• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times: Discussietopic

DeletedUser19210

Gast
Ze reageren gewoon niet. Dan is het meer, shit vergeten, een sorrycitatie..haha...zoals ze in Azië zeg maar Engels spreken, op die manier moet je het inbeelden anders is het totaal niet grappig.
 

DeletedUser23442

Gast
Oké, dat klinkt niet goed. Al dragen een redelijk aantal forumgebruikers de forumtitel "Grepolis Times". Zit daar geen enkele reporter tussen?
Geen enkele nog echt actieve nee


Dat is toch de functie van @latdekat ?
tJyWg9vERl2wYQ3YOaKwkA.png
 

DeletedUser28080

Gast
Flikker die vent er toch gewoon af lol...
zet er iemand neer die er wel zin in heeft
 

DeletedUser27757

Gast
Dan wil ik graag een gastartikel maken voor Helorus.

Met perspectief voor vaste aanstelling.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25006

Gast
Jammer dat dit zinkend schip geen kapitein meer heeft, nog even en het is geheel onder water en dan kan het wel eens te laat zijn..
 

DeletedUser27757

Gast
@Artifex , was jij niet een geruime tijd de leider van Grepolis Times? Waarom zet jij niet de kapiteinshoed weer op, want het lijden van Grepolis Times en de zo voorspelde dood van Grepolis Times kunnen niet het laatste woord hebben! ;)
 

DeletedUser25006

Gast
@DutchLad , die hoed heb ik toen met een hele goede reden afgezet, ik zie in de huidige setting van de Times geen mogelijkheid om deze weer terug op te zetten.
 

DeletedUser28214

Gast
Zou zeggen maak er een piraten hoed van en maak schoon schip
 

DeletedUser27757

Gast
@DutchLad , die hoed heb ik toen met een hele goede reden afgezet, ik zie in de huidige setting van de Times geen mogelijkheid om deze weer terug op te zetten.

Hmm too bad, ik heb alle edities waarbij jij eindredacteur was nog eens bekeken en die zagen er goed uit. Daarna ging het (met alle respect voor de andere eindredacteurs) bergafwaarts. Maar als jij het niet wilt dan houdt het op :/ .

En even aan de huidige redactie. Ik ben al best ver met het stuk over helorus. Waar kan ik die morgen insturen?
 

DeletedUser23442

Gast
Zoals het verleden heeft bewezen maakt het echt niet zo heel veel uit of je een fantastiche eindredacteur hebt, of dat je een of andere clown het knip en plak werk laat doen. Misschien dat er iets meer foutjes en nutteloze dingen in de times blijven staan, maar voor echte (relevante) inhoud heb je niets aan een leider, daar heb je (een heleboel) (actieve) (capabele) reporters voor nodig, en die zijn er al heel erg lang niet. Het steeds meer verdwijnen van die reporters is dus het probleem, niet de eindredacteur.

De Times heeft nog verbazingwekkend lang doorgesukkeld en het ondanks dat er eigenlijk een tekort was aan deze (actieve) (capabele) reporters eigenlijk nog best lang volgehouden, (wat wel te danken is aan de enorme hoeveelheid inzet die bv Artifex en Luksss er in staken), maar zoals te verwachten was houdt dat ooit op. Want zeker als die situatie enkel meer verslechtert raakt ook van die laatste mensen de motivatie steeds sneller op.

Tenzij er opeens een heel leger (capabele) (en voor langere tijd actieve) reporters opstaat zie ik de Times in de vorm die die had dan ook nooit meer (succesvol) terugkeren.

Ik heb nog wel wat ideeën om op een andere manier die beter werkt met de huidige situatie toch een nieuw soort 'Times' te maken, het ontbreekt me alleen voorlopig nog aan de tijd om daar echt wat mee te doen
 

DeletedUser25003

Gast
Ik geloof dat we de times nu wel dood kunnen verklaren? mijn titel is iig nog steeds niet afgenomen terwijl ik 2 maanden geleden mijn reporterschap al opgegeven heb
 

DeletedUser22289

Gast
Mag ik vragen wie momenteel "de leiding" hier heeft? Wil deze persoon anders even contact met mij opnemen?
 

DeletedUser27757

Gast
De leiding van Grepolis Times ligt in handen van @DutchGirl329 , @latdekat en @ydeger . Zij zouden je verder moeten kunnen helpen. In theorie uiteraard, doet me een beetje denken aan het andere wat in theorie werkt maar in de praktijk niet ;)
 
Bovenaan