• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Open spel Nachtwaker

DeletedUser16004

Gast
Zeg, impliceer je dat ik aan zulke dingen doe?
Is toch eerlijker dan gewoon iets geven?
En het viel te proberen
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

DeletedUser21575

Gast
Sinds wanneer zijn de perma's ontperma'd?
Dat is pure EU bemoeienis vanuit Duitsland. Die spelen gewoon in op het feit dat de Hoge Raad heeft nu beoordeeld dat écht levenslang in strijd is met de mensenrechten. GPNL zal nu wel een soort van tussenregeling opzetten om Permagebande weer te late integreren in onze samenleving. Hoe dat moet aflopen.. geen idee. Het lijkt me sterk dat er tijdens de permabans genoeg geïnvesteerd is in rehabilitatie. Daar is nu eenmaal 'geen budget' voor. Maar eerlijk gezegd denk ik dat het ze gewoon niet interesseert. Het is gewoon wegstoppen en niet meer over nadenken. Maar dat is misschien weer te veel #conspiracytheory. Maar je zult zien, als er incidenten gebeuren met ex-permagebanden, dat dan de rapen weer gaar zijn. En wie krijgt de schuld dan?
 

DeletedUser16004

Gast
Dat is pure EU bemoeienis vanuit Duitsland. Die spelen gewoon in op het feit dat de Hoge Raad heeft nu beoordeeld dat écht levenslang in strijd is met de mensenrechten. GPNL zal nu wel een soort van tussenregeling opzetten om Permagebande weer te late integreren in onze samenleving. Hoe dat moet aflopen.. geen idee. Het lijkt me sterk dat er tijdens de permabans genoeg geïnvesteerd is in rehabilitatie. Daar is nu eenmaal 'geen budget' voor. Maar eerlijk gezegd denk ik dat het ze gewoon niet interesseert. Het is gewoon wegstoppen en niet meer over nadenken. Maar dat is misschien weer te veel #conspiracytheory. Maar je zult zien, als er incidenten gebeuren met ex-permagebanden, dat dan de rapen weer gaar zijn. En wie krijgt de schuld dan?
Gewoon de gedetineerden die dan in de fout gegaan is toch? De kans is dan groot dat ze hem/haar gewoon als psychopaat gaan zien en hem/haar tbs op gaan leggen. Uit tbs kan je moeilijk komen aangezien je elke keer gekeurd wordt en dan maar net afhankelijk is van de begeleider/advocaat of je ze willen laten gaan. Zo kun je uiteindelijk wel levenslang krijgen, ook al is het geen officiële penitentiaire inrichting.
 
Bovenaan