• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #200: Coup d'État 3: The Oudjes Strike Back

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Dat altijd


Dat ook altijd


Ik heb een onderbuikgevoel.

Oke.

Tl;dr een stuk of 10 pagina's serieus.
Maar wel een paar afgelopen pagina's. Ik ben nog even in mijn hoofd de informatie aan het verwerken en ben sowieso niet zo'n held met mijn gedachtes verwoorden dus verwacht van mij dit potje ook geen uitgebreide redenaties.

Ik wil dus geen meeloper zijn maar ik ben ook geen eersteklas pionier op dit gebied MAAR, ik heb een verdachte (niks persoonlijks chick) Ilja.

Wel stemmen maar zie je weinig toevoegen. En verder met de informatieverwerking in mijn hoofd is dit tot nu toe mijn stem.

Nog even voor de andere spelers: excuses voor mijn late start, helaas heb ik nog een bijbaan in de weekenduren. Dus ook morgen zal mijn stem laat of niet verschijnen i.v.m. werk. Vanaf maandag knal ik er natuurlijk door ;)

Dus je geeft 3 citaten die niets te maken hebben met je stem en loopt dan mee zonder reden?
 

DeletedUser

Gast
Dus je geeft 3 citaten die niets te maken hebben met je stem en loopt dan mee zonder reden?
Volgens mij wordt er in en om het hele topic al met spam gestrooid, dus waarom niet?
En zoals ik aangeef loop ik niet mee maar heb ik zo mijn eigen bedenkingen bij wat ik net heb gelezen.
 

DeletedUser

Gast
Nee, stel dat ik dat zou doen, dan zou ik mezelf indekken, maar als ik dat doe, dek ik mezelf niet in omdat ik dan doe wat ik zou doen als ik wolf was, waardoor ik exact zeg wat ik aan het doen was waardoor ik mezelf wel weer zou indekken en zo kan je doorgaan met deze cirkelredenatie.
Weerwolfgek voor nu, puur door zijn rare lynch op kyra, die volgens mij niets fout deed. Deze post snap ik ook totaal niet, lijkt zelfs deels dat hij hoopt dat mensen met hem meelopen.
 

DeletedUser9104

Gast
Kyraco wat is dit nu weer? Jezelf stiekem vrijpleiten van wolfschap. Deze post voegt verder daadwerkelijk niks toe aan de discussie. Waarom dek je jezelf nu al in wolfje?
Wwg, onzin dit.

Actief =/= bijdragend. Over het algemeen levert Eli wel een positieve bijdrage en dat deed Ari niet bepaald.

Het feit dat er op Eli als enige al 2 stemmen stonden, hielp waarschijnlijk in je beslissing om dit tot 3 stemmen op te trekken? (Ja, er stonden ook 2 stemmen op Ari, maar die tweede stem kwam 1 minuut voor Ilja's post, dus die heeft ze waarschijnlijk niet gezien.)
Ik doelde dus niet op Alysha, maar op graecus. Het moge duidelijk zijn dat ik niet dacht dat Alysha er als bm er niets van zou bakken

Ik vermoed dat je met Alysha Arichibi bedoelt? Ik snap niet waarom de argumentatie op Eli beter was dan de argumentatie op Ari. Zoals ik al eerder zei heb ik zelfs nergens een deftige argumentatie voor de lynch van Eli gevonden. Zou je dat eens verder willen uitleggen?
Zie bovenstaande.

Daar heb ik al op gereageerd in deze post:

En aan de hand van deze post is de discussie rond wat het belangrijkste was om naar te kijken: lunch/lynch begonnen.

Dan mijn stem gaat naar Ilja

Dit bericht had ik al eens gequote, maar ik neem het er voor het gemak nog even bij. Ik heb een pagina terug ofzo een vraag gesteld. Ik ga het antwoord vanavond wss niet meer zien, maar het zou leuk zijn mocht je daar alsnog een antwoord op geven.
Je hebt dus op dat moment misschien de helft van de post gelezen, geen probleem, maar je laat wel blijken dat je weet welke twee spelers stemmen krijgen en waarom. Dus dat heb deel van de posts heb je dan wel gelezen.
Er is op Eli geen enkele deftige argumentatie gekomen. Ik wacht nog steeds op de eerste persoon die dat hier voorlegt, terwijl eli wel degelijk een waardige bijdrage heeft geleverd gisteren.
En dan beweer jij dat het nog altijd beter is dan de argumentatie op Alysha / Ari? Dat is lynchen om te lynchen.

