• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #189 - De sloop van Wakkerdam

DeletedUser20542

Gast
Yde, heb je daar nog argumenten voor?


Overigens Nissassa, geen lynch stemmen is net zoveel bijdrage als helemaal niets doen.
Omdat ze fucking Gekko, die de twee laatste kommen lunch dag 1 was en nu op zichzelf stemde omdat dat de enige optie was, in koelen bloede heeft vermoord.

E: Geen censuur meer!?
 

DeletedUser18363

Gast
Klopt ik riep 'geen lynch', we moeten iets stemmen, en een meerderheid op geen lynch had de grootste kans op het overleven van een goedje. Dan moet er meer gepraat worden en hebben we meer kans om wolven op freudian slips te betrappen.. Echter volg ik niet helemaal waarom ik op die lijst van niet-stemmers thuishoor. Want die dragen 0 bij aan de pot zo.

Wat was jouw excuus voor je gebrek aan activiteit op momenten dat het uitmaakt sneusje?

Geen goeie aanwijzingen, geen theorieën, you name it.
 

latdekat

Harpij
@Nissassa: Ik was net van plan om geen lynch te gaan typen, en toen ik al zat te typen, was er een nieuw bericht. "Deadline". En toen was het de moeite niet meer waard om te stemmen, hé. En waarom ik daarvoor niet stemde? Wel, nul verdachten.
 

DeletedUser18363

Gast
Nou, waarom denk je?

Ik ben gisteren rond de deadline niet online geweest. En we weten allebei even goed dat er gisteren voor 21u niets gebeurd is. Vind je het dan gek dat ik niet stem? Had je misschien liever gehad dat ik, net als Gekko, op mezelf had gestemd, om vervolgens compleet onzinnigly de lynch te worden?

Ik denk dat Kyra gewoon de activiteit wilde bevorderen door een inactiefje te lynchen, vind het wel een beetje verdacht hoe hard jij zit te ragen nu vanwege Gekko.
 

DeletedUser9104

Gast
Nope, geen censuur meer. Verder geeft Kyra zelf als reden dat Lat en Shoving wel actief waren?


Overigens ben ik een beetje gaan rondkijken, maar echt verdachten zie ik niet. Alleen Nissassa die iedereen probeert uit te lokken, maar goed. Op deze manier gaat dit weer een nutteloze dag worden.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik denk dat Kyra gewoon de activiteit wilde bevorderen door een inactiefje te lynchen, vind het wel een beetje verdacht hoe hard jij zit te ragen nu vanwege Gekko.
Ik ben niet aan het ragen, het is gewoon nogal zielig.
 

DeletedUser21204

Gast
Klopt ik riep 'geen lynch', we moeten iets stemmen, en een meerderheid op geen lynch had de grootste kans op het overleven van een goedje. Dan moet er meer gepraat worden en hebben we meer kans om wolven op freudian slips te betrappen.. Echter volg ik niet helemaal waarom ik op die lijst van niet-stemmers thuishoor. Want die dragen 0 bij aan de pot zo.

Wat was jouw excuus voor je gebrek aan activiteit op momenten dat het uitmaakt sneusje?

Ehm, is dat serieus wat, "geen lynch"?
Ik dacht echt dat dat een troll was ofzo.
 

DeletedUser27427

Gast
Sorry dat ik het zeg, want ik heb tot nu toe nog niets bijgedragen, maar brengt deze discussie over Kyra's stem op Gekko ons ook maar een beetje verder? Tenzij het Kyra tot weerwolf maakt, maar dat lijkt me niet. Ik hoop dat er vandaag meer zinvolle inzichten worden gedeeld dan gisteren(ofwel, minstens één).

