• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser18003

Gast
Is er iemand die een potje klaar heeft staan?

Ik kan leiden, maar dan beginnen we wel vrijdag pas (morgenavond nog een tentamen).
 

DeletedUser18003

Gast
Ik heb nog een idee waarin iedereen een infectie-x (jager, beul, wolf, etc) is en iedereen elkaar moet infecteren op dag 1 waardoor je hoofd- + bijrol combinaties krijgt. Maar dat wordt sowieso niet balanced xD
 

DeletedUser23442

Gast
Ik heb nog een idee waarin iedereen een infectie-x (jager, beul, wolf, etc) is en iedereen elkaar moet infecteren op dag 1 waardoor je hoofd- + bijrol combinaties krijgt. Maar dat wordt sowieso niet balanced xD
Chaos = Balance :p

Maar als je hulp wilt bij kijken of er een soort balance te vinden is weet je me te vinden op skype
 

DeletedUser21575

Gast
Ik heb nog een idee waarin iedereen een infectie-x (jager, beul, wolf, etc) is en iedereen elkaar moet infecteren op dag 1 waardoor je hoofd- + bijrol combinaties krijgt. Maar dat wordt sowieso niet balanced xD
Mag je doen, gezien er geen andere spelleiders zich aanmelden? :)
 

DeletedUser28076

Gast
@Kalgar hebben jullie niet nog een potje.

Nee niet echt :p (Klein beetje een late reactie)

Ik zal dit forum maar weer eens in de gaten houden, als er iemand met een pot komt, dan wil ik het nog wel een keer proberen. En dan hoop dat die mensen die dan mee doen lekker actief zijn, zodat het een leuke pot word, maar dat zien we dan wel weer..

5 likes = nieuwe pot (en dan verwacht ik ook wel dat die 5 mensen meedoen)

Like
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Jullie weten dat er gewoon bijstaat dat je geliked hebt? Je hoeft er echt geen post voor te maken hoor.
 
Bovenaan