• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #200: Coup d'État 3: The Oudjes Strike Back

DeletedUser10470

Gast
(en wat heb je met mijn naam gedaan)
Triggered?

Ik vind die 2 lynch stemmen een beetje raar. Graecus stemt met de argumentatie van Gekko, om het niet als "meeloopstem" te laten lijken? Van Lukas is het zijn eerste spel, kan ik het nog een beetje snappen misschien...

Allright. AriChibi gaat mijn BM stem naar. Waarom? Is niet vaak (nooit?) BM geweest, dus wil ik wel eens als BM zien.

E: Misschien moet ik die BM stem toch maar eens heroverwegen...
 

DeletedUser

Gast
Triggered?

Ik vind die 2 lynch stemmen een beetje raar. Graecus stemt met de argumentatie van Gekko, om het niet als "meeloopstem" te laten lijken? Van Lukas is het zijn eerste spel, kan ik het nog een beetje snappen misschien...

Allright. AriChibi gaat mijn BM stem naar. Waarom? Is niet vaak (nooit?) BM geweest, dus wil ik wel eens als BM zien.

E: Misschien moet ik die BM stem toch maar eens heroverwegen...
Dit is denk ik een tie met graecus, voor slechtste bm stem ooit.
 

DeletedUser23442

Gast
Triggered?

Ik vind die 2 lynch stemmen een beetje raar. Graecus stemt met de argumentatie van Gekko, om het niet als "meeloopstem" te laten lijken? Van Lukas is het zijn eerste spel, kan ik het nog een beetje snappen misschien...

Allright. AriChibi gaat mijn BM stem naar. Waarom? Is niet vaak (nooit?) BM geweest, dus wil ik wel eens als BM zien.
Heb je überhaupt dit potje gelezen?
 
Jaspenia Latdekat omdat Lat hier veel ervaring in heeft, van Jaspenia heb ik hier zo geen gedacht van. Jaspenia probeert anderen ook dingen te laten zien die er niet zijn (misschien ben ik daar zelf ook wel goed in)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser23442

Gast
Jaspenia Latdekat omdat Lat hier veel ervaring in geeft,
Van iedereen hier is lat zeker niet degene met de meeste ervaring hoor :p

Verder prima bm, maar niet vanwege zn ervaring x)

Jaspenia probeert anderen ook dingen te laten zien die er niet zijn (misschien ben ik daar zelf ook wel goed in)

Ohja?
Zoals?
 

DeletedUser

Gast
Ik heb zojuist alles gelezen en ik verbaas me er over hoeveel mensen conclusies trekken uit mijn post die je niet kunt trekken uit mijn post. Als iedereen die op mijn post heeft gereageerd nou eerst even zelf checkt of de conclusies die je trekt uit mijn post daadwerkelijk daaruit te trekken zijn, dan zal ik de rest uitleggen zodra ik thuis ben.

Ik heb je hele post gelezen en zelfs een mooie review geschreven, maar daar hoor ik je niet meer over??

Zie vet

Ik heb zelfs per deel van zn post gereageerd. Maar blijkbaar heb ik die post random in stukken gedeeld zonder te lezen en krijg ik ook geen reactie

Zie vet

Heb je überhaupt dit potje gelezen?

Deze ironie... Ik weet niet of ik moet lachen of huilen... Ik mis mijn handtekening
 

DeletedUser

Gast
Huilen past wel bij je poëtische schrijfstijl. Als mensen voor jouw gevoel trouwens dingen in je post lezen die er niet zijn, misschien komt dat dan omdat hij niet heel duidelijk was?
 

DeletedUser

Gast
Huilen past wel bij je poëtische schrijfstijl. Als mensen voor jouw gevoel trouwens dingen in je post lezen die er niet zijn, misschien komt dat dan omdat hij niet heel duidelijk was?

Ja of mensen lezen wat ze willen lezen. Iemand verdacht maken werkt prima door een zin net iets te verdraaien.
 

DeletedUser23442

Gast
hier heb je al een voorbeeld ;) je probeert mensen te laten denken dat jullie in hetzelfde kamp zitten (wat dat kamp dan ook mogen zijn) Dit vind ik alvast zeer verdacht.
Dat doe ik niet, ik heb geen idee in welk kamp Lat zit.