Ik heb zelf nog geen verdenkingen. Wel valt op dat Nissassa veel aan het pushen is, hoewel dat begrijpelijk is bij zo weinig activiteit. Verder vind ik het voortdurende commentaar van Yde op het lynchen van Gekko opmerkelijk. Daar vertrouw ik iets niet helemaal. Tot slot valt het mij op dat Neusje actiever is dan tijdens de vorige twee potjes(wat in principe juist toegejuicht zou moeten worden, maar het valt toch op).
 

latdekat

Harpij
Sorry dat ik het zeg, want ik heb tot nu toe nog niets bijgedragen, maar brengt deze discussie over Kyra's stem op Gekko ons ook maar een beetje verder? Tenzij het Kyra tot weerwolf maakt, maar dat lijkt me niet. Ik hoop dat er vandaag meer zinvolle inzichten worden gedeeld dan gisteren(ofwel, minstens één).

Waarom zou het discussiëren over de keuze van Kyra niets opleveren? Het zijn toch net de subtiele details, zoals de stemmen, die het verschil maken tussen verdacht/niet verdacht? Vreemd dat je hier meteen Kyra gaat zitten verdedigen.
 

DeletedUser20542

Gast
Sorry dat ik het zeg, want ik heb tot nu toe nog niets bijgedragen, maar brengt deze discussie over Kyra's stem op Gekko ons ook maar een beetje verder? Tenzij het Kyra tot weerwolf maakt, maar dat lijkt me niet. Ik hoop dat er vandaag meer zinvolle inzichten worden gedeeld dan gisteren(ofwel, minstens één).

Ik heb zelf nog geen verdenkingen. Wel valt op dat Nissassa veel aan het pushen is, hoewel dat begrijpelijk is bij zo weinig activiteit. Verder vind ik het voortdurende commentaar van Yde op het lynchen van Gekko opmerkelijk. Daar vertrouw ik iets niet helemaal. Tot slot valt het mij op dat Neusje actiever is dan tijdens de vorige twee potjes(wat in principe juist toegejuicht zou moeten worden, maar het valt toch op).
Ik was er zelf snel klaar mee, maar het is nogal logisch dat ik bezig blijf als iedereen erover begint.
 

DeletedUser21575

Gast
Yde, heb je daar nog argumenten voor?


Overigens Nissassa, geen lynch stemmen is net zoveel bijdrage als helemaal niets doen.
Ben ik niet met je eens, zoals ik hierboven al uitlegde: Random stemmen levert in 8/10 gevallen een dood goedje op. Geen lynch stemmen levert 0 dode goedjes op.
Nou, waarom denk je?

Ik ben gisteren rond de deadline niet online geweest. En we weten allebei even goed dat er gisteren voor 21u niets gebeurd is. Vind je het dan gek dat ik niet stem? Had je misschien liever gehad dat ik, net als Gekko, op mezelf had gestemd, om vervolgens compleet onzinnigly de lynch te worden?

Dit is ook wel een heel makkelijke manier om jezelf in te dekken. Jij hebt heel stoer gestemd voor 'Geen Lynch', iets wat ik persoonlijk als spelleider zou weigeren omdat het nergens op slaat. Nu zet je jezelf bij de goede mensen die meedoen aan het spel en nuttige stemmen plaatsen. Maar zo snel kom je er bij mij niet door.

Wat een waardeloze lunch trouwens. De helft van de activiteit gelijk eruit. Huh, zei ik onsportief?
Ja dat weten we allebei, maar ik probeerde het wel, wat ik hier dan ook probeer is mensen aanzetten tot reageren en inhoudelijk zich wel of niet proberen te verantwoorden zodat we straks wel iets hebben waar we van uit kunnen gaan. Jammer dat jij dit dan als een poging ziet tot mezelf als goedje bewijzen. We weten allemaal dondersgoed dat iedereen alles kan posten. Dat is het leuke aan wvw. Het enige vervelende is wanneer niemand iets post. Want dan is het hele spel nutteloos. Vandaar mijn post. Nu tevreden Yde?

De lunch was verder idd wel redelijk onsportief, ben ik volledig met je eens.
 

DeletedUser21575

Gast
Nope, geen censuur meer. Verder geeft Kyra zelf als reden dat Lat en Shoving wel actief waren?


