• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #200: Coup d'État 3: The Oudjes Strike Back

DeletedUser

Gast
Shuckle lijkt me een standaard memer die wel probeert te helpen maar er vooral is om plezier te maken. Luksss doet standaard tunnel, doet elke nieuwerd.

Ik voel me geschoffeerd, de suggestie dat ik iets zou willen bijdragen is niet alleen vergezocht, maar ook een ernstige belediging.
 

DeletedUser

Gast
Als jij wolf bent... Doe je hier nu niet juist, misschien op een subtielere wijze, wat Kyra deed en waarom je dit pleidooi houdt?
Nee, stel dat ik dat zou doen, dan zou ik mezelf indekken, maar als ik dat doe, dek ik mezelf niet in omdat ik dan doe wat ik zou doen als ik wolf was, waardoor ik exact zeg wat ik aan het doen was waardoor ik mezelf wel weer zou indekken en zo kan je doorgaan met deze cirkelredenatie.
 

DeletedUser18363

Gast
Nee, stel dat ik dat zou doen, dan zou ik mezelf indekken, maar als ik dat doe, dek ik mezelf niet in omdat ik dan doe wat ik zou doen als ik wolf was, waardoor ik exact zeg wat ik aan het doen was waardoor ik mezelf wel weer zou indekken en zo kan je doorgaan met deze cirkelredenatie.

En dus is het totale bullshit.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik deelde gwn mn mening over sportief lunchen, waar de discussie tussen Nissassa en C-hero over ging; dat er idd sportief geluncht wordt tegenwoordig, maar dit wat overdreven was.
Het was dan ook verre van mijn intentie om me "in te dekken" of wat je er dan ook achter geprobeerd hebt te zoeken.
 

DeletedUser

Gast
Nee, stel dat ik dat zou doen, dan zou ik mezelf indekken, maar als ik dat doe, dek ik mezelf niet in omdat ik dan doe wat ik zou doen als ik wolf was, waardoor ik exact zeg wat ik aan het doen was waardoor ik mezelf wel weer zou indekken en zo kan je doorgaan met deze cirkelredenatie.
Snap er echt niets van
 

DeletedUser

Gast
1 ding is wel opmerkelijk, dankzij Luksss zag ik het: Maximus stemde eerst gisteren op IJzer. Hij veranderde zijn stem kort voor de deadline naar AriChibi. Is dat toevallig omdat hij al wist dat IJzer geluncht ging worden en hij snel AriChibi eruit wilde werken? Maximus voor mij dus.
 

DeletedUser21575

Gast
1 ding is wel opmerkelijk, dankzij Luksss zag ik het: Maximus stemde eerst gisteren op IJzer. Hij veranderde zijn stem kort voor de deadline naar AriChibi. Is dat toevallig omdat hij al wist dat IJzer geluncht ging worden en hij snel AriChibi eruit wilde werken? Maximus voor mij dus.
Of omdat hij doorheeft dat zijn stem op ijzer niets bijdraagt en daarom op 1 van de 2 kampen gaat. Uiteindelijk kijk je voor de lynch van gisteren wie van de 2 je het verdachtste vind.
 

DeletedUser12379

Gast
1 ding is wel opmerkelijk, dankzij Luksss zag ik het: Maximus stemde eerst gisteren op IJzer. Hij veranderde zijn stem kort voor de deadline naar AriChibi. Is dat toevallig omdat hij al wist dat IJzer geluncht ging worden en hij snel AriChibi eruit wilde werken? Maximus voor mij dus.
Daar heb ik al op gereageerd in deze post:
Wat de lunch betreft. Ja dat klopt. Ik ben de enige die op ijzer heeft gestemd. Maar denk daar eens logisch over na. Als ik wolf was en ik stem voor lynch op ijzer (waarvan ik toen dacht dat die toch zou doodvallen). Als ik dan zie dat die stem 'niets wordt'. Zou ik als wolf dan echt zo dom zijn om ijzer alsnog te lunchen. Dat vestigt de aandacht alleen maar op mij. Het tegendeel is volgens mij waar: de wolven willen juist dat ik verdacht wordt door ijzer als lunch te kiezen.
En aan de hand van deze post is de discussie rond wat het belangrijkste was om naar te kijken: lunch/lynch begonnen.

