• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wedstrijd Forum Cup

Welke wedstrijd houden wij als "Forum Cup" in de Beeldentuin?


  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10470

Gast
Forum Cup

Beste spelers,

Vanaf 1 januari willen wij zo nu en dan een wedstrijd houden in de Beeldentuin. Nu vroegen wij ons af, wat willen jullie voor wedstrijd in de Beeldentuin? Uiteraard hebben wij hiervoor een prijs beschikbaar, deze keer ook met iets unieks extra! Plaats hieronder een reactie met de wedstrijd die je in de Beeldentuin zou willen zien en we maken daar één lijst van waarna we een peiling starten.

Laat ik beginnen:
  • Signature Of The Month
  • Verhalenwedstrijd
  • Avatar Competitie

Wij horen graag jullie ideeën!

Met vriendelijke groet,
Namens het Grepolis.nl team,

DonFrank
 

DeletedUser10470

Gast
Ideeënlijst

  • Signature Of The Month
  • Verhalenwedstrijd
  • Avatar Competitie
  • Caption the Picture
  • Picture the Capture
  • Slogan-wedstrijd
  • Edit-wedstrijd (klik)

Uitleg
Signature Of The Month
Maak een afbeelding in een vastgesteld formaat (500 x 100) en met een thema welke als handtekeningenafbeelding kan dienen op het Forum. Het is ook mogelijk dat er een variant is waarbij er geen thema wordt vastgesteld maar waarbij ieder zijn/haar creativiteit in de vrije loop kan laten. Ieder kan punten geven aan een afbeelding waarbij degene met de meeste punten wint.

Verhalenwedstrijd
Schrijf een verhaal van een minimaal aantal woorden over een vastgesteld thema. Ieder kan punten geven aan een verhaal waarbij degene met de meeste punten wint.

Avatar Competitie
Maak een afbeelding in een vastgesteld formaat (120 x 120) en met een thema welke als avatar kan dienen op het Forum. Het is ook mogelijk dat er een variant is waarbij er geen thema wordt vastgesteld maar waarbij ieder zijn/haar creativiteit in de vrije loop kan laten. Ieder kan punten geven aan een afbeelding waarbij degene met de meeste punten wint.

Caption the Picture
Wij geven een afbeelding waarbij ieder een onderschrift kan indienen. Ieder kan punten geven aan een onderschrift waarbij degene met de meeste punten wint.

Picture the Capture
Zoek een afbeelding bij een quote. Ieder kan punten geven aan een afbeelding waarbij degene met de meeste punten wint.

Slogan-wedstrijd
Bedenk een slogan over een thema. Ieder kan punten geven aan een slogan waarbij degene met de meeste punten wint.

Edit-wedstrijd
Ipv dat je je aan bepaalde richtlijnen moet houden, krijg je een afbeelding (render), en moet je dat in een plaatje verwerken. Het mooiste plaatje wint d.m.v. een stemming.
 

DeletedUser19428

Gast
een prijs voor de ontwikkelaars voor de legale scripts die in de beeldentuin staan
Ik vind dat er wel eens waardering voor deze mensen mag komen, zij steken hier veel tijd en energie is voor anderen want zonder de scripts in grepo spelen een stuk lastiger

verkiezing dus van het beste (legale) script.
 

DeletedUser10470

Gast
Hi Fol,

We zijn op zoek naar een wedstrijd waaraan iedereen mee zou kunnen doen. Het beste legale script is niet iets wat binnen een periode van 10 dagen gemaakt en goedgekeurd kan zijn, dus kan ik je idee helaas niet toevoegen aan de lijst. Wel bedankt voor je meedenken!
 

DeletedUser22575

Gast
He Frank, ik denk eigenlijk dat je met Fols idee juist wat meer mensen op het AF zou kunnen krijgen. Als ze geïnteresseerd zijn zullen ze ook andere dingen op het AF gaan zien :).
 

DeletedUser10470

Gast
Dat is zeker mogelijk, echter past het niet binnen de competitie die wij willen organiseren wegens de eerder genoemde reden.
 

DeletedUser

Gast
He Frank, ik denk eigenlijk dat je met Fols idee juist wat meer mensen op het AF zou kunnen krijgen. Als ze geïnteresseerd zijn zullen ze ook andere dingen op het AF gaan zien :).

Scripts horen sws al niet thuis in de Beeldentuin, die zijn er ooit in gezet omdat ze nergens anders konden.

E: Een muziek-contest kan ook wel (Zelf-gemixete, niet "zelf-opgezochte" muziek)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ideeënlijst

  • Signature Of The Month
  • Verhalenwedstrijd
  • Avatar Competitie
  • Caption the Picture
  • Picture the Capture
  • Escape
  • Slogan-wedstrijd

Ik weet niet of ik een verhalenwedstrijd, escape of slogan-wedstrijd echt onder het forumdeel beeldentuin zou zetten. Escape is sws een spel (dus meer spellenforum).
 

