• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #219 Random Number generator

latdekat

Harpij
WvW #219: Random number generator
"Welkom dames en heren, op de 219e editie van onze speciale loterij: Weerwolven van Wakkerdam! De meeste loterijen geven u de mogelijkheid om mee te doen en iets te winnen, al is die kans erg klein. Wij gaan een stap verder: iedereen moet meedoen en wint er niets aan! Iedere nacht kiezen de makers van deze loterij iemand uit, en vermoorden die tijdens de nacht. Jullie kunnen je ook volledig uitleven door overdag iemand uit te kiezen. Meestal gebeurt dat net even random als wanneer wij besluiten iemand te vermoorden. Wat jullie niet doorhebben is dat wij dit net van jullie willen, zo winnen wij weer met gemak."

Claimen: Ja
Netwerken: Ja
Hints: Nee
Afscheidsbrief: Nee
Klaagmuur: Nee
BM-opvolging: Oud kiest nieuw
BM-keuze: Stemmen in het Groen, hoe anders?
Manier van stemmen: BM in het Groen, lynch in het Rood. Liefst vet.
Eindtijd stemmen: 21:30

Rollen: Onbekend, maar het zullen rollen zijn die te maken hebben met het thema van het potje.

Deadlines:

Dag 0: Maandag 18/09: BM
Dag 1: Dinsdag 19/09: Lynch + lunch

Voor alle slimmeriken die dachten dat het een goed idee was om volgens het thema van dit potje te spelen en een RNG te gebruiken, dat is niet de bedoeling. Uiteraard kan ik dit niet controleren en rust er daarom ook geen verbod op, maar het is niet de bedoeling dat je stopt met nadenken en alleen maar stemt met RNG.

1. AriChibi
2. Lightpolis
3. Gekko
4. Dasios
5. Kyra
6. Rabbid
7. xkiller4000
8. HERTOG
9. Nissassa
 

DeletedUser23701

Gast
als ik het me goed heriner was Nissassa altijd al een gevaarlijk iemand om tegen te spelen
dus die kunnen we dan maar beter snel wegwerken
 

DeletedUser28076

Gast
Ik vind het nou wel jammer wat er in de spioler staat.
Ik zou graag een RNG willen gebruiken.

Maar ga sws voor de beste speler die er is. (Ook wel Omaatjes die goed kan gokken, zo zijn oma's gewoon. Te veel bingo hé)
Dus stem voor Hertog Takkie.
 

DeletedUser27427

Gast
als ik het me goed heriner was Nissassa altijd al een gevaarlijk iemand om tegen te spelen
dus die kunnen we dan maar beter snel wegwerken
Zo te zien ben jij ook nieuw hier. Op dag nul wordt er namelijk om een al te snel spelverloop te voorkomen nog niet besloten wie de bm is en dus per direct gedood wordt door de rest van de deelnemers van de loterij. Verder veel geluk met gokken iedereen :p
 

DeletedUser23701

Gast
nieuw?
ookal speelde ik al WvW voordat jouw acount ook maar aangemaakt is geweest?
er is geen regel dat iets zegt over op voorhand stemmen.
en verder staat er duidelijk aangeduid dat er op dag 0 al een BM verkozen wordt -.-

Deadlines:

Dag 0: Maandag 18/09: BM
Dag 1: Dinsdag 19/09: Lynch + lunch

en toch gek dat de BM volgens jou automatisch gedood wordt de volgende dag, of is het soms nissassa specifiek die je dood wil?
 

DeletedUser28076

Gast
Wanneer is de deadline eigenlijk?

Hertog Takkie

Laat maar, ik ben weer eens te laat....
 

DeletedUser27427

Gast
nieuw?
ookal speelde ik al WvW voordat jouw acount ook maar aangemaakt is geweest?
er is geen regel dat iets zegt over op voorhand stemmen.
en verder staat er duidelijk aangeduid dat er op dag 0 al een BM verkozen wordt -.-



en toch gek dat de BM volgens jou automatisch gedood wordt de volgende dag, of is het soms nissassa specifiek die je dood wil?
Ik bedoelde meer dat als rode stemmen goed waren, je van groene stemmen zeker doodging. Verder was je inderdaad een dag vroeger dan noodzakelijk, Hertog Takkie.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik vind die kleurtjes een beetje verwarrend... Maarja, ik ben dan ook nieuw.
Werkt dit zo? -> Lightpolis
 
Bovenaan