Handig zou zijn als iemand eli eens ziet, zoals bat deze morgen al heeft gezegd.

Vent echt serieus. (En voor de rest ook maar even). Mijn laptop is weg voor reparatie en ik heb enkel mijn mobiel. Dat helpt niet echt voor de activiteit van mijn kant. Iets met verschrikkelijk lange posts en quoten wat echt een hel is.

In ieder geval, jammer dat er al meerdere stemmen nu op mij staan. Ik ben maar een nachtwaker-poster. Ga alsjeblieft gewoon achter iemand aan die wel een slechte kan zijn x)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Neuh, je moet er geen citaten bij gooien. Gewoon zo:

Dasios

Je probeert je af te scheiden van de persoon die jou volgt en besluit hem daarom maar te lynchen? Op de manier toon je dat je niet manipulatief bent en dat er niets van connectie is tussen jou en Dasios, want je lyncht hem, duh. Waarom wil je zo graag zo'n onderscheid?
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Neuh, je moet er geen citaten bij gooien. Gewoon zo:

Dasios
Passende citaten zouden wel helpen bij een lynchstem. Waarom deze stem?
Volgens mij wordt er in en om het hele topic al met spam gestrooid, dus waarom niet?
En zoals ik aangeef loop ik niet mee maar heb ik zo mijn eigen bedenkingen bij wat ik net heb gelezen.
Wat voor een bedenkingen? Wat vind je precies vreemd? Wat is de reden voor je stem? Bedenkingen hebben is geen reden, je krijgt bedenkingen door iets dat je leest/ziet, wat is het dat voor bedenkingen zorgt?
Weerwolfgek voor nu, puur door zijn rare lynch op kyra, die volgens mij niets fout deed. Deze post snap ik ook totaal niet, lijkt zelfs deels dat hij hoopt dat mensen met hem meelopen.

Misschien zoekt hij wel reacties, maar jammer dat hij verder niet meer online was om er op in te kunnen gaan.
 

DeletedUser18363

Gast
Kyra, bijzonder raar bezig dit potje.

E: Zie post later.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Weerwolfgek voor nu, puur door zijn rare lynch op kyra, die volgens mij niets fout deed. Deze post snap ik ook totaal niet, lijkt zelfs deels dat hij hoopt dat mensen met hem meelopen.
Het was een situatie als: 'Zeg je nee?' Als je nee zegt klopt het niet en als je ja zegt klopt het niet. Op zo'n manier klopte de vraag die aan mij gevraagd werd ook niet.

Verder is jezelf indekken zeker iets wat in mijn tijd verdacht was. Als jullie dat als wolfzijnde niet meer doen, vraag ik me meer af wat jullie doen als jullie wolf zijn...
 

DeletedUser

Gast
Het onderstaande bericht heeft een berisping ontvangen en is daarom aangepast.
Ik heb net alle 20 pagina's even opnieuw doorgelezen en hierbij zijn mij wat dingen opgevallen. Voor de luie mensen een tl;dr aan het einde!
Ten eerste even beginnen over iemand die naar mijn mening vrijwel zeker een goedje is:
Nissassa.
Waarom? Nou om de post waarvan ik hieronder een deel heb geciteerd.

Ydeger reageerde hier toen ook al op met de opmerking: Claim je hier nou?
Het lijkt inderdaad bijna een claim voor dat hij oudje is.
Als hij wolf zou zijn geweest was dat hem zelf opgevallen voordat hij had gepost en had hij het er niet zo neergezet. Hieruit trek ik dus de conclusie dat hij goed is en er daarom niet veel aandacht aan heeft besteed hoe dit opgevat zou kunnen worden.
Is het 100% zeker dat Nissassa een goedje is? Nee, natuurlijk niet, hij zou dit ook expres gedaan kunnen hebben, wetende dat iedereen denkt dat je als wolf niet zomaar "per ongeluk" wolf claimt te zijn. Maar ik denk dat dit té risicovol is als wolf, en dat hij dus een goedje is.

