• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #77

DeletedUser23782

Gast
Beste Lezers,
Ook deze maand is het gelukt om een nieuwe editie van Grepolis Times voor jullie klaar te zetten.

http://bit.ly/2nIWWeR

Voor verschillende werelden zoeken wij nog reporters.
Heb je interesse om ons team te versterken? Kijk dan op onderstaande pagina hoe je kunt solliciteren:
http://bit.ly/2oj6b6D

Namens de voltallige redactie wens ik jullie veel leesplezier.
Jeroen
 

DeletedUser27170

Gast
Niet lullig bedoeld, goed dat je het overneemt en alles, maar als je een artikel over maar 1 wereld hebt kun je de times net zo goed niet publiceren...
 
What happened
smiley_emoticons_frown.gif


Dat moment dat je als ex-eindredacteur alles doet om een overgang vlot te laten verlopen en dan krijg je dit
 

DeletedUser27170

Gast
Hoe zit het met Farsala ? Is daar nog een reporter voor ?
 

DeletedUser23782

Gast
Niet lullig bedoeld, goed dat je het overneemt en alles, maar als je een artikel over maar 1 wereld hebt kun je de times net zo goed niet publiceren...
Opzich heb je een punt. Maar we wouden niet dat alle artikelen die al waren gemaakt outdated zouden worden. We hebben verschillende nieuwe aspecten gebruikt in deze uitgave van de Times die nog niet in eerdere uitgaves zijn gebruikt, zo hebben we een van de artikelen aan de cover gelinkt. Dit leek me een uitgelezen kans om dat te proberen.

Hoe zit het met Farsala ? Is daar nog een reporter voor ?
Nee, er is nog geen reporter voor Farsala
 

DeletedUser27170

Gast
Opzich heb je een punt. Maar we wouden niet dat alle artikelen die al waren gemaakt outdated zouden worden. We hebben verschillende nieuwe aspecten gebruikt in deze uitgave van de Times die nog niet in eerdere uitgaves zijn gebruikt, zo hebben we een van de artikelen aan de cover gelinkt. Dit leek me een uitgelezen kans om dat te proberen.


Nee, er is nog geen reporter voor Farsala

Snap ik, maar toch vind ik het zonde, had dan alles nog een maand (of een week, jullie zijn ook maar mensen, een week later moet een keer kunnen) uitgesteld dan was er meer uitgekomen, want wat er staat is naar mijn mening prima (niet alles erg goed gelezen verder hoor) alleen is het gewoon te weinig...
 

DeletedUser25006

Gast
Ik vraag mij oprecht af waar de Times is gebleven? Zelfs de folder van de albert Heijn (geen promotie) heeft nog meer bladzijdes..

Wel respect voor de LCM die erin staat en fijn heeft mee gewerkt en Fcfanat van Calydon voor hun inzendingen.
 

DeletedUser23782

Gast
Wat een nieuw aspect, wow
Aspecten , er zijn nog een paar kleine dingen die veranderd zijn.

Snap ik, maar toch vind ik het zonde, had dan alles nog een maand (of een week, jullie zijn ook maar mensen, een week later moet een keer kunnen) uitgesteld dan was er meer uitgekomen, want wat er staat is naar mijn mening prima (niet alles erg goed gelezen verder hoor) alleen is het gewoon te weinig...
Het is inderdaad weinig deze maand, ik ga dit zeker meenemen in het overleg. Kunnen we alleen van leren ;)
 

DeletedUser23782

Gast
Ik vraag mij oprecht af waar de Times is gebleven? Zelfs de folder van de albert Heijn (geen promotie) heeft nog meer bladzijdes..

Wel respect voor de LCM die erin staat en fijn heeft mee gewerkt en Fcfanat van Calydon voor hun inzendingen.

Bedankt voor je feedback. Heb jij folders van Albert Heijn waar geen promotie in staat... chill. Die krijg ik niet. Ik krijg alleen die bonusfolders, heel irritant.

Degene die jij respect geeft voor hun werk het doorgeven.

En de vraag wat er met de Times is gebeurd? Het ging bergafwaarts sinds editie 71... Zou daar vast wat gebeurd zijn... Maar we proberen er weer bovenop te komen.
 

latdekat

Harpij
Snap ik, maar toch vind ik het zonde, had dan alles nog een maand (of een week, jullie zijn ook maar mensen, een week later moet een keer kunnen) uitgesteld dan was er meer uitgekomen, want wat er staat is naar mijn mening prima (niet alles erg goed gelezen verder hoor) alleen is het gewoon te weinig...

Maar kijk, als je toch een paar reporters en columnisten hebt die wel geschreven hebben, dan heb je liever dat hun werk niet voor niets was...
 

DeletedUser27170

Gast
Maar kijk, als je toch een paar reporters en columnisten hebt die wel geschreven hebben, dan heb je liever dat hun werk niet voor niets was...

Daarom zeg ik: Stel het dan een week uit, dan hebben alle reporters nog een kans om hun verhaal te schrijven...
 

DeletedUser27464

Gast
Dit kan je beter een update Times noemen dan een echte Times
 

DeletedUser23442

Gast
Opzich heb je een punt. Maar we wouden niet dat alle artikelen die al waren gemaakt outdated zouden worden.
"alle artikelen" x)
Calydon was het enige artikel dat gaat over wat er "recent gebeurd is"

We hebben verschillende nieuwe aspecten gebruikt in deze uitgave van de Times die nog niet in eerdere uitgaves zijn gebruikt, zo hebben we een van de artikelen aan de cover gelinkt. Dit leek me een uitgelezen kans om dat te proberen.
Je bedoelt dat je door gebrek aan fatsoenlijke inhoud maar snel een verhaal hebt geschreven over de cover om toch nog maar 2 pagina's extra te hebben? x)

Daarom zeg ik: Stel het dan een week uit, dan hebben alle reporters nog een kans om hun verhaal te schrijven...
De reporters hebben echt alle kans gehad om artikelen te schrijven. De deadline voor het inleveren van de artikelen is altijd ruim voor de Times echt uitkomt.
Toen was al bekend dat er maar 1 artikel was ingeleverd, Calydon, en hebben de rest van de reporters ondanks herinneringen en deze kennis de dagen erna niet alsnog iets geprobeerd te maken.

Met nog een week extra wordt dat echt niet beter, de reporters krijgen dan heus niet opeens wel zin danwel plichtsgevoel om iets te maken als ze dat daarvoor ookal niet hadden.
 

DeletedUser27509

Gast
Goeie 1 april-grap jongens! Wanneer wordt de volledige Grepolis-Times ter beschikking gesteld?

Ff serieus dit is een zinkend schip. Ik zal eens een sollicitatie schrijven want dit blad heeft echt wel glorietijden gekend. Zou zonde zijn om zo te blijven voortspartelen.
 

DeletedUser23653

Gast
Toen ik er zat was het ook 3x niks

Artifex was destijds degene die zo'n beetje wat, 90%? van het werk deed
 

DeletedUser25003

Gast
Het enige wat ik doe is artikelen schrijven over mijn wereld, voor de rest bemoei ik mij er niet mee maar de rest van de reporters bemoeit zich dus niet eens met de artikelen over hun wereld... Beetje jammer dit
 

DeletedUser18363

Gast
Nou ik ga toch maar een kritieklijst maken.

Cover: Ja, leuk. Vrouw in een jurk en een random gast op een paard. Enne...Times meet Turkey? Hebben de Turken die geannuleerd omdat de Times fascistisch is?

Voorwoord: Om een mooie Hearthstone kaart te quoten: THE END IS COMING! Nee serieus man, dit kan je niet in stand houden.

Mythologieding: Niet interessant, waarschijnlijk 1 op 1 gekopieerd van internet. 'Nieuwe aspecten'.

Einde van Luksss: Arrogante bal die je bent. Persistant beledigen, doen alsof je een hele goeie reporter was en bovenal doen alsof je een goeie eindredacteur was. Je was misschien wel een van de slechtste eindredacteuren die de Times ooit heeft gehad. Je hebt zo vreselijk weinig gedaan, schandalig gewoon. Waar zijn de grote veranderingen waar je het over had? Waar is de kwaliteit?

Calydon: Fijn dat tenminste 1 reporter iets heeft ingestuurd, mooi man.

QA met Naranya: Slechte vragen en veel Innogames propaganda. Heb misschien 2 goeie vragen er tussen zien staan. Ook zeer matige spelling en formulering. Ik heb in de colofon gezien dat jullie 3 mensen voor spelling hebben, zijn jullie allemaal analfabeet?

Vacatures: Bij de vacaturepagina zie je gelijk waarom de Times instort. Voor veel werelden is er geen reporter en voor de enkele wereld waar een reporter voor is, komt er geen artikel. Niemand wil schrijven. Niemand heeft zin om zich in te spannen voor niks.
Wanneer begrijpen jullie dat nou.

Colofon: 90% van de mensen die in de colofon staan heeft niks gedaan. Waar was het kookhoekje? Waar was de moppentrommel? De wereldartikelen? Charlatans als Sammy95 vertikken het ook gewoon om een artikel te schrijven, werkelijk treurig.

Al met al is dit denk het het absolute dieptepunt van de Times. Met een whopping 1 wereldartikel, slechte vulling van Jeroen en een zeer matige Q&A waar we 2-3 maanden op hebben gewacht denk ik niet dat het nog erger kan worden. Jeroen belooft voor volgende maand wel een gevulde editie, maar als de 2 van de 3 huidige reporters niks insturen heb ik geen hoop. Luksss beloofde maanden geleden dat het beter zou gaan, het is alleen maar verder ingestort. Wanneer stoppen we eindelijk met dat oneindige optimisme dat het nog wat gaat worden. Jullie hebben al maanden een tekort aan reporters en de huidige reporters hebben er ook geen zin meer in.
 

DeletedUser20542

Gast
Nou ik ga toch maar een kritieklijst maken.

Cover: Ja, leuk. Vrouw in een jurk en een random gast op een paard. Enne...Times meet Turkey? Hebben de Turken die geannuleerd omdat de Times fascistisch is?

Voorwoord: Om een mooie Hearthstone kaart te quoten: THE END IS COMING! Nee serieus man, dit kan je niet in stand houden.

Mythologieding: Niet interessant, waarschijnlijk 1 op 1 gekopieerd van internet. 'Nieuwe aspecten'.

Einde van Luksss: Arrogante bal die je bent. Persistant beledigen, doen alsof je een hele goeie reporter was en bovenal doen alsof je een goeie eindredacteur was. Je was misschien wel een van de slechtste eindredacteuren die de Times ooit heeft gehad. Je hebt zo vreselijk weinig gedaan, schandalig gewoon. Waar zijn de grote veranderingen waar je het over had? Waar is de kwaliteit?

Calydon: Fijn dat tenminste 1 reporter iets heeft ingestuurd, mooi man.

QA met Naranya: Slechte vragen en veel Innogames propaganda. Heb misschien 2 goeie vragen er tussen zien staan. Ook zeer matige spelling en formulering. Ik heb in de colofon gezien dat jullie 3 mensen voor spelling hebben, zijn jullie allemaal analfabeet?

Vacatures: Bij de vacaturepagina zie je gelijk waarom de Times instort. Voor veel werelden is er geen reporter en voor de enkele wereld waar een reporter voor is, komt er geen artikel. Niemand wil schrijven. Niemand heeft zin om zich in te spannen voor niks.
Wanneer begrijpen jullie dat nou.

Colofon: 90% van de mensen die in de colofon staan heeft niks gedaan. Waar was het kookhoekje? Waar was de moppentrommel? De wereldartikelen? Charlatans als Sammy95 vertikken het ook gewoon om een artikel te schrijven, werkelijk treurig.

Al met al is dit denk het het absolute dieptepunt van de Times. Met een whopping 1 wereldartikel, slechte vulling van Jeroen en een zeer matige Q&A waar we 2-3 maanden op hebben gewacht denk ik niet dat het nog erger kan worden. Jeroen belooft voor volgende maand wel een gevulde editie, maar als de 2 van de 3 huidige reporters niks insturen heb ik geen hoop. Luksss beloofde maanden geleden dat het beter zou gaan, het is alleen maar verder ingestort. Wanneer stoppen we eindelijk met dat oneindige optimisme dat het nog wat gaat worden. Jullie hebben al maanden een tekort aan reporters en de huidige reporters hebben er ook geen zin meer in.
Als je het zo opsomt, lijkt de Times nog best dik ^^
 

DeletedUser19963

Gast
Je kan kritiek hebben wat je wil maar de weinige mensen die zich vrijwillig inspannen voor de Times doen wel hun best. Dat zie ik de meeste zeikerds hier op het forum nog niet snel doen.
 
Bovenaan