Dan mijn stem gaat naar Ilja
Even nog wat argumentatie voor mijn stem op elinogwatletters(zit op mobiel dus het juiste zoeken is een beetje lastig). Ik had op dat moment weinig tijd en had half het topic gelezen. Uiteindelijk voor mezelf de keuze gemaakt tussen twee spelers waarvan ik weet dat ze niet heel goed zijn. Tja. Dan is het een kutstem, maar nog altijd beter dan de argumentatie om op Alysha te stemmen.
Dit bericht had ik al eens gequote, maar ik neem het er voor het gemak nog even bij. Ik heb een pagina terug ofzo een vraag gesteld. Ik ga het antwoord vanavond wss niet meer zien, maar het zou leuk zijn mocht je daar alsnog een antwoord op geven.
Je hebt dus op dat moment misschien de helft van de post gelezen, geen probleem, maar je laat wel blijken dat je weet welke twee spelers stemmen krijgen en waarom. Dus dat heb deel van de posts heb je dan wel gelezen.
Er is op Eli geen enkele deftige argumentatie gekomen. Ik wacht nog steeds op de eerste persoon die dat hier voorlegt, terwijl eli wel degelijk een waardige bijdrage heeft geleverd gisteren.
En dan beweer jij dat het nog altijd beter is dan de argumentatie op Alysha / Ari? Dat is lynchen om te lynchen.

Handig zou zijn als iemand eli eens ziet, zoals bat deze morgen al heeft gezegd.
 

DeletedUser3865

Gast
Ik heb net alle 20 pagina's even opnieuw doorgelezen en hierbij zijn mij wat dingen opgevallen. Voor de luie mensen een tl;dr aan het einde!
Ten eerste even beginnen over iemand die naar mijn mening vrijwel zeker een goedje is:
Nissassa.
Waarom? Nou om de post waarvan ik hieronder een deel heb geciteerd.
Ik als oudje help een nieuwerd.
Ydeger reageerde hier toen ook al op met de opmerking: Claim je hier nou?
Het lijkt inderdaad bijna een claim voor dat hij oudje is.
Als hij wolf zou zijn geweest was dat hem zelf opgevallen voordat hij had gepost en had hij het er niet zo neergezet. Hieruit trek ik dus de conclusie dat hij goed is en er daarom niet veel aandacht aan heeft besteed hoe dit opgevat zou kunnen worden.
Is het 100% zeker dat Nissassa een goedje is? Nee, natuurlijk niet, hij zou dit ook expres gedaan kunnen hebben, wetende dat iedereen denkt dat je als wolf niet zomaar "per ongeluk" wolf claimt te zijn. Maar ik denk dat dit té risicovol is als wolf, en dat hij dus een goedje is.

Dan over naar het volgende. Het opvallende gedrag van Luksss. Hij heeft een stuk of 6 keer zich al er achter verschuild dat hij dit spel voor het eerst speelt en dus niet goed weet hoe het werkt etc. Een beetje te vaak wat mij betreft. Hij probeert zich er achter te verschuilen.
BM wat is dat ?

succes xp

Ik ben er ook weer, en ik leer bij :D

ik wil verdacht afwezig zijn :x geen idee wat je daarmee wilt zeggen yde :)

alleszins, de reden dat ik zo "actief" ben hier is omdat ik excited ben ook eens mee te doen. Het is de eerste keer begrijp je, ik snap nog niks van die strategieën hier

Ik begrijp het denk ik, vanaf nu reageer ik enkel zinnige dingen. Dat ik Jaspenia als burgemeester wouw, wisten jullie al. Maar toch nog eens meegeven.

ik zal het onthouden bij de volgende Lynch!

gaat dat ook? oke dan wacht ik nog even af. Voorlopig blijft het Aeneas. Maar dat kan veranderen.
Dat terwijl hij het spelletje toch echt wel snapt, in de volgende post zegt hij zelfs dat hij blijkbaar kennis heeft over hoe de eerste lynch altijd loopt.
Mijn definitieve keuze: omdat de eerste lynch in mijn ogen altijd random is zou ik hier eender elke naam kunnen zeggen, maar omdat Robin op mij stemde, stem ik gewoon terug x RabbidRobin

Ook is het mij opgevallen dat zijn gedrag ineens veranderde zodra Jaspenia online is.
ik zit al met een dilemma voor burgemeester, enerzijds mijn baas Arluen, anderzijds de baas van mijn baas :x kan niet goed aflopen
Eerst zegt hij te twijfelen tussen DonFrank en Araluen voor bm
al die verschillende namen, al vermoed ik dat Jaspenia een goede BM zou zijn
Dan stemt hij ineens out of nowhere op Jaspenia.
Ik begrijp het denk ik, vanaf nu reageer ik enkel zinnige dingen. Dat ik Jaspenia als burgemeester wouw, wisten jullie al. Maar toch nog eens meegeven.
En dan herhaalt hij het nog maar een keer, waarom?
Als je denkt dat aeneas wolf is denk je dus ook dat nissassa dat is?
Enter Jaspenia.
Jaspenia Latdekat omdat Lat hier veel ervaring in heeft, van Jaspenia heb ik hier zo geen gedacht van. Jaspenia probeert anderen ook dingen te laten zien die er niet zijn (misschien ben ik daar zelf ook wel goed in)
Oh, en dan verandert hij zijn bm-stem ineens naar latdekat. Misschien omdat Jaspenia hem erop gewezen heeft dat het te opvallend was?
Vervolgens gaan Luksss en Jaspenia ook nog even tegen elkaar in om het geloofwaardiger te maken.
eej Lat, je vraagt mij om op jou voor BM te stemmen en nu neem je zelf iemand anders ? In dat geval verander ik mijn stem naar mijn eerste keuze: Latdekat Jaspenia
Dan merken ze dat er meer mensen op Jaspenia stemmen, en ineens verandert hij zijn bm-stem dan toch maar naar Jaspenia.

