• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Open vraag naar Innogames

DeletedUser22289

Gast
Beste,


Kunt u een rechtstreekse vraag naar Innogames sturen dat niet via jullie eerst moet passeren om daarna goedgekeurd te worden etc, jullie begrijpen wel wat ik bedoel.


Grtz,

Nick
 

DeletedUser10470

Gast
Enkel als het om het bedrijf gaat (dus Innogames zelf, niet Grepolis), of dat je een privacy vraag hebt (verzoek tot verwijdering meestal). Die kan je sturen naar privacy@innogames.com. Geen garantie dat ze reageren ;)
 

DeletedUser22289

Gast
Ah ik bedoel natuurlijk de manager van Grepolis die bij Innogames genesteld is.
 

DeletedUser10470

Gast
Designers kan je via het Grepolis Blog contacteren (vraag stellen), misschien een account aanmaken op de Engelse variant (forum) en via daar een bericht sturen naar de CM.
 

DeletedUser21980

Gast
Designers kan je via het Grepolis Blog contacteren (vraag stellen), misschien een account aanmaken op de Engelse variant (forum) en via daar een bericht sturen naar de CM.

Grepolis is goedgenoeg georganiseerd na al die tijd zodat we deze moeilijkheden achter kunnen laten. Laat ze dus begraven liggen. Ik geloof dat je niet speciaal nog een engels moet aanmaken om de staff van Innogames te kunnen contacteren. En designers zullen dergelijke vragen niet beantwoorden. (Alleen wat het onderwerp betreft)

Het lijkt me logischer dat Kroenuh deze vraag beantwoord, als Community-Manager zal hij dit zeker weten :)
 

DeletedUser22289

Gast
Grepolis is goedgenoeg georganiseerd na al die tijd zodat we deze moeilijkheden achter kunnen laten. Laat ze dus begraven liggen. Ik geloof dat je niet speciaal nog een engels moet aanmaken om de staff van Innogames te kunnen contacteren. En designers zullen dergelijke vragen niet beantwoorden. (Alleen wat het onderwerp betreft)

Het lijkt me logischer dat Kroenuh deze vraag beantwoord, als Community-Manager zal hij dit zeker weten :)


Nou dat betwijfel ik, ik heb de persoon nodig of personen nodig naar waar alle goedgekeurde ideeën gaan.
 

DeletedUser10470

Gast
Als je op het blog vraagt of er enige vooruitzichten zijn naar een bepaald idee, schat ik de kans redelijk dat ze daarop antwoorden.
 

DeletedUser

Gast
Nou dat betwijfel ik, ik heb de persoon nodig of personen nodig naar waar alle goedgekeurde ideeën gaan.

Ga je hen de vraag stellen welke idioot Instant Buy uitgevonden heeft ;) Oh ja, en ook wie die nieuwe Marktplaatsupdate uitgevonden heeft waardoor de hele Marktplaats gecrasht is :D
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Als Community Manager ben ik de communicatieschakel tussen InnoGames en de community. De medewerkers hebben dagelijks hun full time bezigheden, dus gaan doorgaands niet reageren op allerlei vragen of suggesties. Juist daarvoor zijn de CM's in het leven geroepen.

Je specifieke vraag is helaas een kwestie van afwachten, gezien het team momenteel druk bezig is met werkzaamheden en de planning redelij vol zit.
 

DeletedUser22289

Gast
Dus als ik het goed begrijp is het niet mogelijk om een bericht/Discussie te sturen naar Innogames zonder dat er een tussenschakel word gebruikt?,

En stel dat mijn vraag enkel hen betreft en niet u wat dus op neerkomt dat u geen behoefte heeft tot het lezen daarvan aangezien u dan zou antwoorden ipv de personen naar waar het bericht oorspronkelijk zou verzonden moeten worden. Er is dus geen mogelijkheid om een Discussie te voeren tussen de spelers en de uitvoerders. Ten oprechte noem ik dit gewoon treurig maarja, regels zijn regels en u en ik kunnen daar weinig aan veranderen.
 

DeletedUser21980

Gast
Alles wat wij willen melden/zeggen aan InnoGames gaat Kroenuh sowieso aan. Hij is de tussenpersoon.
Hij regelt de communicatie tussen ons forumgebruikers en InnoGames.

Dat is uiteraard ook heel logisch, dus ik begrijp eigenlijk niet waar je naar toe wilt dusdavid2, alleen als je iets wilt melden aan InnoGames over Kroenuh zelf ;) , wat denk ik niet het geval is.

Niet iedereen kan mooie formele berichten schrijven en netjes zijn probleem voorleggen. Als Kroenuh er niet is, zal InnoGames zijn postvak algauw gevuld zijn en niet altijd met even mooie formele berichtjes.

Beeld je in dat iedereen rechtstreeks InnoGames aanspreekt. Ik geloof dat onze berichten/meldingen alleen gelezen zullen worden door InnoGames als ze deze ontvangen door onze Community Manager.

Je kan natuurlijk onze Community-Manager wat minder werk opleggen en de blogs volspammen en de Game-Designers trachten op te sporen op het engelse forum.

Het beste is de normale communicatie-lijn te volgen.
En reeds heb ik zelf een aantal dagen geleden een topic geopend om meer info te vergaren wat er gebeurt met onze ingezonden spelideeën. Dus daar kan je reeds wat info afleiden.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Overigen is het wel zeer effectief om te reageren op actuele Devblog topics, zoals destijds met de boerendorp veranderingen, de marktplaats veranderingen en ga zo maar door. De ontwikkelaars posten daar juist items om een dialoog met de spelers aan te gaan over hun mening.
 

DeletedUser22289

Gast
Uiteraard is dat in het Engels te doen?, Maar harstikke bedankt voor deze tip Kroenuh, ik zal er zeker gebruik van maken !
 
Bovenaan