• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Grepolympia

DeletedUser27170

Gast
Yessss!! Zin in, allemaal effe een dikke lading goud kopen jongens, dan hebben we op Farsala straks allemaal volle manti steden!!
 

DeletedUser24439

Gast
Dit is een van de mindere goudevents imo. Het kost je troepen, geen goud, om hoog te staan. Beetje troepen opbouwen helpt wel :p
 

DeletedUser20113

Gast
nou er zijn echt weer geweldige beloningen voor Calydon hoor... 150 punten voor 3 manti of 12 harp. maw ik kan beter die troepen inzetten om te farmen dan op die punten te halen, great job inno!
 

DeletedUser23442

Gast
nou er zijn echt weer geweldige beloningen voor Calydon hoor... 150 punten voor 3 manti of 12 harp. maw ik kan beter die troepen inzetten om te farmen dan op die punten te halen, great job inno!
In dit geval ligt dat niet aan Caldyon / de wereldsnelheid.

Op Baris, een wereld met redelijke snelheid, krijg je ook maar 9 manti per spreuk.

Maar persoonlijk vind ik het niet heel erg dat je ook tijdens het event nog kolo's kan leggen bij goudspelers zonder dat het al je landdef kost.
 

DeletedUser24439

Gast
Ben er eigenlijk wel blij mee dat die beloningen zo klein zijn. Doe nu vooral mee voor de allybonus :p
 

DeletedUser20113

Gast
ben er mee eens dat het niet erg is dat er minder myth zijn maar vind 3 manti voor een speler van bijna 500k pt wel heel karig
 

DeletedUser28011

Gast
Ligt het aan mij, of is de alliantiebonus van boogschieten (extra gp) veel meer waard dan de alliantiebonussen van de andere onderdelen (extra off kracht, deff kracht en gs productie)?
Verder een hartstikke leuk event, is weer eens wat anders dan saai aan een rad draaien of ingrediënten bij elkaar doen
smiley_emoticons_bravo2.gif
Ben jij er weer klaar voor?
Kan je Grepolympia op je mobiele telefoon spelen?
 

DeletedUser

Gast
Zijn de beloningen van hops/zwaard/boog met opzet verlaagd bij de update?
 

DeletedUser27183

Gast
ik vraag mij dat ook af
ik vind dit nergens op slaan dat dit is gebeurt zonder nadere aankondiging
 

DeletedUser26399

Gast
Bij mij zijn enkel de hop verlaagd op Farsala. Niet dat ik ze kopen zou, maar toch.
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
Zijn de beloningen van hops/zwaard/boog met opzet verlaagd bij de update?

ik vraag mij dat ook af
ik vind dit nergens op slaan dat dit is gebeurt zonder nadere aankondiging

Bij mij zijn enkel de hop verlaagd op Farsala. Niet dat ik ze kopen zou, maar toch.

Met de update van vandaag en de update van de eilandopdrachten zijn er een aantal wijzigingen gekomen.

De Engelse aankondiging over de update van de eilandopdrachten is vanmiddag geplaatst, die kan je hier (klik) vinden. De Nederlandse aankondiging zal zo snel mogelijk komen.

De eenhedenspreuken zijn beter geschaald aan je voortgang op een wereld en de wereldsnelheid.
(staat bij kopje Rewards (General))
 

DeletedUser28080

Gast
Nu komt ie weer, maar ik denk niet dat er nog wat toe te voegen is aan de vorige reacties.. bedoel maar, vorig event was 2-3 weken geleden? mn inventaris zit nog vol..
 

DeletedUser26986

Gast
Maar jongens, er is een nieuwe wereld he. Nieuwe wereld betekent nieuw event! Gewoon leuk bovenop die warfare paketten ;)
 
Bovenaan