• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Welk forum gebruiker zou je het liefste in het echt willen ontmoeten?

DeletedUser

Gast
Update: Sammy en ik staan al meerdere uren in de stortregen te wachten. Rutger is nog steeds zoek. Geruchten gaan dat hij er pas over een uur is. Nadere updates volgend.

In de stortregen staan was onnodig though.

Ik zal de volgende keer wel meegaan. Dan komt ie wel op tijd :p

Ik had laten weten dat ik later zou zijn :(
Je bent welkom huwr, daar niet van ;d

Update2: Sammy en ik staan bij de bushaltes. Er gingen geruchten dat Rutger om 13:30 met de bus zou aankomen. Momenteel is de laatste bus rond deze tijd gearriveerd. Rutger is nog steeds nergens te bekennen.

Update3: Rutger is er.

Jullie hebben elkaar tot die tijd wel prima vermaakt, begreep ik.

Update4: ik heb beide jongens vaarwel geboden. Rutger is op station. Ik ben onderweg. Het is een raadsel of Sammy de mythische bus naar Zeeland al te pakken heeft.

Update5: ook Sammy is onderweg naar huis.

En allemaal veilig thuis. Spannende dag huwr. Neuh, was fun.
 

DeletedUser

Gast
Sammy en Alysha hebben naar het schijnt eerst uren in het park doorgebracht de binnenstad van Breda verkend, daarna zijn we met z'n drieën sushi gaan eten. Zoals het op een meeting hoort uiteindelijk geëindigd bij de McDonald's ;d
 

AriChibi

Hydra
Sammy en Alysha hebben naar het schijnt eerst uren in het park doorgebracht de binnenstad van Breda verkend, daarna zijn we met z'n drieën sushi gaan eten. Zoals het op een meeting hoort uiteindelijk geëindigd bij de McDonald's ;d

Sammy heeft alles van Breda gezien ;d Zelfs van binnen.
 

DeletedUser

Gast
Beetje jammer dat je de slagroom niet opdronk though. Is toch zonde.
 

DeletedUser2057

Gast
Update: Sammy en ik staan al meerdere uren in de stortregen te wachten. Rutger is nog steeds zoek. Geruchten gaan dat hij er pas over een uur is. Nadere updates volgend.

Confirmed, matig van Rutger
Update2: Sammy en ik staan bij de bushaltes. Er gingen geruchten dat Rutger om 13:30 met de bus zou aankomen. Momenteel is de laatste bus rond deze tijd gearriveerd. Rutger is nog steeds nergens te bekennen.

Update3: Rutger is er.

Matiger dit, daarna ook echt ons blamen :(.
Gewoon een plan van Sammy om alleen met jou te zijn:O.

niet confirmed

Update4: ik heb beide jongens vaarwel geboden. Rutger is op station. Ik ben onderweg. Het is een raadsel of Sammy de mythische bus naar Zeeland al te pakken heeft.

Update5: ook Sammy is onderweg naar huis.

Hulstbus voerde mij naar veilige oorden.

Ik ben zo benieuwd hoe rutger eruit ziet...

Geen idee hoe 'Rutger' eruit ziet
Vraag 't Sammy maar.................... oh, wacht.

Dat dus.

In de stortregen staan was onnodig though.



Ik had laten weten dat ik later zou zijn :(
Je bent welkom huwr, daar niet van ;d



Jullie hebben elkaar tot die tijd wel prima vermaakt, begreep ik.



En allemaal veilig thuis. Spannende dag huwr. Neuh, was fun.

Ik blame Rutger voor alles

Sammy en Alysha hebben naar het schijnt eerst uren in het park doorgebracht de binnenstad van Breda verkend, daarna zijn we met z'n drieën sushi gaan eten. Zoals het op een meeting hoort uiteindelijk geëindigd bij de McDonald's ;d

Uren in het park lopen zuipen ofc.

Sammy heeft alles van Breda gezien ;d Zelfs van binnen.

confirmed.

Beetje jammer dat je de slagroom niet opdronk though. Is toch zonde.

Drink jij je eigen slagroom maar op.

Maar groepschat/privé irl uitspelen door oogcontact wel +1000000

Sowieso :O.
 
Bovenaan