• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #200: Coup d'État 3: The Oudjes Strike Back

DeletedUser21575

Gast
Gekko, volgens mij stond jouw naam op die USB stick? (in die USB stick? )
 

DeletedUser21356

Gast
De 2 anderen die met mij gezien zijn, zijn sowieso Goed (ik neem iig aan dat er 1 Slechtje tussen de drie zat), ik ben namelijk Lycantroop. Dit kan bevestigd worden door persoon X. Als iemand uit het netwerk straks contact opneemt, leg ik de situatie uit.

Aeneas lijkt me Slecht te zijn.
 

DeletedUser18003

Gast
Jagerschot

Ik zit op m'n werk, dus geen verhaaltje.

Kyra schiet Gekko, Lycantroop, en hij was koppel met Ydeger, onschuldige Burger en de Cupido.

Rip in kill.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Araluen

Manticore
Nou, dat lijkt me duidelijk

De 2 anderen die met mij gezien zijn, zijn sowieso Goed (ik neem iig aan dat er 1 Slechtje tussen de drie zat), ik ben namelijk Lycantroop. Dit kan bevestigd worden door persoon X. Als iemand uit het netwerk straks contact opneemt, leg ik de situatie uit.

Aeneas lijkt me Slecht te zijn.

Heeft Gekko een gegronde reden om op Aeneas te stemmen?
 

DeletedUser21575

Gast
De almachtige USB-sticks hebben gezoemt en Maximus was onderdeel van de data output.

Maximus even voor de goede orde ben jij ook lycantroop? :x sterker nog, is er nog iemand anders die die rol wilt claimen? Dan kan dat beter nu. (of zoals het hoort, op het begin van de pot ipv halverwege.)
 

DeletedUser12379

Gast
Maximus even voor de goede orde ben jij ook lycantroop? :x sterker nog, is er nog iemand anders die die rol wilt claimen? Dan kan dat beter nu. (of zoals het hoort, op het begin van de pot ipv halverwege.)
Ja, dat is effectief het geval, ik claim lycantroop. Toen ik deze morgen de post van gekko bekeek, geloofde ik het eerst niet (3 lycantropen in 1 pot heb ik nog niet vaak gezien). Tot Kyra schoot.
Dat jij mij als 'niet goedje' ziet, bewijst wel meteen voor mij dat jij wel een goedje bent.
 

DeletedUser

Gast
De almachtige USB-sticks hebben gezoemt en Maximus was onderdeel van de data output.

Maximus even voor de goede orde ben jij ook lycantroop? :x sterker nog, is er nog iemand anders die die rol wilt claimen? Dan kan dat beter nu. (of zoals het hoort, op het begin van de pot ipv halverwege.)
Gezoemd* Maximus voor nu.
 

DeletedUser10470

Gast
Ja, dat is effectief het geval, ik claim lycantroop. Toen ik deze morgen de post van gekko bekeek, geloofde ik het eerst niet (3 lycantropen in 1 pot heb ik nog niet vaak gezien). Tot Kyra schoot.
Dat jij mij als 'niet goedje' ziet, bewijst wel meteen voor mij dat jij wel een goedje bent.

Uh, oh, mensen stemmen op me, laat ik lycan claimen, de enige kans om te overleven.

Maximus
 

DeletedUser21575

Gast
Ja, dat is effectief het geval, ik claim lycantroop. Toen ik deze morgen de post van gekko bekeek, geloofde ik het eerst niet (3 lycantropen in 1 pot heb ik nog niet vaak gezien). Tot Kyra schoot.
Dat jij mij als 'niet goedje' ziet, bewijst wel meteen voor mij dat jij wel een goedje bent.
Ik heb je niet gezien hoor, laten we dat even voorop stellen. We houden expres al de halve pot de ziener puur achter de schermen qua publieke discussies x) Dus ik ben voor jou niet bewezen. Voor de echte ziener gelukkig wel. Dus wat dat betreft, komt het wel goed.
 

DeletedUser12379

Gast
Uh, oh, mensen stemmen op me, laat ik lycan claimen, de enige kans om te overleven.
Wat zou je zelf doen? Moet ik misschien vanaf dag 1 met mijn rol te koop lopen? Dat zou pas geloofwaardig zijn. En niet claimen staat gelijk aan zelfmoord. Vanaf je gezien bent als lycantroop, is het zowat de meest hatelijke rol, maar so be it.

