zou doen dan hij nu deed als 'slechtje' (wat hij volgens jou daardoor was)

Dat was inclusief het stuk over leonidas en wolven vangen. Want net zoals ik hiervoor zei, was dat niet echt realistisch om nog te verwachten dat leonidas lynch zou kunnen worden. Zeker niet zonder net

Volgens mij weet Jaspenia dondersgoed waarom ze mij zouden moeten beschermen. Het vorige potje dat wij samen speelden, was ik de lunch dag 1 en ging Jaspenia dood omdat hij Nachtwaker was en mij had opgestuurd. Dat zou hij nog moeten weten. Deze felheid, die nergens voor nodig is, past bij een wolf.
Ten eerste is het niet waar dat ik nachtwaker was en met jou stierf.
Maar ik weet idd over welk potje jij het hebt, en het is heel zielig voor je dat je meteen eruit geluncht werd, maar dat maakt je nog steeds niet heilig als 'de grote verlosser die beschermt moet worden zodat we allemaal blind kunnen volgen en zo lang mogelijk kunnen wachten met zelf denken'

Ik vind gewoon dat jij niet zo heilig bent als je doet voorkomen dat je jezelf vindt, en ik kan er niet tegen als mensen zo over zichzelf denken. Vandaar mijn felheid.

De pogingen van Jaspenia om Sanhal koste wat kost in leven te houden, doen mij vermoeden dat ze allebei wolf zijn en dat Sanhal een belangrijker wolf is dan Jaspenia. Hierdoor zou ik vermoeden dat Sanhal de infectiewolf is.

"Pogingen om Sanhal koste wat kost in leven te houden???????"

Ik stem gewoon niet op Sanhal maar op iemand anders, omdat ik Sanhal niet verdenk en vond dat zijn enige tegenkandidaat meer verdacht was en een grotere kans had op wolf zijn.

Meer dan die stem deed ik niet om Sanhal 'in leven te houden', eerder andersom probeerde jij 'koste wat kost' iedereen te manipuleren om Sanhal wel te doden. Dat ik daar niet in mee ging vond je vast jammer, maar maakt mij niet verdacht?

En dan hebben we nog iemand die zich verdacht gedraagt, en dat is Crimson Chin. Dag 1 heeft hij alleen maar compleet onzinnige dingen geroepen en random gedaan. Dag 2 stemt hij op mij met een reden waarvan hij ook wel moet inzien dat het onzin is, zo slim is hij wel. Maar hij lijkt niet samen te werken met Sanhal. Mijn vermoeden is dat hij een welp is. Een welp is slecht, maar kent de wolven niet. Een welp is bang om per ongeluk zijn medewolven te laten lynchen en sommige welpen zullen dan dus maar niets gaan bijdragen en/of op spelers stemmen die in ieder geval zeker geen wolf zijn. Precies wat Crimson Chin doet.

Ja, hij heeft alleen maar compleet onzinnige dingen geroepen en random gedaan op dag 1. Is dat meteen verdacht?
Nee, vgm is dat gewoon zijn pogingen tot grappig zijn en gevonden worden en trollt die maar een eind weg omdat hij als nieuwerd ook niet weet wat anders te doen.

"Dag 2 stemt hij op mij met een reden waarvan hij ook wel moet inzien dat het onzin is, zo slim is hij wel."
Stemmen op jou zijn niet per definitie onzin, en als je zijn argumenten onzin vind moet je inhoudelijk reageren ipv het laten overkomen alsof niemand het serieus zou moeten nemen met 'hij ziet zelf ook wel dat dit onzin is'

Vervolgens komt er gewoon een ordinaire counter. Want wat waarom gelden deze argumenten alleen voor hem, en niet voor alle andere mensen die zich 'inactief' en op de achtergrond houden.

Conclusie/samenvatting: Ik denk dat Sanhal infectiewolf is, Jaspenia wolf en Crimson Chin welp.
Sorry, je bent toch niet faalloos.

Ik roep op om vandaag Sanhal te doden en is hij inderdaad wolf (wat al bijna zeker is voor mij), dood dan daarna Jaspenia en daarna Crimson Chin. Is hij geen wolf (kleine kans, maar oké), laat dan Jaspenia leven, maar dood alsnog Crimson Chin.

Ik ga vanmiddag weg en helaas geeft dat de wolven ruim de tijd om jullie allemaal te bewerken en te manipuleren zodat jullie Sanhal toch weer in leven houden. Luister niet naar de wolven; ik vraag jullie om vertrouwen te hebben in mijn kunde en in mijn verdenking op Sanhal; alsjeblieft, goedjes, doe het juiste vandaag.

