• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW 212: Weerwolven van Avalon

DeletedUser26399

Gast
Jij hebt echt de mentale capaciteiten van een kleuter, hè?

Daarmee vind ik het wel erg zwak dat Lat en Gekko Graecus hem direct proberen te lynchen, want dit is wel erg makkelijk zo.
Nope, maar zijn reactie blijkt dom, als je mijn post goed lezen zou, kun je duidelijk zien dat die niet aan mijn medewolven gericht is (los van mijn rol)
Voor zover ik zijn zin snap, bedoelt hij dat je niet in je algemene PM aan het schrijven was.
Weet ik, maar toch is zijn reactie beetje vreemd
Graecus exposed! Ik zou voor een sportieve lynch gaan als ik niet zo'n geweldig moreel besef had (kijk, @Nissassa, ik lynch Graecus niet blindelings, goed he?).
Dikke duim

Ik vind dat het opvalt hoe Gekko Lat verdedigd
 

DeletedUser21356

Gast
Nope, maar zijn reactie blijkt dom, als je mijn post goed lezen zou, kun je duidelijk zien dat die niet aan mijn medewolven gericht is (los van mijn rol)

Weet ik, maar toch is zijn reactie beetje vreemd

Dikke duim

Ik vind dat het opvalt hoe Gekko Lat verdedigd
*verdedigt

En Graecus, je post lijkt inderdaad niet gericht aan je medewolven, eerder aan de spelleider. Maar dat verandert niets aan het feit dat je letterlijk schrijft "wij (de moordenaars)", wat betekent dat je Wolf bent.

Verder verdedig ik Lat nu niet meteen zo hard, ik wijs jou eerder op een misinterpretatie. Trouwens, als je zijn zin snapt, waarom reageer je er dan op als iemand die hem niet snapt?
 

DeletedUser18003

Gast
*verdedigt

En Graecus, je post lijkt inderdaad niet gericht aan je medewolven, eerder aan de spelleider. Maar dat verandert niets aan het feit dat je letterlijk schrijft "wij (de moordenaars)", wat betekent dat je Wolf bent.

Verder verdedig ik Lat nu niet meteen zo hard, ik wijs jou eerder op een misinterpretatie. Trouwens, als je zijn zin snapt, waarom reageer je er dan op als iemand die hem niet snapt?
Maar Gekko, geloof je nou echt dat Graecus echt zó dom is? Ik bedoel, hij is flink achterlijk, maar zó dom?
 

DeletedUser21356

Gast
Ik vraag me dan af waarom hij post dat 'die niet aan mijn medewolven gericht is'?
Ik bedoel, er staat letterlijk 'wij (de moordenaars)'.
 

DeletedUser9104

Gast
Sad. Echt heel sad. Maar dat wisten we al van Greac. Maargoed.
En Gekko, plz.
 

DeletedUser26399

Gast
*verdedigt

En Graecus, je post lijkt inderdaad niet gericht aan je medewolven, eerder aan de spelleider. Maar dat verandert niets aan het feit dat je letterlijk schrijft "wij (de moordenaars)", wat betekent dat je Wolf bent.

Verder verdedig ik Lat nu niet meteen zo hard, ik wijs jou eerder op een misinterpretatie. Trouwens, als je zijn zin snapt, waarom reageer je er dan op als iemand die hem niet snapt?
Nope, ik heb 150 jaar liggen slapen (magnetische slaap)
Maar Gekko, geloof je nou echt dat Graecus echt zó dom is? Ik bedoel, hij is flink achterlijk, maar zó dom?
Ik ben niet achterlijk, ik ben idd niet zo dom, tegendeel, heb wel wat mensenkennis, heb in de 90 voor wiskunde, zou dus geen probleem mogen zijn wat intelligent betreft en wat spelfouten betreft, da's omdat ik geen zin heb om deftig te typen, maar dat is het niet. Je bedoeld hier gewoon dat ik niet deftig kan lezen en dat kan ik wil. Verder is deze post volkomen irrelevant, zoals we van je gewoon zijn.
Hij faked dat ie per ongeluk een PM naar de spelleider in dit topic post.
Nope, ik probeer gewoon een grotere troll dan jij en joel samen te zijn, ik ben nu eenmaal nog duizelig van mijn magnetische slaap (#roleplay)
 

latdekat

Harpij
Voor zover ik zijn zin snap, bedoelt hij dat je niet in je algemene PM aan het schrijven was.

Dat bedoelde ik.

