• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #163 - Maddammen met nen bontjas

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23701

Gast
Deadline 3


Nu de vooraadkast leeg begint te raken en er buiten een barbecue wordt gegeven door de madamen met nen bontjas werd iedereen nog hongeriger dan ze al waren.
plots pakt een van de tollembekenaars een een mantel van het rek, veegt nabuko donosor's haar bijeen en loopt naar buiten in zijn gloednieuwe bontjas.
eindelijk iets te eten.

maar plots komt er iemand achter het gordijn vandaan.
en angstig als iedereen was pakte cesar meteen zijn tweeloop en schoot.
het slachtoffer gng neer met het gordijn nog over zich heen.
maar niemand durfde nog te kijken wie het was.

later bleek het helaas labr te zijn die neerging

Lynch: Labr Modest (rechter)
er was een infectie

volgende deadline woensdag 21h30


Sllaughter Dikke herman (burger) en hernamewasalice Jef Patat (hacker) vallen inactiefdood
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23701

Gast
ik heb het bij labr toch van de eerste keer goed gedaan
smiley_emoticons_oh-no2.gif
 

DeletedUser

Gast
Ik heb misschien wat verkeerd gedaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22926

Gast
Kyraco
Stem 1: Crimson Chin want ik houd niet van trolls
Stem 2: Crimson Chin want ik houd niet van trolls (Na een stem op haarzelf, tactisch slim om niet te counteren, maar met de hulp van de andere wolven gaat crimson er vast wel uit) Ook een slechte stem van crimson, die alleen maar op zichzelf stemt door gebrek aan tijd.
Stem 3: Stemt Kyra niet, terwijl ze toch actief is, ze heeft namelijk geen goede reden om op iemand te stemmen en stemt daarom gewoon maar op niemand, want ja, straks wordt je nog verdacht. Andere wolven verdedigen hoeft ze ook niet want er zijn alleen maar stemmen op goedjes/neutraaltjes.


Dit is mijn theorie, want eigenlijk hoef je bij deze instellingen alleen maar te kijken naar op wie de stem is en de reden daarvoor.
 

DeletedUser21204

Gast
Kyraco
Stem 1: Crimson Chin want ik houd niet van trolls
Stem 2: Crimson Chin want ik houd niet van trolls (Na een stem op haarzelf, tactisch slim om niet te counteren, maar met de hulp van de andere wolven gaat crimson er vast wel uit) Ook een slechte stem van crimson, die alleen maar op zichzelf stemt door gebrek aan tijd.
Stem 3: Stemt Kyra niet, terwijl ze toch actief is, ze heeft namelijk geen goede reden om op iemand te stemmen en stemt daarom gewoon maar op niemand, want ja, straks wordt je nog verdacht. Andere wolven verdedigen hoeft ze ook niet want er zijn alleen maar stemmen op goedjes/neutraaltjes.


Dit is mijn theorie, want eigenlijk hoef je bij deze instellingen alleen maar te kijken naar op wie de stem is en de reden daarvoor.

Ik verdacht Crimson, ja. Hij deed ook totaal geen moeite en liep gewoon mee. Een verdediging kwam er ook niet, dus vandaar de herhaling van deze stem op dag 2. Inderdaad, het bleek uiteindelijk dat ik verkeerd zat, maar ik geloof dat dat er meer waren. En ook goedjes kunnen verkeerde stemmen uitbrengen. Zo stemde jij gisteren op Bezem, terwijl die vandaag dorpsgek claimde (of dat echt zo is zien we nog wel, gezien hij claimde en dus doodvalt, mja).
Gisteren stemde ik niet omdat ik dus echt totaal niet wist op wie te stemmen. Ik had gehoopt op nog meer activiteit tegen de deadline, zoals vaak het geval is, maar die kwam er niet. Dus toen verloor ik het topic ook een beetje uit het oog :x

Ik vind het wel heel vreemd dat jij zegt dat je alleen naar de stemmen moet kijken. Dit zou betekenen dat alleen degenen die op Crimson of Labr stemden verdacht kunnen zijn, en de rest totdat ze verkeerd stemmen gewoon totaal vrijgesproken is. Alleen omdat ik op één verkeerd persoon stemde ben ik verdacht, terwijl er tig anderen zijn die ook verkeerd stemden maar van wie het gewoon nog niet bewezen is.
 

