• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Nieuw event

DeletedUser26399

Gast
Als ik het goed begrijp kun je dus bij dit event kiezen, of een CL, of een held

Ik vind dat wel eens tof, kan je eindelijk zelf kiezen, maar vroeger kreeg je beide, dus daar gaat mijn voorkeur dan toch naar
 

DeletedUser26168

Gast
wel lekker deze actie meeste zijn toch allemaal in vm dus de meeste kunnen hier nu voordeel uit halen die niet in vm zijn lol
 

AriChibi

Hydra
Ik vind dat we Hades niet zo als slechterik moeten objectiveren. Oké, hij is de god van de onderwereld, maar dat betekent niet dat hij slecht is! Hij doet ook alleen maar zijn werk. Ook hij is door zijn vader opgegeten en uitgekotst!
Oké, goed. Hij heeft een godin (zijn nichtje) ontvoerd omdat hij verliefd op haar was, ik kan me ook voorstellen dat de vrouwen die in de onderwereld belanden niet echt aantrekkelijk zijn en hij van buiten eigenlijk alleen zijn familie kende. Dat gebeurt als je in een donkere kamer opgesloten zit en daar goed je werk moet doen!

Hades is passief, neutraal, niet slecht. Hij zorgt ervoor dat er een balans tussen goed en slecht is in deze wereld. Omdat hij zo goed let op de bewoners van de onderwereld, waardoor ze niet ontsnappen, kunnen wij gewoon rustig blijven leven. Hij zorgt ervoor dat de gedoemden hun straf uitzitten en boeten voor wat ze gedaan hebben.

Een event met de titel 'Sparta Tegen Hades' maakt mij écht, écht verdrietig, omdat veel mensen gewoon niet doorhebben wat deze god voor ons doet en hem afschrijven als gemeen en slecht. Hier kan ik echt niet tegen, ik ga even in een hoekje uithuilen, want dit doet me echt pijn...
 

DeletedUser26399

Gast
Ik hoop dat ik in zes dagen via de kortste weg 33 bereikt heb, als ik dat heb ben ik content
 

DeletedUser26399

Gast
Blij dat ik dat heb, ben nu halfweg, met het aantal nodige gevechten op de kortste route
 

DeletedUser26399

Gast
Ja, maar ik wil dat CPlvl, al de rest kan me niet schelen en zosnel mogelijk boomen ermee met al die manties goudspelers
 

DeletedUser27202

Gast
Als je maar genoeg vs bouwt, krijg je dat cp level veel sneller.

Gr Ronnie
 

DeletedUser26399

Gast
Snap dit eigenlijk niet, heb op Actium GP teveel, 50 goud voor 50GP en 100GS
 

DeletedUser22289

Gast
OP hyper nog steeds eerste in de totale ranglijst... 60 punten voorsprong op de 2e
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
bijna 300 puntjes yay!
 

DeletedUser1528

Gast
ik vind het niet kunnen dat je de dag- en totaalranglijst niet volledig kan zien.
Waarom enkel maar je eigen stand en dat van de speler onder en speler boven je ?
Is het nu zo moeilijk om dat erbij te nemen ?
Momenteel sta ik op een 4de plek op de daglijst van Achilles , dus ik weet het verschil met de nr 2 en nr 1 niet.
Hoe kan ik weten of die eerste plaats realistisch is of niet ...

Ik vraag mij af of over al die events en dergelijke wel goed wordt nagedacht.
Stel dat ik het nipt niet kan halen , maar door een portie goud ertegenaan te gooien wel dan overweeg ik dat idee.
Nu vraag ik mij af of ik het wel moet proberen.
Dus slim is het niet als je spelers het idee afneemt dat ze ergens wat kunnen bereiken door goud aan te kopen , het is tenslotte wel de inkomstenbron voor Innogames.
 
Bovenaan