Dan over naar het volgende. Het opvallende gedrag van Luksss. Hij heeft een stuk of 6 keer zich al er achter verschuild dat hij dit spel voor het eerst speelt en dus niet goed weet hoe het werkt etc. Een beetje te vaak wat mij betreft. Hij probeert zich er achter te verschuilen.
Dat terwijl hij het spelletje toch echt wel snapt, in de volgende post zegt hij zelfs dat hij blijkbaar kennis heeft over hoe de eerste lynch altijd loopt.


Ook is het mij opgevallen dat zijn gedrag ineens veranderde zodra Jaspenia online is.

Eerst zegt hij te twijfelen tussen DonFrank en Araluen voor bm

Dan stemt hij ineens out of nowhere op Jaspenia.

En dan herhaalt hij het nog maar een keer, waarom?

Enter Jaspenia.

Oh, en dan verandert hij zijn bm-stem ineens naar latdekat. Misschien omdat Jaspenia hem erop gewezen heeft dat het te opvallend was?
Vervolgens gaan Luksss en Jaspenia ook nog even tegen elkaar in om het geloofwaardiger te maken.

Dan merken ze dat er meer mensen op Jaspenia stemmen, en ineens verandert hij zijn bm-stem dan toch maar naar Jaspenia.

(Oke, nu heb ik de eerste 15 pagina's al 4 keer doorgenomen, en geen zin om de andere citaten op te gaan zoeken. Als je wil weten waar ik het verder over heb, lees zelf maar even terug.)

Luksss zegt ook nog ergens iets over wolven, en dan neemt hij als voorbeelden Jaspenia en Shuckle, waarom die twee? Ik zie er in ieder geval geen logica in, het lijkt er hier op dat hij zich verspreekt en zijn medewolven verraadt.

Dus de conclusie: Luksss claimt heel vaak nieuw te zijn en het spel niet te snappen, terwijl hij blijkbaar het spel toch wel snapt. Zijn gedrag verandert stevig zodra Jaspenia online komt, alsof hij hem coacht ofzo. Hij noemt Shuckle ook nog ergens, ik heb verder niks over Shuckle, maar als Luksss en Jaspenia wolf blijken te zijn is er een grote kans dat hij dat ook is.


tl;dr: Nissassa = goedje (90%)
Luksss en Jaspenia lijken wolven te zijn, en Shuckle lijkt er bij te horen.

*knip*


Also mijn stem gaat naar graecus

@weerwolfgek *knip* met je tautologie, het is ALS WOLF of WOLF ZIJNDE. Allebei kan niet, normaal doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik vertrouw op mijn boy Neus, en aangezien het een trend blijkt te zijn kan ik natuurlijk niet achterblijven: Kyra

En wat is je reden? Het staat nu 3 - 3 met Ilja en hoewel ik het met jullie eens ben dat de redenen op Ilja zeer slecht zijn, heb ik tot nu toe nog geen reden voor Kyra gezien die me overtuigd om op haar te stemmen.
 

DeletedUser21204

Gast
Je probeert je af te scheiden van de persoon die jou volgt en besluit hem daarom maar te lynchen? Op de manier toon je dat je niet manipulatief bent en dat er niets van connectie is tussen jou en Dasios, want je lyncht hem, duh. Waarom wil je zo graag zo'n onderscheid?

x).
 

DeletedUser10470

Gast
Whoops, ik ben dit vergeten en moet nu weg :x Ik lees alles later door.

DonFrank
 

DeletedUser21204

Gast
En wat is je reden? Het staat nu 3 - 3 met Ilja en hoewel ik het met jullie eens ben dat de redenen op Ilja zeer slecht zijn, heb ik tot nu toe nog geen reden voor Kyra gezien die me overtuigd om op haar te stemmen.

Jawel, ik doe raar.
 

DeletedUser18363

Gast
Fijn deze 'ik ben te lui om shit te lezen dus ik stem op mezelf doot diddly donger cuckerino hehexd'
 
Bovenaan