• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis Speler Council

DeletedUser27757

Gast
Hallo,
Leuk idee het Speler Council, enig probleem is dat we niet kunnen reageren op aankondigingen om te solliciteren -.-... Of zie ik iets over het hoofd?
Gr.
Mike
 

DeletedUser28406

Gast
Agesila van Sparta vindt dit geen goed idee...
burgers nog meer inspraak geven beknopt zijn macht alleen maar

absurd!
 

DeletedUser22289

Gast
Ik kom de volle 8 maanden te kort om me kandidaat te stellen, achja succes aan alle kandidaten gewest!
 

joppie86

Hopliet
Wordt er geen ingame check gedaan naar de potentiële kandidaten? Ik zie er zelfs een meerpleger van frauduleuze grepolis praktijken....
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser9170

Gast
Nimosammie stelt zich kandidaat.

Dat is allemaal mooi en wel, maar hoeveel gaat hij uitrichten?
We weten al uit ervaring, toen hij grepolis times reporter werd, dat hij meer dan eens te laat of zelfs geen artikel schreef zonder voordien hier enig wie ook van op de hoogte te stellen.

Willen we werkelijk iemand in een council steken die zijn verantwoordelijkheid niet weet te nemen voor de positie waarin hij zit of zal zitten?
 

Dorremans

Mentor
Nimosammie stelt zich kandidaat.

Dat is allemaal mooi en wel, maar hoeveel gaat hij uitrichten?
We weten al uit ervaring, toen hij grepolis times reporter werd, dat hij meer dan eens te laat of zelfs geen artikel schreef zonder voordien hier enig wie ook van op de hoogte te stellen.

Willen we werkelijk iemand in een council steken die zijn verantwoordelijkheid niet weet te nemen voor de positie waarin hij zit of zal zitten?

Dan stem je niet op hem. En als hij erin komt en het blijkt dat hij achteraf niet aan de eisen voldoet zal er denk ik ook een vervanger ingezet worden voor hem.

"Actief deelnemen in de 'Player Council' tijdens hun termijn (bijdragen aan discussies, feedback geven etc.)"
 

DeletedUser27167

Gast
Goede middag allemaal!
Ja dat mijn artikelen er wat laat in kwamen klopt met de times, maar als ze er waren, waren het leuke artikelen :)

Daarbij liep het toen al niet redelijk bij de times waardoor ik er ook niet heel veel plezier meer bij had en uiteindelijk ben gestopt als schrijver van times.
Daarbij ben ik wel de gene die aan heeft gekaart bij de oude times om een nieuwe times op te richten. Nu is de player council en zou ik daar graag met alle wil en gezonde moed aan willen deelnemen

Nu heb ik ook weer wat meer tijd dus dit is nu ook het juiste moment ;)

Stem op mij :) :)
 

DeletedUser23442

Gast
Goede middag allemaal!
Ja dat mijn artikelen er wat laat in kwamen klopt met de times, maar als ze er waren, waren het leuke artikelen :)
Aldus de objectieve jurycommissie?

Daarbij ben ik wel de gene die aan heeft gekaart bij de oude times om een nieuwe times op te richten.
Eehm... wat?

Voor zover ik weet was je reporter tot je opeens verdwenen was en niets meer van je liet horen.
Maar over het nieuwe concept heb ik je nooit iets zien zeggen of op mijn idee gereageerd.
 

DeletedUser27167

Gast
lucas was hiervan op de hoogte jaspenia. als je geen motivatie meer voor hebt stop je ermee ;)
en dat klopt van dat ik nog niet daarop gereageerd heb. er zijn ideeen aangekaart maar meerdere mensen hebben zich daarover nog niet gebogen, dus waarom zou ik dan mijn mening uitspreken. Ook is er niet diep genoeg op ingegaan vind ik, maar goed, het maakt niet uit. ik ben gestopt en heb aangegeven dat als er een nieuwe times komt, ik wel weer stukken wil gaan schrijven :)
 

DeletedUser28430

Gast
Als iemand vragen heeft over mijn kandidatuur, ben ik altijd bereid die hier of in pm te beantwoorden!
 

DeletedUser20227

Gast
Doe vragen die niet met grepolis te maken hebben in het vervolg maar via pm, om dit topic niet onder te spammen. Verder friet natuurlijk.

Ik kan wel merken dat jij je taak serieus neemt. Je hebt nog niet eens je titel of je probeert het al uit te voeren.
smiley_emoticons_oh-no2.gif
 

DeletedUser23442

Gast
lucas was hiervan op de hoogte jaspenia. als je geen motivatie meer voor hebt stop je ermee ;)
en dat klopt van dat ik nog niet daarop gereageerd heb. er zijn ideeen aangekaart maar meerdere mensen hebben zich daarover nog niet gebogen, dus waarom zou ik dan mijn mening uitspreken. Ook is er niet diep genoeg op ingegaan vind ik, maar goed, het maakt niet uit. ik ben gestopt en heb aangegeven dat als er een nieuwe times komt, ik wel weer stukken wil gaan schrijven :)
Klinkt niet echt alsof je echt je idee duidelijk hebt willen maken maargoed...

Er is een nieuwe Times nu, dus als je iets daarvoor wil scrhijven heel graag :)
 
Bovenaan