Maar verder: graecus. Ik wou even testen of ie er een of ander dom plan achter had, en ik denk dat hij oprecht probeerde zoiets als ik gezegd had (Je zit niet in in de wolvenchat) te verkrijgen en een 'reden' te hebben om te lynchen.
 

DeletedUser18003

Gast
Nope, ik heb 150 jaar liggen slapen (magnetische slaap)

Ik ben niet achterlijk, ik ben idd niet zo dom, tegendeel, heb wel wat mensenkennis, heb in de 90 voor wiskunde, zou dus geen probleem mogen zijn wat intelligent betreft en wat spelfouten betreft, da's omdat ik geen zin heb om deftig te typen, maar dat is het niet. Je bedoeld hier gewoon dat ik niet deftig kan lezen en dat kan ik wil. Verder is deze post volkomen irrelevant, zoals we van je gewoon zijn.

Nope, ik probeer gewoon een grotere troll dan jij en joel samen te zijn, ik ben nu eenmaal nog duizelig van mijn magnetische slaap (#roleplay)
Mensen met een hoog wiskundecijfer zijn meestal niet de mensen met mensenkennis en impliceert ook geen intelligentie. Jij bent daar blijkbaar een heel mooi voorbeeld van x) Wiskunde op jouw leeftijd stelt ook nog niks voor.
 

DeletedUser27427

Gast
Nope, ik heb 150 jaar liggen slapen (magnetische slaap)

Ik ben niet achterlijk, ik ben idd niet zo dom, tegendeel, heb wel wat mensenkennis, heb in de 90 voor wiskunde, zou dus geen probleem mogen zijn wat intelligent betreft en wat spelfouten betreft, da's omdat ik geen zin heb om deftig te typen, maar dat is het niet. Je bedoeld hier gewoon dat ik niet deftig kan lezen en dat kan ik wil. Verder is deze post volkomen irrelevant, zoals we van je gewoon zijn.

Nope, ik probeer gewoon een grotere troll dan jij en joel samen te zijn, ik ben nu eenmaal nog duizelig van mijn magnetische slaap (#roleplay)
Het lukt je in ieder geval erg goed om te voorkomen dat er een nuttige discussie ontstaat. Jammer dat iemand die in mijn ogen waarschijnlijk een goedje is de wolvenjacht op die manier blokkeert.

Ik vraag me dan af waarom hij post dat 'die niet aan mijn medewolven gericht is'?
Ik bedoel, er staat letterlijk 'wij (de moordenaars)'.
Zoals anderen al zeiden ga je wel heel makkelijk mee in Graecus' "verspreking". Sinds wanneer neem je het zomaar aan als hij iets zegt?

Dat bedoelde ik.

Maar verder: graecus. Ik wou even testen of ie er een of ander dom plan achter had, en ik denk dat hij oprecht probeerde zoiets als ik gezegd had (Je zit niet in in de wolvenchat) te verkrijgen en een 'reden' te hebben om te lynchen.
Oke, dit begrijp ik dan nog wel. Goed dat je zijn bedoelingen probeerde te peilen.

Ik vind in dit verhaal alleen Gekko een beetje verdacht. Het gedrag van Greacus valt me hooguit tegen. Graecus zou in mijn ogen niet zover gaan dat hij als slechtje zo onvoorzichtig speelt. Wie weet heeft hij een saaie rol en verveelt hij zich.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21356

Gast
Totdat er een betere lynchoptie is, blijft m'n stem op Graecus staan, al is het maar omdat hij zo'n grote clown is.
 

DeletedUser27931

Gast
Graecus, waarom?
Ik heb niks beter en jij bent tot nu toe de best optie...

(sorry voor mijn inactiviteit, ik zal morgen meer online proberen te komen)
 

DeletedUser27427

Gast
Totdat er een betere lynchoptie is, blijft m'n stem op Graecus staan, al is het maar omdat hij zo'n grote clown is.
Waarom zo vroeg al op Graecus? Ik denk niet dat het helpt om hem onder druk te zetten. En verdenk je Graecus nu enkel nog van clown zijn, of denk je nog steeds een beetje dat hij een slechtje is?
 

DeletedUser21356

Gast
Aangezien er op het moment niemand anders is die vreemder doet dan Graecus + hij zo'n grote clown is.
 