Ik heb altijd actief gezocht naar de wolven. Er is op geen enkele manier een link te leggen tussen mij en de wolven, in tegendeel. De enige die ik ten onrechte heb 'verdedigd', was Eli op dag 1. Ik denk dat ik zelfs kan aantonen dat ik geen welp ben, anders zou ik niet zo luid roepen dat een verdacht iemand best eens gezien wordt. Ik raad aan dat jullie al mijn berichten nog eens nalezen, dat kan gemakkelijk op mijn profiel, dit is zowat het enige topic (naast WW's) waar ik op dit forum de laatste tijd heb gepost.
Enige die dan nog overblijft is de premiejager, ik zal het maar zelf zeggen. Dat is de enige rol waarvan ik geen idee heb hoe ik kan bewijzen dat ik die alvast niet ben.
@Nissassa, ik had al zo'n vermoeden aangezien het telkens iemand anders is die met de info komt. Ik hoef die speler ook niet te kennen, zolang die maar beschermt wordt. Maar dus bij deze bewijst dat dan die ziener.

En ten slotte.
Laat ons eerlijk zijn: wie had na gekko's claim, naast mezelf, alsnog op gekko gestemd als Kyra niet had geschoten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21575

Gast
Wat zou je zelf doen? Moet ik misschien vanaf dag 1 met mijn rol te koop lopen? Dat zou pas geloofwaardig zijn. En niet claimen staat gelijk aan zelfmoord. Vanaf je gezien bent als lycantroop, is het zowat de meest hatelijke rol, maar so be it.


En ten slotte.

Laat ons eerlijk zijn: wie had na gekko's claim, naast mezelf, alsnog op gekko gestemd als Kyra niet had geschoten?




Ik? Je kan een lycantroop claim halverwege de pot gewoon niet riskeren. Je moet inderdaad zoals je zegt op dag 1 claimen. (ik doe het altijd in mijn eerste post )
Ik claim de meest kutte (en voor de goedjes meest nutteloze) rol in het spel, de lycantroop.

Jij bent een gematigde wolf (lycantroop). Je hebt dus niks te maken met die extremistische wolven die 's nachts mensen oppeuzelen. Maar ja. Leg dat de Wakkerdammers maar eens uit. Elke zienende rol zal jou zien als wolf.

Ik wil het nu al gemeld hebben voordat ik straks op n3 gezien word o.i.d. en we er dan een lynch aan verspillen.
Doe je het niet op dag 1 loop je het risico gezien te worden en bestempelt te worden met wolf. Dus de stemmen op gekko zouden blijven staan, net zoals ze waarschijnlijk op jou zullen blijven staan. Spijtig iknow, ik zat vorige pot met die achterlijke rol, dus ik ken het dilemma.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26399

Gast
Maximus


De ziener mag altijd contact met me opnemen, desnoods via een tussenpersoon. Ik ben goed, ik ben een waardeloze burger.
 

DeletedUser12379

Gast
De ziener mag altijd contact met me opnemen, desnoods via een tussenpersoon. Ik ben goed, ik ben een waardeloze burger.
Ok, dat je op me stemt, kan ik best begrijpen, maar waar mag dit wel op slaan? Eerst (enfin op het einde) een niet te bewijzen rol claimen en dan vragen aan de ene persoon die kan zien dat hij/zij contact met jou 'mag' opnemen?
Dat vind ik wel zéér verdacht. Hopeloos een poging om te weten wie je moet lunchen om van het zienergevaar vanaf te zijn.
graecus
 

DeletedUser

Gast
Wat zou je zelf doen? Moet ik misschien vanaf dag 1 met mijn rol te koop lopen? Dat zou pas geloofwaardig zijn. En niet claimen staat gelijk aan zelfmoord. Vanaf je gezien bent als lycantroop, is het zowat de meest hatelijke rol, maar so be it.

Ik heb altijd actief gezocht naar de wolven. Er is op geen enkele manier een link te leggen tussen mij en de wolven, in tegendeel. De enige die ik ten onrechte heb 'verdedigd', was Eli op dag 1. Ik denk dat ik zelfs kan aantonen dat ik geen welp ben, anders zou ik niet zo luid roepen dat een verdacht iemand best eens gezien wordt. Ik raad aan dat jullie al mijn berichten nog eens nalezen, dat kan gemakkelijk op mijn profiel, dit is zowat het enige topic (naast WW's) waar ik op dit forum de laatste tijd heb gepost.
Enige die dan nog overblijft is de premiejager, ik zal het maar zelf zeggen. Dat is de enige rol waarvan ik geen idee heb hoe ik kan bewijzen dat ik die alvast niet ben.
@Nissassa, ik had al zo'n vermoeden aangezien het telkens iemand anders is die met de info komt. Ik hoef die speler ook niet te kennen, zolang die maar beschermt wordt. Maar dus bij deze bewijst dat dan die ziener.

En ten slotte.
Laat ons eerlijk zijn: wie had na gekko's claim, naast mezelf, alsnog op gekko gestemd als Kyra niet had geschoten?

Mooi verhaal, doen we niks mee :
Maximus
 
Bovenaan