(Oke, nu heb ik de eerste 15 pagina's al 4 keer doorgenomen, en geen zin om de andere citaten op te gaan zoeken. Als je wil weten waar ik het verder over heb, lees zelf maar even terug.)

Luksss zegt ook nog ergens iets over wolven, en dan neemt hij als voorbeelden Jaspenia en Shuckle, waarom die twee? Ik zie er in ieder geval geen logica in, het lijkt er hier op dat hij zich verspreekt en zijn medewolven verraadt.

Dus de conclusie: Luksss claimt heel vaak nieuw te zijn en het spel niet te snappen, terwijl hij blijkbaar het spel toch wel snapt. Zijn gedrag verandert stevig zodra Jaspenia online komt, alsof hij hem coacht ofzo. Hij noemt Shuckle ook nog ergens, ik heb verder niks over Shuckle, maar als Luksss en Jaspenia wolf blijken te zijn is er een grote kans dat hij dat ook is.


tl;dr: Nissassa = goedje (90%)
Luksss en Jaspenia lijken wolven te zijn, en Shuckle lijkt er bij te horen.
 

DeletedUser

Gast
Om verwarring te vermijden stel ik voor om eli niet meer te gebruiken maar me gewoon redempt te noemen.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
1 ding is wel opmerkelijk, dankzij Luksss zag ik het: Maximus stemde eerst gisteren op IJzer. Hij veranderde zijn stem kort voor de deadline naar AriChibi. Is dat toevallig omdat hij al wist dat IJzer geluncht ging worden en hij snel AriChibi eruit wilde werken? Maximus voor mij dus.
Ik denk dat je nu wel heel erg zit te zoeken naar een reden. Dit is in de vorige pagina's ook al besproken en als Maximus een wolf zou zijn, zou deze juist niet IJzer lunchen (denk ik). Hij heeft ongeveer 24 (?) mensen om te kiezen om te lunchen als deze wolf zou zijn, waarom dan degene lunchen wat je verdacht kan maken?
Handig zou zijn als iemand eli eens ziet, zoals bat deze morgen al heeft gezegd.

Tjah, met een bijziende dorpsgek ben je daar vandaag/morgen nog niet zeker over. Helemaal 100% zal waarschijnlijk niet snel lukken omdat er ook nog een infectie tussendoor kan komen waardoor alles wat gezien is als niet gezien beschouwd kan worden.
 

DeletedUser199

Gast
Beulactie Dag 2

C-Hero beult Lukssss, hij was een Nachtwaker-poster (Burger)

Ik ga naar mn werk, Cynthia schrijft later nog wel een verhaal.
 

DeletedUser23442

Gast
Wauw x)

Ik hoef iig die onzintheorie niet meer te ontkennen lijkt me?
Maar beetje zonde van je beulactie...

Eli (Redempt) beulen zou geen nut hebben lijkt me. Wachten tot na de infectie zou sws handiger zijn lijkt me, maar valt nu niets meer aan te doen.
Als we Eli's / redempts rol weten weten we heel veel over de stemming / meelopers van gisteren.

Als Eli / redempt wolf blijkt te zijn zullen er namelijk sws wolfjes zitten bij de meelopers.
Of is er een reden dat jij als meeloper op Ari dit wilt voorkomen?
 

DeletedUser21575

Gast
Beulactie Dag 2

C-Hero beult Lukssss, hij was een Nachtwaker-poster (Burger)

Ik ga naar mn werk, Cynthia schrijft later nog wel een verhaal.
Had nog 3 uur gewacht x) Dan was de nacht 2 deadline geweest en was je een bewezen goedje geweest.. x)

Niet dat een slimme wolf je nu nog infecteert, want een ander goedje is waarschijnlijk nuttiger.. Maar goed, het kon handiger.
 

DeletedUser

Gast
Had nog 3 uur gewacht x) Dan was de nacht 2 deadline geweest en was je een bewezen goedje geweest.. x)

Niet dat een slimme wolf je nu nog infecteert, want een ander goedje is waarschijnlijk nuttiger.. Maar goed, het kon handiger.
Hoe weet jij wanneer infectie valt? (Neem dit aub niet op als een verbaasde wolf die zich afvraagt hoe een goedje dit al dan niet weet)
EDIT: Volgens rol beschrijving valt infectie dag 3 dus wachten tot na nacht 2 had niet geholpen?
 
Bovenaan