Ik reageer op het argument dat je bij je bm stem hebt staan, omdat dat niet klopt.
En vervolgens geef ik aan dat je bm stem op Lat (ipv op mij) verder niet m'n probleem is, omdat Lat een prima bm is en het me niet gaat omdat je stem niet meer op mij staat.

Als je nog feiten daarbij wilt, ik heb zelf vanaf de 2e konijnenspelen tot nu ieder wvw potje meegedaan. Vgm is dit dus mn 80ste potje (200-122 + 2x konijnenspelen) verdeeld over meer dan 2 jaar. Voor de rest ga ik het niet precies tellen, maar ik ben bij lange na niet de oudste speler/speler die het meeste aantal potjes heeft meegedaan met al die oudjes die hier weer meedoen.

Lat doet wat dat betreft nog een stuk minder lang mee :p
Wat hem dus geen slechte bm maakt, maar wat je argument wel niet-kloppend maakt.

Maar je gaf aan dat er meer momenten waren dat ik mensen wat probeerde te laten denken ofzo?
Ik ben benieuwd...
 

DeletedUser23442

Gast
Je reageerde op mensen die reageerde op je post, namelijk C-hero en Nissassa.
Daarbij zei je dat C-hero de enige was die je post gelezen zou hebben.

Dan is het opzich niet heel gek dat ik dacht dat dit je aangekondigde, veel belovende post al was.
Blijkbaar moeten we nog even wachten op dat meesterwerk, maar als je zo'n bewering doet hoort daar wat mij betreft toch ook meteen een argumentatie bij.

Deze ironie... Ik weet niet of ik moet lachen of huilen... Ik mis mijn handtekening
Oh, hoezo heb ik dan 'dit potje niet gelezen'? Ik zie dat je later een post belooft, ik zie een post met (deels) de beloofde inhoud dus ik neem aan dat 'het moment' gekomen was.
Ik weet dat het onwaarschijnlijk is, maar ik heb zelfs jouw post gelezen, ookal kostte dat veel moeite en hebben velen hem wss gewoon geskipt.
 
Ik heb Lat gekozen niet omdat jij slecht bent Jaspenia, laat dat duidelijk zijn, maar gewoon omdat bij nader inzien Lat nog een stapje beter is ;)
 

DeletedUser23442

Gast
Ik heb Lat gekozen niet omdat jij slecht bent Jaspenia, laat dat duidelijk zijn, maar gewoon omdat bij nader inzien Lat nog een stapje beter is ;)
Dat mag, maar je beweert dat ik mensen dingen laat zien die er niet zijn.
Dan verwacht ik op z'n minst voorbeelden
 

DeletedUser3865

Gast
Jullie gaan hier wel echt vol in.
Je doet het goed of je doet het niet toch?
(als ik me goed herinner)
Het mooie van dit soort spellen via een forum spelen is dat je alles terug kan lezen. Dus niet "Als ik me goed herinner", maar gewoon even de moeite nemen om terug te lezen zodat je de post er bij kan pakken als citaat. Komt je argument ook meteen een stuk beter over ;)
@C-hero Helaas moet ik je teleurstellen, voor mijn gevoel ben jij de enige die hem echt gelezen heeft en niet een samenvatting heeft gelezen op scholieren.nl ofzo
Aaahw, dan ga ik de posts van de rest dan nog maar even doorlezen en hun foutjes aangeven :)
Dan is het opzich niet heel gek dat ik dacht dat dit je aangekondigde, veel belovende post al was.
Blijkbaar moeten we nog even wachten op dat meesterwerk, maar als je zo'n bewering doet hoort daar wat mij betreft toch ook meteen een argumentatie bij.
Ik ben het helemaal met je eens dat er een argumentatie bij hoort. Maar ik snap ook dat je dat liever pas doet als je thuis rustig voor je computer zit, ipv dat je het ergens onderweg ofzo via je mobiel doet (of een andere computer waar je toevallig langs loopt).
Dus wat dat betreft is het gewoon even geduld hebben tot WWG weer thuis voor zijn pc zit als je het per sé wil weten.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik ben het helemaal met je eens dat er een argumentatie bij hoort. Maar ik snap ook dat je dat liever pas doet als je thuis rustig voor je computer zit, ipv dat je het ergens onderweg ofzo via je mobiel doet (of een andere computer waar je toevallig langs loopt).
Dus wat dat betreft is het gewoon even geduld hebben tot WWG weer thuis voor zijn pc zit als je het per sé wil weten.
Dan kan die ook prima met die bewering wachten tot die thuis achter de computer zit en er een argumentatie bij kan zetten.

