• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Nieuwe Helden

DeletedUser27632

Gast
Een paar dagen geleden zag ik op de grepolis sandbox een aantal nieuwe helden in de verzamelingslijst staan:

Zonet zag ik dat Arsenal de wiki de afgelopen dagen op een paar punten heeft geüpdatet, waaronder ook de pagina met de helden, de nieuwe helden zijn daar nu bijgevoegd en voorzien van tekst en uitleg.

Nu is mijn vraag; wanneer gaan deze helden op de gewone werelden ingevoegd worden? En gaat dat via events gebeuren of via een update?

Ik neem aan dat er toch al een planning van zal klaarliggen gezien het feit dat ze nu op onze wiki staan.
 

DeletedUser26399

Gast
Een paar dagen geleden zag ik op de grepolis sandbox een aantal nieuwe helden in de verzamelingslijst staan:

Zonet zag ik dat Arsenal de wiki de afgelopen dagen op een paar punten heeft geüpdatet, waaronder ook de pagina met de helden, de nieuwe helden zijn daar nu bijgevoegd en voorzien van tekst en uitleg.

Nu is mijn vraag; wanneer gaan deze helden op de gewone werelden ingevoegd worden? En gaat dat via events gebeuren of via een update?

Ik neem aan dat er toch al een planning van zal klaarliggen gezien het feit dat ze nu op onze wiki staan.
Ik zie geen nieuwe helden staan daar
 

DeletedUser27183

Gast
zitten leuke helden bij heb ik gezien op de beta die kunnen we hier goed gebruiken.

Maar worden er ook weer exclusieve helden vrijgegeven uit eerdere events?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
Toch niet, op de Nl Wiki staat er niets over

Arsenal heeft ze op de hoofdpagina van de helden er weer af gehaald zo te zien.

Maar ze staan er nog weldegelijk:

https://wiki.nl.grepolis.com/index.php?title=Sjabloon:Helden&oldid=18473&diff=prev

De nieuwe helden staan wel alvast op de wiki. Het klopt dat ik de pagina weer terug heb aangepast. Zoals mijn collega al heeft aangegeven, staan de nieuwe helden nog in de voorlopige planning. Zolang dit nog niet is aangekondigd door onze CM kan er nog aanpassingen worden verricht.

Daarom heb ik ze uit voorzorg weg gehaald van de huidige pagina. Met als reden dat mocht het niet in de update van 2.127 zitten, wij onjuiste informatie hebben gegeven. Zodra het zeker is dat de nieuwe helden met de volgende update komen, zal dit worden aangepast.
 

DeletedUser27632

Gast
Is goed, snap wel dat je geen info op de wiki openbaar wil die nog niet bevestigd of actief is.

Alvast bedankt aan beiden voor het volledige en snelle antwoord :D
 
Bovenaan