DeletedUser26399

Gast
Ik ben helemaal geen troll, ik speel uiterst serieus en ik voel me zwaar beledigd door deze opmerking. Daarbij heb ik ook liever niet dat die sneue poging ook maar impliciet vergeleken wordt met mijn heldhaftige daden.
Als jij geen troll bent, dan weet niemand het meer
Mensen met een hoog wiskundecijfer zijn meestal niet de mensen met mensenkennis en impliceert ook geen intelligentie. Jij bent daar blijkbaar een heel mooi voorbeeld van x) Wiskunde op jouw leeftijd stelt ook nog niks voor.
Daarom ook dat ik zelf zorg dat ik deftige wiskunde kan doen, want leerkracht kan het door de school niet doen (ingewikkeld verhaal), verder heb ik genoeg mensenkennis om te weten dat ik an jouw opmerkingen die gewoon gemaakt zijn uit je eigen lage zelfbeeld, ik weet best dat je probeert dat te verbergen door anderen te kleineren, doen de meesten. Echter is dat niet de manier om je eigen lage zelfbeeld te veranderen, doe iets met je leven.
Het lukt je in ieder geval erg goed om te voorkomen dat er een nuttige discussie ontstaat. Jammer dat iemand die in mijn ogen waarschijnlijk een goedje is de wolvenjacht op die manier blokkeert.
Nou, we hebben toch twee verdachte personen Gekko en Dutchgirl gaan er nogal fel in op, Latdekat vertrouw ik ook niet helemaal. Zal wel een Pythia raadplegen (die zijn ook duizelig, maar eerder stoned dan wel)

Zoals anderen al zeiden ga je wel heel makkelijk mee in Graecus' "verspreking". Sinds wanneer neem je het zomaar aan als hij iets zegt?
Wrm denk je dat ik die idiote opmerking maak, los van het feit dat het tweede deel wel serieus was en ik zo ook probeerde te zien wie nu weer een gemakkelijke lynch op mij te veroorzaken, is des te gemakkelijker voor wolven om zo 2 doden voor te staan, hebben dan vandaag 2 goedjes dood i.p.v. dat er eentje van hun doodgaat, Zijn met 12, neem 4 wolven als ze 2 mensen meekrijgen, wat altijd gebeurd, lig ik er uit met de eerste lynch en kunnen ze een andere speler luncen, want ik word altijd in het begin geluncht of gelyncht, kan dus ook nooit bewijzen behalve een keer, sindsdien ben ik weer altijd in het begin dood (nacht 1 of 2) tenzij ik slechtje ben dan blijf ik er langer in.

Oke, dit begrijp ik dan nog wel. Goed dat je zijn bedoelingen probeerde te peilen.

Ik vind in dit verhaal alleen Gekko een beetje verdacht. Het gedrag van Greacus valt me hooguit tegen. Graecus zou in mijn ogen niet zover gaan dat hij als slechtje zo onvoorzichtig speelt. Wie weet heeft hij een saaie rol en verveelt hij zich.Saai is ie niet, alleen roleplay ik een beetje

Totdat er een betere lynchoptie is, blijft m'n stem op Graecus staan, al is het maar omdat hij zo'n grote clown is.
Of omdat je wolf bent en een makkelijke lynch zoekt om zo een extra goedje dood te hebben en nog meer voorsprong te hebben op ons (de goedjes)
Graecus, waarom?
Ik heb niks beter en jij bent tot nu toe de best optie...

(sorry voor mijn inactiviteit, ik zal morgen meer online proberen te komen)
#Meelopen #wordverdachter #onoplettend


Even samenvatten

Gekko verdenk ik het meest, maar ook Dutchgirl, latdekat en voetbal vertrouw ik niet helemaal.
 

DeletedUser26399

Gast
Yep, nl gekko trekt de lijst tegen mij en jullie proberen mij eveneens zwart te maken en als je mijn post gelezen had, dan wist je het ook en met de lange reden.

Over
 

DeletedUser18003

Gast
Daarom ook dat ik zelf zorg dat ik deftige wiskunde kan doen, want leerkracht kan het door de school niet doen (ingewikkeld verhaal), verder heb ik genoeg mensenkennis om te weten dat ik an jouw opmerkingen die gewoon gemaakt zijn uit je eigen lage zelfbeeld, ik weet best dat je probeert dat te verbergen door anderen te kleineren, doen de meesten. Echter is dat niet de manier om je eigen lage zelfbeeld te veranderen, doe iets met je leven.
Juist. Hoe oud was jij ook alweer? Wat je in Carry Slee-boeken en 'Hoe overleef ik' leest, is namelijk niet altijd waar.

En waarom vind je mij ook alweer precies verdacht? Volgensmij zeg ik juist dat je géén wolf bent?
 
Bovenaan