Want op deze manier heeft niemand er wat aan
 

DeletedUser12379

Gast
Ik wil met deze post gewoon een paar bedenkingen op een rij zetten.

Tot 11 uur dacht ik, wat stil voor een pot met 30 man. Nu heb ik bijna geen tijd meer om alles te lezen van wat in die drie uur is gepost.
En dat allemaal omdat WWG eens een lang bericht heeft gepost. Ikzelf heb daar (omdat ik toen online was) ook op gereageerd maar veel meer zoek ik niet achter zijn post. Ik vermoed dat het gewoon een aanzet was tot wat activiteit.
Ikzelf ben van mening dat we op dag 1 alleen maar een wolf bij toeval kunnen lynchen. Ik zie mensen zoeken naar mogelijke bondgenootschappen tussen wolven en dat koppelen aan BM-stemmen en ik zie nog allerlei complottheorieën die niet echt steek houden. Ik denk dat enkel een slip of the tongue of een overdreven wolfish gedrag ons kan tonen wie wolven zijn. Het is pas na die eerste lynch en lunch dat we kunnen beginnen kijken en vergelijken waarom een goedje of juist slechtje is gelyncht kunnen worden. Moeten we dan helemaal geen discussies meer aangaan op de eerste dag? Ja toch wel, nuttige discussies over elkaars argumenten graag. We zitten bezig rond de poëtische schrijfstijl van WWG, what's the point?
Dat is hoe ik over die eerste dag denk.

@schildpad @gek Nja, de kans dat je bij de eerste lynch al harde bewijzen hebt is ook klein. Ik kan helemaal mis zitten, maar dat is voorlopig mijn enige houvast.
Waarom wordt Luksss zo behandeld vanwege zijn lynchstem? Ik zie mensen de uitleg geven dat hij geen harde stem heeft, maar ik stel vast dat Luksss gewoon gelijk heeft in zijn redenering over die eerste dag, los van de theorie rond de stem die hij heeft uitgebracht.
Er wordt serieus op Luksss gehakt als nieuweling in het spel op zowat alles wat hij doet en zegt, soms juist vanwege het feit dat hij nieuw is in het spel. Laat me even dit zeggen: een nieuwe speler heeft doorgaans veel meer van het spel door dan we denken. Ik verwijs in dit voorbeeld altijd naar mijn eigen eerste potje waar ik mezelf achter het noob zijn heb verstopt om me toch maar niet te laten lynchen (ik was wolf toen).

Nissassa, het is al van enkele pagina's terug dat ik gelezen heb, maar ik wist niet dat jij Relax was. Bij deze is dat dus recht gezet. Die fameuze lange post waar WWG het over had, was toch best een goed idee om te plaatsen als ik het zo herbekijk ;)

Wie is Roy? Mag ik vragen om namen te gebruiken die iedereen kent, dat maakt het ook voor mij een stukje makkelijker, dank bij voorbaat :)

Dan ten slotte, Donfrank.
Ik denk dat de BM-stemming wel degelijk een verschil kan maken in het spel in tegenstelling tot wat sommigen beweren. WWG denkt dat er doorgaans domme stemmen in het topic staan, ik denk van niet zolang ze een goede basis hebben. Doorgaans heeft dat te maken met een goed inzicht in het spel, ervaring of zoals WWG een bepaald vermoeden dat iemand een goedje is.
Maar op iemand stemmen omdat die nog niet vaak BM is geweest, terwijl de persoon waarop je stemt nog maar bitter weinig in het spel heeft bijgedragen en mij nog niet de indruk heeft gegeven een goed inzicht te hebben in het spel, vind ik geen goede stem.

.
 
Bovenaan