• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW 212: Weerwolven van Avalon

DeletedUser25006

Gast
.eJwNyFEOgyAMANC7cAA6ZNLibQgSNFNKaI0fy-4-3-f7mmscZjGbapcFYN0l81itKI9Ui63M9Sip72Izn5BUU97O0lRgiohIMaKn8HJEDp-i-bk3udmHEIOf4GqfxnezvVXz-wMPBCMS.uDeQ9Vkf5yGbMHrPJAOHfmmk_II


TAS///Systemfailure
TAS///Uitschakelen_klaagmuur_voor_betere_systeem_prestaties
TAS///Klaagmuur_door_onbekende_fout_offline
TAS///Posten_op_klaagmuur_onmogelijk​
 

DeletedUser21575

Gast
Zucht.. Waarom blijven jullie nu altijd Graecus lynchen? Terwijl het obvious is dat hij niet slecht is :( Het is al bijna net zo sneu als Arti lunchen op nacht 1.
 

DeletedUser9104

Gast
Ik ga dingen voor mezelf in ieder geval wat makkelijker maken...

Ik gooi mijn priestersdrankje op Gekko

@Artifex

Als men zich afvraagt waarom Gekko? Hij zou lynch zijn geworden als Graec het niet was geworden.
 

DeletedUser9104

Gast
Hmmm... Of ik ben gewoon echt een priester, maar hé. Wanneer zou iemand ooit echt de waarheid hier geloven?
 

DeletedUser21575

Gast
Omdat je zelf Gekko redde met die vage Graecus lynch? En nu proberen jullie elkaar te 'bewijzen' door publiekelijk rond te gaan dansen in nep priesterwater. I'm on to you signlady!
 

DeletedUser27427

Gast
Omdat je zelf Gekko redde met die vage Graecus lynch? En nu proberen jullie elkaar te 'bewijzen' door publiekelijk rond te gaan dansen in nep priesterwater. I'm on to you signlady!
Dat was niet echt redden te noemen. Ze was niet de eerste met een lynchstem op Graecus en de kans was groot genoeg dat er nog meer stemmen op hem zouden volgen.
 

DeletedUser18003

Gast
Het zou trouwens wel fijn zijn als de deadline gewoon iedere avond om 21.30 was, zoals gesteld in de beginpost. Tenzij het bij de "vernielingen" hoort. Ik zou naar Gekko geswitcht zijn als ik had geweten dat de deadline niet 21.30 was, maar later >.< Maar was er van overtuigd dat het op dat moment toch niet meer uitmaakte wat ik stemde.

En wat betreft het drankje op Gekko; laten we nou eerst maar wachten wat eruit komt voordat we Ilja van ketter beschuldigen x)
 

DeletedUser25006

Gast
Systeem melding wijwater
TAS///Lokaliseren_GPS_locatie_Gekko
TAS///Wijwater_scannen
TAS///Analyseren_gegevens
TAS///Analyseren_gegevens
TAS///Gekko_vertoont_100%_leven
 

DeletedUser25006

Gast
.eJwlyEEOhCAMAMC_8AAqiJb6G4IETdQS2l0PZv--B-c4j_n0wyxmU22yAKy7ZO6rFeWearGVuR4ltV1s5hOSasrbWS4V8ISIkQjHOA8uRodvkRvC7Cf0bgwB7u9Ntl3V_P6jOCGM.i5G3vT6y0QL2KXiKXo-1ZGLsrTI


TAS///Systeem_overload
TAS///Systeem_reboot
TAS///Shut_down_comms
TAS///Reboot_entire_comms_system
TAS///Netwerken_opengesteld
TAS///Netwerken_toegestaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25006

Gast
.eJwlyEEOhCAMAMC_8AAqiJb6G4IETdQS2l0PZv--B-c4j_n0wyxmU22yAKy7ZO6rFeWearGVuR4ltV1s5hOSasrbWS4V8ISIkQjHOA8uRodvkRvC7Cf0bgwB7u9Ntl3V_P6jOCGM.i5G3vT6y0QL2KXiKXo-1ZGLsrTI


TAS///Systeem_overload
TAS///Systeem_reboot
TAS///Shut_down_claimability
TAS///Reboot_entire_claim_system
TAS///Claimen_afgebroken
TAS///Claimen_niet_langer_toegestaan​
 
Bovenaan