Mayco, jij hebt het volgens mij goed door, hou ze alsjeblieft een beetje in de gaten als ik weg ben! :O

Tot later!

En dit stuk laat nog eens zien wat ik bedoelde...

Genade, je loopt enkel iedereen te manipuleren, en probeert mensen te overtuigen je te volgen met stemmen zonder naar andere te luisteren of zelf na te denken.

Opzich, als je goedje bent en gelijk hebt, hoeft dat niet verkeerd te zijn. Maar jou teksten bestaan enkel uit overtuigen en cirkelredenaties ('ik heb gelijk want ik heb gelijk') maar echte argumenten ontbreken.

Je probeert iedereen volledig naar je hand te zetten om ze je in alles te kunnen laten volgen.
Als je goedje bent hoeft het echt niet op deze manier, en kan je ons ook gewoon overtuigen met argumenten.
Als je slechtje bent, is dit de enige manier om mensen mee te laten gaan op onschuldige goedjes.

Dus nee, ik ben zeker niet door je overtuigd, en ook niet door je misleid, Genade
 

DeletedUser

Gast
Genade, wat me opviel gisteren is hoe Sanhal en Frank precies elkaar verdedigden, opeens blijkt dat Frank gewoon een burger is... Ook geef je daarna een excuus waarbij je jouw schuld probeert weg te trekken. Jij was/bent er zo van overtuigd, ik ook eerst trouwens dat Sanhal een wolf is, omdat Sanhal en Frank elkaar verdedigden, maar nu Frank gewoon een burger blijft te zijn, twijfel ik echt wel of Sanhal een wolf is...
Ook vind ik sommige opmerkingen van je raar en verdacht...
Maar ja, ik vertrouw Sanhal ook niet, hij doet ook erg verdacht, maar jij ook...
Wie weet zijn jullie allebei wolf en voeren jullie deze discussie om mensen af te leiden. En wacht je gewoon tot iemand onschuldig een fout maakt en overtuigen zowel Genade als Sanhal om op die te stemmen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Genius0615

Erinys
Genade, wat me opviel gisteren is hoe Sanhal en Frank precies elkaar verdedigden, opeens blijkt dat Frank gewoon een burger is... Ook geef je daarna een excuus waarbij je jouw schuld probeert weg te trekken. Jij was/bent er zo van overtuigd, ik ook eerst trouwens dat Sanhal een wolf is, omdat Sanhal en Frank elkaar verdedigden, maar nu Frank gewoon een burger blijft te zijn, twijfel ik echt wel of Sanhal een wolf is...
Ook vind ik sommige opmerkingen van je raar en verdacht...
Maar ja, ik vertrouw Sanhal ook niet, hij doet ook erg verdacht, maar jij ook...
Wie weet zijn jullie allebei wolf en voeren jullie deze discussie om mensen af te leiden. En wacht je gewoon tot iemand onschuldig een fout maakt en overtuigen zowel Genade als Sanhal om op die te stemmen

Probleem met die redenering is dat Frank en Sander onmogelijk zouden kunnen weten van elkaar of ze goedje zijn. Bewijst helemaal niet dat Sander geen wolf meer kan zijn.
 

DeletedUser

Gast
Probleem met die redenering is dat Frank en Sander onmogelijk zouden kunnen weten van elkaar of ze goedje zijn. Bewijst helemaal niet dat Sander geen wolf meer kan zijn.
Dat weet ik, maar Sanhal verdedigde ook Frank, die een burger is. Maar daarna stemde hij wel op Frank voor lynch?
Ik heb ook gezegd dat ik zowel Genade als Sanhal verdacht vindt... Ze zijn de hele tijd met elkaar in discussie, zoveel dat het zelfs verdacht wordt... Maar ik verdenk Genade toch meer dan Sanhal. Sanhal doet wel erg raar, maar er zitten een boel gaten in Genade's theorie, waardoor ik echt wel begin te twijfelen aan hem
 

DeletedUser9104

Gast
Ik wilde eigenlijk een hele redenatie schrijven, maar ik ben het eerlijk gezegd behoorlijk met Sander eens. Genade heeft een mega bullshit redenatie staan. Daarom gaat mijn lynch-stem ook naar hem toe.

Helaas heb ik zelf geen tijd meer om voor de deadline online te komen :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan