• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakerdam 216 - Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser21204

Gast
De bengel heeft geclaimd, waardoor zowel jij als Aeneas ook gewoon 100% prima wolf kunnen zijn.
Sterker nog, dat lijkt me vrij reëel.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline 3:

AriChibi is de BM.

Lynch:

Gigagiratina: Gekkootje (1)
Gekko: Kyraco, Aeneas (2)

Gekko, infectiewolf is de lynch.


Nacht:

Kyraco , dorpsgestoorde is de lunch.

Infectiewolf V1: De infectiewolf kan op een door de spelleiding vastgestelde nacht (deadline 2) een speler infecteren. Deze speler verliest dan zijn oude rol en wordt gewone wolf. De infectie is in plaats van de lunch en wordt vermeld.

Dorpsgestoorde V2: De dorpsgestoorde vraagt elke dag van 5 spelers de rollen op (in tegenstelling tot de dorpsgek, die er 3 opvraagt). De dorpsgestoorde krijgt 3 van de 5 rollen van deze spelers te zien, en in willekeurige volgorde. De zienering mislukt niet als de dorpsgestoorde de gelynchte speler wil zien, je mag jezelf wel niet insturen.

 

AriChibi

Hydra
Ook maar Aeneas dan, ivm straks weer trein en anders moet ik weer paniekkopiëren. Roep maar als er een revelation is. Ik neem aan dat gira geen medewolf sloopt om zichzelf te redden tijdens de laatste DL's (no offense)
 

DeletedUser

Gast
Oeps vergeten, naja niet dat het nog een verschil had gemaakt zo te zien.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline 4:

AriChibi is de BM.

Lynch:

Aeneas: Gigagiratina, AriChibi (2)


Aeneas, Dorpsoudste is de lynch.

Nacht:

Gigagiratina, lycantroop is de lunch.

Dorpoudste V2: De wolven hebben er twee lunches voor nodig om de dorpsoudste te lunchen. Bij de eerste lunch zal hij dus niet sterven.
Maar als de dorpsoudste dood is, verliezen alle beschermengelen wel hun krachten. Als er meerdere dorpsoudsten zijn, geldt dit pas als alle dorpsoudsten dood zijn.

Uitslag:

AriChibi, geïnfecteerde beschermengel wint het spel.

Taglist:
1. @Aeneas
2. @AriChibi
6. @gigagiratina
 

DeletedUser18363

Gast
Ga jij nou maar leren poolen ipv je met WvW bezig te houden.

Stop jij nou maar met ademhalen ipv ons zuurstof te jatten, heks.
Overigens heb jij mij nog nooit zien poolen en baseer je dat op de waarnemingen van een oude seniele man. Donder toch op man.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

AriChibi

Hydra
Stop jij nou maar met ademhalen ipv ons zuurstof te jatten, heks.
Overigens heb jij mij nog nooit zien poolen en baseer je dat op de waarnemingen van een oude seniele man. Donder toch op man.

Joel zeg het maar als ze je pesten hoor! Een poolstok kun je op meerdere manieren goed gebruiken
 

DeletedUser21204

Gast
Ik zie nu trouwens dat er "Wakerdam" in de titel staat :p
 
Bovenaan