• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Nieuwe wererld

DeletedUser27424

Gast
Hallo allemaal :)

Na een jaar een breakje te hebben genomen van grepolis leek het mij weer leuk om terug te keren naar de leukste community van NL!
Echter vroeg ik mij af wanneer een nieuwe wereld zich opent? Omdat ik actief wil mee draaien in de top 10...

Groetjes,

Royce
 

DeletedUser20348

Gast
een maand geleden is de laatste nieuwe geopend, dus maximaal over 2 maanden (meen ik, ongeveer)
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
Het is afhankelijk hoeveel oude werelden sluiten, en wanneer een wereld vol is.
Tegenwoordig zijn de werelden niet snel vol.. dus gaat er wat tijd overheen wanneer er een nieuwe komt.

Het is wel weer zo, dat wanneer er een wereld sluit.. er ook snel een nieuwe wereld komt. Dit doen we om de oude spelers van een recent gesloten wereld de kans te bieden om op een nieuwe wereld door te gaan met spelen. (Weliswaar beginnen die weer opnieuw.)
Wanneer er nu een nieuwe wereld komt is afwachten.
 

DeletedUser22289

Gast
Werelden worden genoeg op voorhand aangekondigd, dus kijk regelmatig eens op het forum. Mocht je nog ingame spelen krijg je automatisch een bericht wanneer de wereld zijn deuren heeft geopend.
 

DeletedUser27424

Gast
Het is afhankelijk hoeveel oude werelden sluiten, en wanneer een wereld vol is.
Tegenwoordig zijn de werelden niet snel vol.. dus gaat er wat tijd overheen wanneer er een nieuwe komt.

Het is wel weer zo, dat wanneer er een wereld sluit.. er ook snel een nieuwe wereld komt. Dit doen we om de oude spelers van een recent gesloten wereld de kans te bieden om op een nieuwe wereld door te gaan met spelen. (Weliswaar beginnen die weer opnieuw.)
Wanneer er nu een nieuwe wereld komt is afwachten.
hartelijk dank :) topic mag van mijn part gesloten/verwijderd worden !
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Als richtlijn kun je 8 à 9 weken aanhouden vooraleer een nieuwe wereld geopend zal worden (ten opzichte van de laatst geopende wereld, natuurlijk).
Let wel: dit is een richtlijn die kan afwijken.
 
Bovenaan