• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

DeletedUser26146

Gast
Arreeej, voor een keer verkloten ze een nieuwe wereld niet met een pay-to-win event, nu verkloten ze het door opnieuw de troepen packages in te voeren.

Is kijken wat onze CM deze keer te zeggen heeft.
 

DeletedUser27183

Gast
de nieuwe werelden zijn gelijk vernield met dit soort pakketten en inno gaat het steeds meer vernielen door haar graai cultuur met 2 weken komt er ook nog eens een goud-event bovenop waar weer veel myth. eenheden inzitten het pay2win wordt steeds belangrijker.

Van de wereldwijde protesten om dit soort dingen tegen te gaan trekt Hamburg zich niks aan.
Ik vind dat de CM nu in georganiseerd in opstand moeten komen tegen dit soort ongein en ben benieuwd wat het antwoord van de Ned. CM zal zijn Zij moeten ons als spelers vertegenwoordigen bij inno maar ik krijg het gevoel dat ze geen f*ck voor ons doen.

Ik eis hier dan ook een antwoord van de Nederlandse CM. en wat ze denken te gaan doen om al deze gekkigheid te stoppen wat alleen het spel maar vernield.
 

DeletedUser26168

Gast
als het zo doorgaat blijft er niemand meer spelen die slaat nergens op en ze reageren nergens op het gaat hun alleen maar om het geld ik ben nu wel klaar met het kopen van goud
 

DeletedUser26399

Gast
Kocht je het dan nog, wie doet dat nu nog, collectief stoppen met goud kopen en met de hele nederlandse en vlaamse Grepospelers starten op een nieuwe wereld zodat het onder houden van hun servers meer kost
 

DeletedUser9104

Gast
Het zijn godzijdank geen mytische eenheden, maar het is wel enorm stijlloos. Alhoewel. Had iemand iets anders verwacht van Innogames.
 

DeletedUser27004

Gast
Het is allemaal niet zo ingewikkeld, Inno kijkt gewoon per keer wanneer er veel goud wordt uitgegeven/ gekocht. En op de evenementen dat de omzet hoog is dan herhalen ze die gewoon af en toe. Dus dit zal alleen verdwijnen als de goudomzet daalt. Als er veel mensen zijn die extra goud/ geld uitgeven dan zal een event zich herhalen. Kun je hier op het forum of ergens anders heel hard gaan roepen maar dat interesseert ze echt geen ene reet... Pas als er minder gekocht wordt én hier is protest, dán zal er misschien iets gebeuren.

Zonde van een mooi spel, dat wel....
 

DeletedUser25180

Gast
Arreeej, voor een keer verkloten ze een nieuwe wereld niet met een pay-to-win event, nu verkloten ze het door opnieuw de troepen packages in te voeren.

Is kijken wat onze CM deze keer te zeggen heeft.

die heeft niks te zeggen inno is een Duits bedrijf hij kan alleen maar ja knikken anders ligt ie op straat , hier kan die wel doen als of maar leer mij de Duitse cultuur kennen , ik kom er al heel mijn leven .
het is alleen maar ja meneer en nee meneer .

en mocht je je eigen afvragen waarom er niks nieuws komt zoals eindspel , dat is omdat eerst de nieuwe generatie daarvoor moet worden opgeleid . de huidige generatie heeft dat niet geleerd en kunnen niets anders dan wat ze geleerd is . ook typisch Duits
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17789

Gast
omdat ze zicht niet aan hun eigen planning kunnen houden, houden ze voortaan de roadmap geheim

0feb9e8e675a41b2b5f444cdf47f59bf.png
 

DeletedUser27183

Gast
omdat ze zicht niet aan hun eigen planning kunnen houden, houden ze voortaan de roadmap geheim

0feb9e8e675a41b2b5f444cdf47f59bf.png
echt lachen dit, dat zou ik ook zeggen als er zoveel protest komt, waar je niet op zit de wachten.

Wat niet weet, wat niet deert
 

DeletedUser9104

Gast
Ik neem het tegenwoordig niet snel meer op voor het team, maar de QA en forummods sowieso zien dit soort aanbiedingen ook pas op het moment dat ze ze zelf krijgen of dit soort dingen op het forum verschijnen. Ik kan niet voor de gamemods spreken, maar het zou me niets verbazen als zij dat ook vaak niet weten. En het is superklote dat Inno dit soort grapjes blijft proberen, maar reken het gross van het team hier niet op af.

