• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Nieuwe god: Deinos

DeletedUser26399

Gast
Wat kan hij allemaal of is het topic nog onder constructie
 

DeletedUser26399

Gast
Hoeveel gunst gaan de spreuken kosten?

Worden deze ook toegevoegd op de oude werelden?

kan de T-rex wem gunst farmen?

Kan je de myth ook op het event krijgen(met Artemis is het niet zo (helaas))?

Die vliegers hoe sterk zijn die(spreuk) en welke Prehistorische "vogels" zijn het(Pteranodons)

Verder heb ik nog een idee, maar het volledig uitwerken laat ik aan jullie over

Je kan met je gunst een stad succesvol spioneren of je moet er een paar nomineren en van een ervan krijg je een succesvolle spio, nattuurlik kunnen ze wel gezien worden met het orakel(zou het te moeilijk maken)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11313

Gast
Heeft dit met Grepolis te maken of wat zijn jullie bij inno aan het doen?
 

latdekat

Harpij
Ik vind die god veel te sterk. 30% kans om de mythische eenheden te vernietigen? Stel je voor dat je 70 manti's in 1 klap vernietigd! Die vogels mogen ook niet té sterk zijn. Anders hebben ook die enorm veel kracht. En dan nog niet over het omkeren gesproken... Als er een kolo afkomt, omkeren maar! Nee, een herziening zou mooi zijn.
 

DeletedUser25847

Gast
Ik vind het omkeren van troepen wel grappig.

Verder vraag ik me een beetje af op welk moment een T-rex een rol heeft gespeeld in het tijdperk van beschaving waarin Grepolis zich suggestief af zou spelen. De absolute kracht van deze god is wel behoorlijk overdreven.. 30% kans dat je een hele Myth Clear vernietigd.... Met 1 spreuk...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26399

Gast
Stop maar met reageren, iemand al gekeken op de almanak(kalender)

1april2016 hoort er op te staan
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Stop maar met reageren, iemand al gekeken op de almanak(kalender)

1april2016 hoort er op te staan

Nee? Waarom zou dit 1 april zijn? Het is een vrij realistische God. Ik snap niet waarom je dit zou denken?
Het ziet er goed, gebalanceerd en fantastisch uit. Ik kan niet wachten tot hij op de servers komt :O
 

DeletedUser26399

Gast
Gewoon de datum, er is trouwens ook een ander april topic geopend
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Och jong, je moet de goede ideeën van de ontwikkelaars niet zo in de grond boren. Het is best goed uitgewerkt en een heel toffe nieuwe toevoeging. Dat dit op 1 april gelanceerd wordt is niets dan toevalligheid.

En als er al een ander 1 apriltopic is, waarom zouden ze er dan in godsnaam 2 doen? Slim hoor.
 

latdekat

Harpij
Ik was totaal vergeten dat het 1 april was... Er is best wel kans dat dit een grap is. Dat andere topic is gestart door een gewone forumgebruiker. Niet door Kroenuh. Grapje van zijn kant (misschien in elke community gedaan door de CM) is mogelijk. Indien het geen grap is, vraag ik onmiddelijk herziening.
 

DeletedUser24618

Gast
mooie 1 april god , kan het niet afwachten
smiley_emoticons_hecheln.gif
 

DeletedUser19484

Gast
Feit dat RabbidRobin het zo sterk probeert te ontkennen legt het er nog eens dubbel en dik op.
1 April mensen...
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Feit dat RabbidRobin het zo sterk probeert te ontkennen legt het er nog eens dubbel en dik op.
1 April mensen...
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif

Nee. Hoh, jullie zijn allemaal ongelovige ketters. Dan komt Inno eindelijk eens met iets nieuws dat er nog goed uitziet ook, gaan jullie het maar afwimpelen als 1 april, bende faalhazen :O
 

DeletedUser20048

Gast
Echter vind ik het wel apart dat hier zo veel tijd aan word besteed (Nieuw plaatje, gefotoshopt plaatje v/d tempel enzovoort) terwijl ze hun tijd beter kunnen besteden aan echte veranderingen :(
 

DeletedUser19484

Gast
We hebben wel allemaal 100 goud gekregen na terugkeer van het forum
smiley_emoticons_irre4.gif

Danku, Inno :)
 
Bovenaan