• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel De Strijd Tegen de Superkwaardaardige Mod-monsters! (RPG)

DeletedUser21575

Gast
@AriChibi ik ga terug naar de boerderij, check of er geen ondoden meer zijn en zorg er voor dat de geheime gangen verborgen blijven door het gat in de put te dichten. Daarna dring ik de boer er nog eens op aan dat de eer aan de trollen is dit keer. De white Knights hebben schijnbaar geen tijd meer voor de kleine man tegenwoordig. Maar wij staan altijd voor iedereen klaar!

Daarna lever ik hem in bij Arichibi.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

AriChibi

Hydra
@AriChibi Ik geef bij Jaspenia aan dat ik helemaal niet van plan ben om alle facties te hervormen. Er zijn natuurlijk groepen die beter zijn in verschillende quests, maar dat betekent niet dat een groep die "evil" quests aanneemt hier geen negatieve consequenties van kan hebben. Ook wil ik niet dat mijn factie een alleenheerser oid wordt. Wij willen het beste voor het forum en zorgen er ook voor dat er niet één iemand de leiding heeft wanneer de factie eenmaal is opgestart.
Jaspenia lacht, "Er zijn geen evil quests, soms moet je gewoon doen wat je moet doen om vrede te krijgen. Ga vooral door met de factie, laat mij je niet stoppen."

@AriChibi "8 honden euro, haha honden. Waar is jullie leider, haha lijder haha, snap je?"
"Hahaha. Waarom leider als je het gewoon hier van ons kunt kopen?

@AriChibi ik ga terug naar de boerderij, check of er geen ondoden meer zijn en zorg er voor dat de geheime gangen verborgen blijven door het gat in de put te dichten. Daarna dring ik de boer er nog eens op aan dat de eer aan de trollen is dit keer. De white Knights hebben schijnbaar geen tijd meer voor de kleine man tegenwoordig. Maar wij staan altijd voor iedereen klaar!

Daarna lever ik hem in bij Arichibi.
De 500G, 8% exp en 10 PP zijn voor jou en Ari is blij om te horen dat je een goed woordje voor de Orde hebt gedaan. Natuurlijk kunnen wij deze dingen beter oplossen dan die pussyfootende White Knights!
 

DeletedUser21575

Gast
Jaspenia lacht, "Er zijn geen evil quests, soms moet je gewoon doen wat je moet doen om vrede te krijgen. Ga vooral door met de factie, laat mij je niet stoppen."


"Hahaha. Waarom leider als je het gewoon hier van ons kunt kopen?


De 500G, 8% exp en 10 PP zijn voor jou en Ari is blij om te horen dat je een goed woordje voor de Orde hebt gedaan. Natuurlijk kunnen wij deze dingen beter oplossen dan die pussyfootende White Knights!
@AriChibi "Wat kan ik verder voor u doen almachtige oppertroll? " Vraagt Nissassa
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi "Wat kan ik verder voor u doen almachtige oppertroll? " Vraagt Nissassa
AriChibi grinnikt, ze heeft waarschijnlijk een lollige quest verkregen. Opnieuw werpt ze het briefje naar je toe, maar dit keer staat er wat anders op:
Hoi, uh, ik ben een hele grote fan van insecten en ik wil graag een tor hebben die bovenin een boom leeft, maar ik kan er niet bij. Kan iemand me helpen???
De persoon lijkt achter de herberg te wonen. Voor de quest krijg je 150G, 3% exp en 7 PP. Met een grijns kijkt je leider op je neer, "Trek nou niet dat gezicht! Bomen klimmen is toch iets waar wij assassins wel goed in zijn?"
White-Goliath kijkt je medelijdend aan. Aan zijn smerige outfit te zien, had hij een mooie modderquest gekregen. Je moet wat als je eigen leider de definitie van schadenfreude is.
 

DeletedUser21575

Gast
AriChibi grinnikt, ze heeft waarschijnlijk een lollige quest verkregen. Opnieuw werpt ze het briefje naar je toe, maar dit keer staat er wat anders op:
Hoi, uh, ik ben een hele grote fan van insecten en ik wil graag een tor hebben die bovenin een boom leeft, maar ik kan er niet bij. Kan iemand me helpen???
De persoon lijkt achter de herberg te wonen. Voor de quest krijg je 150G, 3% exp en 7 PP. Met een grijns kijkt je leider op je neer, "Trek nou niet dat gezicht! Bomen klimmen is toch iets waar wij assassins wel goed in zijn?"
White-Goliath kijkt je medelijdend aan. Aan zijn smerige outfit te zien, had hij een mooie modderquest gekregen. Je moet wat als je eigen leider de definitie van schadenfreude is.
@AriChibi Off we go! Nissassa rent gauw naar de potionsverkoper om een glazen potje op te halen. Hij vervolgd zijn weg naar de herberg om de persoon in kwestie te vinden.
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi Off we go! Nissassa rent gauw naar de potionsverkoper om een glazen potje op te halen. Hij vervolgd zijn weg naar de herberg om de persoon in kwestie te vinden.
Onderweg word je al gezien door de persoon die je zocht. Hij brengt je naar de boom in kwestie. Dit is een vreemdgeplaatste enorme sequoia en de dikke kever die de boy wilt zit ergens bovenaan. Hij beschrijft de kever als een grote zwarte met een stevig schild en een hoorn.

@AriChibi Ik kijk rond of er verder nog wat interessants te zien is aan de Beeldentuin of het kasteel.
Er groeien nog steeds allerlei kruiden in de tuin. Het kasteel zelf lijkt twee ingangen te hebben. De hoofdingang welke bewaakt wordt door meerdere grote ridders en een pad dat leidt naar een rioolingang. Dit riool loopt vast onder het kasteel door en is dus ook een mogelijke ingang.
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi Ik kruip het riool in.
Opeens wordt er een pijl naast je voeten geschoten. In het riool word je tegengehouden door Phyllodus. Hij stond al te wachten op gluiperige inbrekers en zijn volgende pijl zal niet missen!

Phyllodus, Forummod:
HP: 1000
STR: 70
DEF: 50
DEX: 30
Effect: heeft een +30 hit/dodge chance op alle aanvallen en een kans om zijn target te vergiftigen als target's [RNG+LCK]<=60.
 

DeletedUser21575

Gast
@AriChibi Ik gebruik Knowledge architecture. Moeder natuur is de beste architect. Dat zien we ook in de evolutie van de machtige sequoia. Ik gebruik mijn kennis in architecturale logica om te deduceren waar die specifieke kever zich zou kunnen bevinden.
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi Ik gebruik Knowledge architecture. Moeder natuur is de beste architect. Dat zien we ook in de evolutie van de machtige sequoia. Ik gebruik mijn kennis in architecturale logica om te deduceren waar die specifieke kever zich zou kunnen bevinden.
Knowledge check:
upload_2017-5-9_21-56-5.png
+10=64
Die kever bevindt zich wel in de boom, specifiek op een plek waar je ook al geweest bent. Ze prefereren wel lagere takken om in te zitten.

@AriChibi Ik ontsnap uit de Beeldentuin en ga naar de herberg van Heartlion en CrimsonChin.
Heart en Crimson zijn verrast om je opnieuw te zien, je was dan ook al erg lang weg. Tevens zie je dat er nu ook nieuwe (oude?) mensen zitten, namelijk de bewoners van WvW. Specifieker: DuchtGrill, Nissassa, WickedLemon, Aeneas, Kalgar, Voetbal, Genius0615, Neusje en... Graecus001? He's back.
 

DeletedUser21575

Gast
@AriChibi ik stop die stomme zwarte zonder hoorn in het glazen potje en klim naar beneden. Daar spreek ik die gast aan. Zou dit hem kunnen zijn? Ik kon er geen met hoorn vinden. jij anders nog suggesties?
 
Bovenaan