DeletedUser22926

Gast
Ik verdacht Crimson, ja. Hij deed ook totaal geen moeite en liep gewoon mee. Een verdediging kwam er ook niet, dus vandaar de herhaling van deze stem op dag 2. Inderdaad, het bleek uiteindelijk dat ik verkeerd zat, maar ik geloof dat dat er meer waren. En ook goedjes kunnen verkeerde stemmen uitbrengen. Zo stemde jij gisteren op Bezem, terwijl die vandaag dorpsgek claimde (of dat echt zo is zien we nog wel, gezien hij claimde en dus doodvalt, mja).
Gisteren stemde ik niet omdat ik dus echt totaal niet wist op wie te stemmen. Ik had gehoopt op nog meer activiteit tegen de deadline, zoals vaak het geval is, maar die kwam er niet. Dus toen verloor ik het topic ook een beetje uit het oog :x

Ik vind het wel heel vreemd dat jij zegt dat je alleen naar de stemmen moet kijken. Dit zou betekenen dat alleen degenen die op Crimson of Labr stemden verdacht kunnen zijn, en de rest totdat ze verkeerd stemmen gewoon totaal vrijgesproken is. Alleen omdat ik op één verkeerd persoon stemde ben ik verdacht, terwijl er tig anderen zijn die ook verkeerd stemden maar van wie het gewoon nog niet bewezen is.

Klopt het kan zijn dat ik zit te tunnelen, maar wat jij zei was dus echt de slechtste reden die ik ooit heb gezien om op iemand te stemmen, vervolgens zegt iemand anders wat doms en ben jij uit de spotlight en terwijl jij naast het stemmen en de reden hiervoor zeer veel praat wat niet verdacht is (reageren op anderen zonder je stem te veranderen) vind ik dit deel vooral verdacht. Dit interpreteer ik iig.

Ik bedoelde btw de stem en de reden voor die stem (theorie
 

DeletedUser21204

Gast
Ik vind meelopen geen slechte reden om iemand te lynchen, en zeker niet de eerste dagen als letterlijk niemand wat heeft.
Wie zei wat doms?
 

DeletedUser21204

Gast
[heart complete oellewapper

Ik zou met stemmen op Heart wachten tot Lightpolis heeft gezegd wat De Bezem was.
De Bezem zei namelijk dat hij dorpsgek is, en dat Heartlion bewezen wolf is.
Als De Bezem nu doodgaat als dorpsgek, dan gaat ofc Heartlion eraan. Maar het kan ook dat De Bezem wolf was, waardoor Heartlion dus vrij zeker goed is, en dan is het nogal lullig als we hem net eruit hebben gestemd.
Ik zou dat dus even afwachten.
 

DeletedUser22926

Gast
Ik zou met stemmen op Heart wachten tot Lightpolis heeft gezegd wat De Bezem was.
De Bezem zei namelijk dat hij dorpsgek is, en dat Heartlion bewezen wolf is.
Als De Bezem nu doodgaat als dorpsgek, dan gaat ofc Heartlion eraan. Maar het kan ook dat De Bezem wolf was, waardoor Heartlion dus vrij zeker goed is, en dan is het nogal lullig als we hem net eruit hebben gestemd.
Ik zou dat dus even afwachten.
Dan liegt de bezem en ik vind het heel vreemd waarom hij mij bewijst als wolf, dit klopt voor geen kant en ik vind dit dus counterwaardig: een vuile leugen wordt beloond met een rode stem: De Bezem, kyra jij bent een andere dag aan de beurt xD( als ik je dan nog slecht vind xD)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22926

Gast
Heir dan maar omdat hij niks anders loopt te doen dan mij te targeten terwijl ik straks bewezen zal worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan