• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW 212: Weerwolven van Avalon

DeletedUser21575

Gast
Sorry druk weekend gehad. Morgen beterrr. Of vanavond? Roept u eens. Hoe verloopt de pot?
 

DeletedUser21356

Gast
Persoonlijk vind ik een deadline van minder dan 12 uur precies aan de korte kant voor WvW, maar dat zal wel mijn interpretatie zijn.
 

DeletedUser26399

Gast
.eJwNyFEOgyAMgOG7cAA6dK7F2xAkaKYtoTV7WHb38fIn3_91dz_d6nazpivAdmiWvnk16akWX0XqWVI71Ge5IJmlvF-FTWGKiEgx4kyvRyAKONZojMvwNC_hSQQ3v1k-7BtX9_sDDe4jBw.cVuNcrR0aNUc2d3o1AEW-itxtIs


INFO_M_14C Systeem fout

Een onbekende fout is opgetreden. Het insturen van een afscheidsbrief is NIET meer mogelijk.

The Avalon System

Hebben wij (de moordenaars) dat ingestuurd, dan toch niet in onze algemene PM. Arti wil gwn geen afscheidsbrieven meer omdat er klachten op komen.
 

DeletedUser25006

Gast
Excuses voor de verwarring dat komt omdat genius en Ilja beide een godenplaatje hebben. Ik zag het verschil niet.

De afscheidsbrief ga ik laten verwijderen omdat het heel duidelijk is dat het niet meer mag ook al is dat nog niet aangepast in de instellingen, daarnaast gaat een afscheidsbrief via de spelleiding en niet op eigen titel.
 

DeletedUser18003

Gast
Persoonlijk vind ik een deadline van minder dan 12 uur precies aan de korte kant voor WvW, maar dat zal wel mijn interpretatie zijn.
De deadline was gewoon 24 uur, alleen de uitslag van BM kwam later. En dat kan je zelf ook optellen, dus dat maakt niet uit imo.
 

DeletedUser25006

Gast
TAS///Systeemmelding_klaagmuur
TAS///
TAS///
TAS///Bericht_1

Running prot.exe...
Code: 4
 

DeletedUser26399

Gast
Je zit niet in je algemene pm he.

Graecus

Nooit gedacht dat het echt ging werken, hier bied een wolf zich gewoon aan, hoe kon ie anders weten dat ik niet in de algemene wolvenPM zit. Latdekat.

Verder wat ik in mijn post zei buiten dat stukje dat doet denken dat ik wolf ben meen ik wel
 

DeletedUser18003

Gast
Nooit gedacht dat het echt ging werken, hier bied een wolf zich gewoon aan, hoe kon ie anders weten dat ik niet in de algemene wolvenPM zit. Latdekat.

Verder wat ik in mijn post zei buiten dat stukje dat doet denken dat ik wolf ben meen ik wel
Jij hebt echt de mentale capaciteiten van een kleuter, hè?

Daarmee vind ik het wel erg zwak dat Lat en Gekko Graecus hem direct proberen te lynchen, want dit is wel erg makkelijk zo.
 

DeletedUser21356

Gast
Ms lees jij gewoon niet duidelijk, je kan dat toch wel zien,"je zit niet in je algemene PM" is nou niet bepaald correct
Voor zover ik zijn zin snap, bedoelt hij dat je niet in je algemene PM aan het schrijven was.
 
Bovenaan