• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.94

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Update naar spelversie 2.94


Beste spelers,

Spelversie 2.94 zal op dinsdag 25 augustus 2015 geïnstalleerd worden.

Hieronder een gedetailleerde lijst met veranderingen:

Omschrijving

In deze update hebben we enkele verbeteringen gemaakt aan het handelsscherm en het 'aanbod' tabblad van de marktplaats. Natuurlijk hebben we ook weer een aantal problemen opgelost.

Verbeteringen

  • Verbeteringen aan het 'aanbod' tabblad van de marktplaats;
  • Heldenmunten zijn nu zichtbaar in de user interface;
  • De weergave van de boerendorpen is aangepast naar de wens van de community;
Bugfixes

  • Reistijd naar eilandopdrachten was niet gelijk voor alle spelers;
  • Badhuis constructie-icoontje overlapte het academie-icoontje;
  • Level weergave van gebouwen in de senaat was niet altijd consistent;
  • De halveerknop van het pakhuis was niet altijd duidelijk.
Vlak voor aanvang van de update zul je een melding ontvangen ter kennisname.

Tijdens de update zal het spel voor iedere speler worden bevroren. Zodra de update is voltooid verschijnt er een knop om de pagina te vernieuwen. Nadat je hier op hebt geklikt kun je weer verder spelen. Normaal gesproken duurt een update maximaal 2 minuten.


Discussiëren over deze update kan hier!

Veel plezier verder met Grepolis!
Jullie Grepolis.nl team

footer.png
Wederom klein, maar fijn.
 

DeletedUser11438

Gast
Verbeteringen aan het 'aanbod' tabblad van de marktplaats

Zeg Kroenuh,
Betekent dit dat we weer zelf kunnen bepalen hoeveel goud we voor hoeveel GS vragen?

Of is dat gewoon een aanpassing die door onze strot is/wordt gedrukt en die we maar te slikken hebben?
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Zeg Kroenuh,
Betekent dit dat we weer zelf kunnen bepalen hoeveel goud we voor hoeveel GS vragen?

Of is dat gewoon een aanpassing die door onze strot is/wordt gedrukt en die we maar te slikken hebben?
Deze aanpassing is helaas niet gerelateerd aan de goudhandel.
 

DeletedUser23703

Gast
samenvatting voor mensen die geen goud willen kopen: goudhandel is nog steeds quasi onmogelijk
 

DeletedUser25516

Gast
Niet met de winsten van duizend per dag als eerst! In het centrum can de wereld staan er 90 paginas met aanbiedingen van goud voor gs. Daar kom je gwn niet doorheen. En met naar de rand gaan moet je ook geluk hebben dat jet voldoende vraag hebt
 

DeletedUser25586

Gast
Handel met Boerendorpen weer eens omgedraaid ...

Links/Rechts, wat je betaalt en wat je krijgt is weer eens 'verbeterd' en omgedraaid ...
 

DeletedUser25586

Gast
Spelupdate 2.94

1. Handel met boerendorpen: Links/Rechts ofwel Betalen/Krijgen zijn weer eens omgedraaid ...

2. In het Handels-Overzicht kan ik niet tot nauwelijks meer een stad 'slepen'; systeem gaat scrollen

3. Marktplaats: Verhouding ingevuld, aanbod gedaan en naar volgende stad: Capaciteit staat dan niet meer op max. Lijkt alsof er al iets is aangeboden of onderweg is.

Ik zou tevens graag zien, dat de Verhouding en Max. Reisduur werden onthouden, wanneer ik even naar Eigen Biedingen of die van anderen ga kijken.
 

DeletedUser

Gast
Heb ik dit alleen of is bij anderen ook de percentage trade van DIO tools verdwenen?
 

DeletedUser19428

Gast
ik heb hier ook last van

Maar dat ligt niet aan inno-games maar bij de scriptmakers ze zullen in Hamburg wel weer iets hebben veranderd in het script waardoor het niet meer werkt we zullen wel moeten wachten op een uopdate van dio-tools
 

DeletedUser19428

Gast
1 ding begrijp ik echt niet waarom de updates niet uitgebreid worden uitgetest op een goede beta-server het is nu elke keer een drama na een update en er moeten steeds nieuw updates komen om de problemen vervolgens weer op te lossen
 

DeletedUser

Gast
Yep, bijzonder irritant weer. Een update is lang niet altijd een verbetering. Bij handel moet je steeds na iedere keer op handel duwen, dan pas kun je weer slepen.
 

DeletedUser22289

Gast
Jongens er gaan nog zo'n updates komen en die kunnen we enkel voorkomen door onze inbreng toe te voegen. Kom ook eens met een idee en wacht niet enkel af, mijn idee is afgekeurd, maar we kunnen het op nog veel andere manieren proberen stel wat voor , hoe langer wij dit pikken hoe meer zo'n updates komen.
 

DeletedUser25588

Gast
Ik vind de verandering van betalen en krijgen zéér goed. Enkel de pijlen die er nu bij staan vind ik verwarrend. Ik zou denken dat een pijl omhoog duidt op het vermeerderen van die grondstof en een pijl omlaag het verminderen...
 
Bovenaan