Overigens ben ik een beetje gaan rondkijken, maar echt verdachten zie ik niet. Alleen Nissassa die iedereen probeert uit te lokken, maar goed. Op deze manier gaat dit weer een nutteloze dag worden.
Uitlokken klinkt erg alsof je de enige speler die mensen uitnodigt tot reageren en discussiëren straks een lynchstem in de schoenen wil schuiven. Als de enige reden daarvoor is dat ik wat activiteit probeer te zoeken is vind ik dat erg jammer.

@Nissassa: Ik was net van plan om geen lynch te gaan typen, en toen ik al zat te typen, was er een nieuw bericht. "Deadline". En toen was het de moeite niet meer waard om te stemmen, hé. En waarom ik daarvoor niet stemde? Wel, nul verdachten.
Snap ik ergens wel, dat gaf ik bij anderen ook aan. Maar andere spelers 'proberen' ten minste wel iets?
Ehm, is dat serieus wat, "geen lynch"?
Ik dacht echt dat dat een troll was ofzo.
Nee dat is een legite techniek die prima werkt (zie ook Town of Salem). En dit is echt niet de eerste keer dat dat hier in een grepo wvw kom gebeurd.
 

DeletedUser18363

Gast
Uitlokken klinkt erg alsof je de enige speler die mensen uitnodigt tot reageren en discussiëren straks een lynchstem in de schoenen wil schuiven. Als de enige reden daarvoor is dat ik wat activiteit probeer te zoeken is vind ik dat erg jammer.


Snap ik ergens wel, dat gaf ik bij anderen ook aan. Maar andere spelers 'proberen' ten minste wel iets?

Nee dat is een legite techniek die prima werkt (zie ook Town of Salem). En dit is echt niet de eerste keer dat dat hier in een grepo wvw kom gebeurd.

In ToS is dat een ding omdat Jester en executioner bestaat.
 

DeletedUser26004

Gast
Dus, ik zal vandaag maar eens eerder beginnen met het wakker schudden van de spelers.

Zullen we beginnen met de stemmen?
Gekko > Gekko
Ilja > Latdekat
Nissassa > Geenlynch
Heartlion > Shoving

Dat vind ik echt verrekte weinig voor een spel met 13! spelers.
Dus, mijn vraag is voornamelijk gericht aan: @Kyraco @Dasios @ShovingNE2 @ijzervreter @neusje. @latdekat @ydeger @Graecus 001 & @Jaspenia : Why the fuck hebben jullie niet gestemd? Ik weet ook niet welke groep ik vervelender vind.. Spelers die wel online zijn en reageren, maar niet stemmen, of de spelers die gewoon niet eens de moeite nemen om een post te plaatsen.

Op wie moet ik stemmen Nisje? Ik wil best stemmen hoor. Mij best, mits er een goeie lynch aan te wijzen valt.

Ben ik niet met je eens, zoals ik hierboven al uitlegde: Random stemmen levert in 8/10 gevallen een dood goedje op. Geen lynch stemmen levert 0 dode goedjes op.

Geen lynch is geen optie in het spel. Je stemt of je stemt niet. Ik denk dat jij dit ook verdomdes goed snapt als ervaren WvW speler. Enigste wat je nu doet is zeggen dat jezelf wel stemt en activiteit levert in de zoektocht naar een wolf, zodat wij de stempel "goedje" op jou drukken? Terwijl jezelf eigenlijk ook geen geldige stem hebt gedaan ;)

Desondanks vind ik het niet erg hoor, dat je een beetje loopt te pushen. Goed voor de activiteit, daar niet van. Ik vind alleen de manier waarop een beetje raar naar mijn mening, evenals een paar anderen zie ik zo.

Anyways, ik ga het topic nog maar eens doorlezen, kijken of er toch nog iets interessants aan te wijzen valt zo'n paar uurtjes voor de DL...
 
Bovenaan