DeletedUser

Gast
Oeh, je kan er ook een edit-wedstrijd bij steken.

Ipv dat je je aan bepaalde richtlijnen moet houden, krijg je een afbeelding (render), en moet je dat in een plaatje verwerken. Het mooiste plaatje wint.
 

DeletedUser10470

Gast
Goed dat je het opmerkt.

Escape is een meerdelige wedstrijd met opvolgingen. Wellicht dat we dat in de toekomst eens kunnen doen, maar het plan voor nu is in elk geval om een eendelige wedstrijd te organiseren waarbij dus geen opvolgingen op elkaar zijn.

Bij de verhalenwedstrijd is dat prima mogelijk (deelnemers sturen één verhaal in), bij een slogan-wedstrijd is het ook mogelijk, bij escape bestaat het uit meerdere delen. Deze heb ik dan ook uit de lijst gehaald.

Vanavond komt er een peiling van 5 dagen waarop iedereen zijn/haar favoriet kan kiezen en wij nog enige tijd hebben tijdens de kerstdagen om een wedstrijd klaar te zetten.

(Geninja'd door Alice): Toegevoegd aan de lijst :)
 

DeletedUser10470

Gast
De peiling staat, 5 dagen om te stemmen welke wedstrijd we houden als Forum Cup in de Beeldentuin!
 

DeletedUser10470

Gast
Morgenavond sluit de peiling! Bij gelijkspel zullen we beide wedstrijden houden.
 

DeletedUser26146

Gast
Verhalenwedstrijd lijkt me wel leuk :)
Daar hebben de mensen die zelf niet meespelen ook nog (lees)plezier aan.
 

DeletedUser20232

Gast
Al lijkt het wel leuk, verhalenwedstrijd past ook niet echt in beeldentuin. Kzou eerder verhalenwedstrijd in spellen gedeelte zetten. Ookal moet je er ook creatief voor zijn, verhalen werden tot nu toe altijd in het spellenforum gedaan. Het zou nu iet wat jammer zijn dat we weer die afbeeldingen opzij schuiven voor verhalen. Just saying...


Kan mij iemand deze 2 uitleggen?
Caption the Picture
Picture the Capture

Waarschijnlijk een beetje te laat, maar ik mis een korte uitleg bij alle verschillende onderdelen die voorgesteld zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10470

Gast
Dank voor je opmerking, het was inderdaad handig geweest om te vermelden wat de onderwerpen inhouden.

Hierbij de uitleg (staat ook onder de Ideeënlijst).

Signature Of The Month
Maak een afbeelding in een vastgesteld formaat (500 x 100) en met een thema welke als handtekeningenafbeelding kan dienen op het Forum. Het is ook mogelijk dat er een variant is waarbij er geen thema wordt vastgesteld maar waarbij ieder zijn/haar creativiteit in de vrije loop kan laten. Ieder kan punten geven aan een afbeelding waarbij degene met de meeste punten wint.

Verhalenwedstrijd
Schrijf een verhaal van een minimaal aantal woorden over een vastgesteld thema. Ieder kan punten geven aan een verhaal waarbij degene met de meeste punten wint.

Avatar Competitie
Maak een afbeelding in een vastgesteld formaat (120 x 120) en met een thema welke als avatar kan dienen op het Forum. Het is ook mogelijk dat er een variant is waarbij er geen thema wordt vastgesteld maar waarbij ieder zijn/haar creativiteit in de vrije loop kan laten. Ieder kan punten geven aan een afbeelding waarbij degene met de meeste punten wint.

Caption the Picture
Wij geven een afbeelding waarbij ieder een onderschrift kan indienen. Ieder kan punten geven aan een onderschrift waarbij degene met de meeste punten wint.

Picture the Capture
Zoek een afbeelding bij een quote. Ieder kan punten geven aan een afbeelding waarbij degene met de meeste punten wint.

Slogan-wedstrijd
Bedenk een slogan over een thema. Ieder kan punten geven aan een slogan waarbij degene met de meeste punten wint.

Edit-wedstrijd
Ipv dat je je aan bepaalde richtlijnen moet houden, krijg je een afbeelding (render), en moet je dat in een plaatje verwerken. Het mooiste plaatje wint d.m.v. een stemming.
 

DeletedUser10470

Gast
De Verhalenwedstrijd heeft de meeste stemmen gekregen en zullen we dan ook in januari houden als eerste Forum Cup wedstrijd!
 

DeletedUser21204

Gast
Stemming gemist, maar als winnares van de enige 2 verhalenwedstrijden tot nu toe ben ik daar natuurlijk ook voor! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan