• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Wie is de Mol? #10

DeletedUser23442

Gast
Dan koop ik vast een hint

Want zonder gaan we echt nergens komen
 

DeletedUser21356

Gast
Uitslag Opdracht 13
-€200

Volgende opdracht komt asap.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Toch een beetje jammer dat er een hint is gekocht voor een opdracht waarvan we al wisten dat het niets zou worden x).
 

DeletedUser23442

Gast
Ik vind het meer jammer dat überhaupt niemand ooit z'n best ervoor gedaan heeft x)
 

DeletedUser23442

Gast
Dat was echt niet te doen...
Hoe weet je dat?

Je weet niet eens wat we hadden moeten doen, misschien viel dat best wel mee...

Behalve als je inderdaad al direct opgeeft zonder enige poging te doen bij het zien van rare tekens waar een opdracht zou moeten staan
 

DeletedUser21204

Gast
Nouja kijk als jij geen hint had gekocht hadden we ook niets verloren, en gewoon door kunnen gaan naar de volgende opdracht, die hopelijk makkelijker is. Zo zie ik het dan ;)
 

DeletedUser23442

Gast
Want het idee van dit spel is niet om je best te doen en geld te verdienen ofzo?

Maar als je maar inactief genoeg bent verlies je in ieder geval niets?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Voor mij zou het veel fijner zijn om iets concretere data te hebben voor de opdracht.
'De volgende opdracht komt volgende week woensdag' is veel aangenamer om te zien 'De volgende opdracht komt asap'.

Kwestie van een beetje te weten wanneer enzo.

(Geen idee of ik de enige ben met deze mening, maar het gebrek aan dat te weten stoort me een beetje)
 

DeletedUser23053

Gast
Eensch. Ik zit hier de eerste 2/3 dagen na de uitslag wel te kijken of de nieuwe er al is, maar daarna vergeet ik het vrij snel en dan kom ik na 2 dagen pas aankakken, daar wordt niemand gelukkig van.
 
Bovenaan