Kijk dan liever naar onze CM @Kroenuh . Daar krijgt hij namelijk betaald voor.
 

DeletedUser26927

Gast
Het zal mij allemaal een zorg zijn die aanbiedingen, laat lekker gaan joh
ik doe gwn me ding en speel dit spel
 

DeletedUser27183

Gast
de nieuwe werelden zijn gelijk vernield met dit soort pakketten en inno gaat het steeds meer vernielen door haar graai cultuur met 2 weken komt er ook nog eens een goud-event bovenop waar weer veel myth. eenheden inzitten het pay2win wordt steeds belangrijker.

Van de wereldwijde protesten om dit soort dingen tegen te gaan trekt Hamburg zich niks aan.
Ik vind dat de CM nu in georganiseerd in opstand moeten komen tegen dit soort ongein en ben benieuwd wat het antwoord van de Ned. CM zal zijn Zij moeten ons als spelers vertegenwoordigen bij inno maar ik krijg het gevoel dat ze geen f*ck voor ons doen.

Ik eis hier dan ook een antwoord van de Nederlandse CM. en wat ze denken te gaan doen om al deze gekkigheid te stoppen wat alleen het spel maar vernield.
ik wacht al meer dan 3 maanden op een antwoord van de CM
Wanneer is die van plan te antwoorden?
 

svenboy9

Winnaar Adventskalender 2020
Dit nieuwe plan slaat echt alles.
Je kunt nu direct troepen kopen...
Hier zal Innogames zich niet geliefd mee maken
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
 

DeletedUser27102

Gast
...

Dan steun je onbewust ook de ondergang van het spelplezier. Het spelplezier die de meesten uiteraard beleven, waarmee ik de spelers bedoel die weinig tot geen geld besteden aan het spel.

Er moet geluisterd worden naar de meerderheid van de spelers, zij zijn ontevreden over deze Packages, het is aan de community om eens aan de alarmbel te trekken. En dan bedoel ik niet alleen de Nederlandstalige community. Alle communities moeten het eens goed duidelijk maken. Samen staan we sterk, we moeten dit georganiseerd aanpakken zodat Innogames ons niet kan blijven negeren en toch hun wil doordrijven.
 

Armand0

Manticore
Al die pakketten zijn redelijk duur tegenover een relatief lage opbrengst. In die zin niet al te storend. Je moet wel gek zijn om dat soort onzin te kopen, terwijl je dat om de maand gratis in een event kan verzamelen.

Wat dat betreft sluit ik me wel aan bij Thijspros. Al zie ik die pakketten liever ook niet in het spel hoor...maar zolang ze zo meelijwekkend en kansloos zijn (qua prijs - opbrengst) kan ik er ergens ook wel om lachen (en hopelijk blijft het zo...).
 

DeletedUser27183

Gast
Al die pakketten zijn redelijk duur tegenover een relatief lage opbrengst. In die zin niet al te storend. Je moet wel gek zijn om dat soort onzin te kopen, terwijl je dat om de maand gratis in een event kan verzamelen.

Wat dat betreft sluit ik me wel aan bij Thijspros. Al zie ik die pakketten liever ook niet in het spel hoor...maar zolang ze zo meelijwekkend en kansloos zijn (qua prijs - opbrengst) kan ik er ergens ook wel om lachen (en hopelijk blijft het zo...).
wie dat geloofd heeft een gat in het hoofd, natuurlijk niet, dit is onderdeel van de strategie die pakketten worden straks natuurlijk veel goedkoper zodat mensen er wel gebruik van gaan maken, of ze worden groter gemaakt, ik kan niet begrijpen dat jullie dit niet zien, of anders gezegd niet willen zien
 

DeletedUser27102

Gast
Het duurste paket lijkt me wel heel wat voordelen te hebben, als je die scherpzinnigheid ziet.

En ze zullen het inderdaad voordeliger maken zoals Pier Gerlofs Donia zegt.
Ze zullen wel zorgen dat de verkoop genoeg stijgt.
 
Bovenaan