• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #219 Random Number generator

AriChibi

Hydra
Jongens, ik post alvast even deze

1340762130184_8997338.png
 

latdekat

Harpij
Deadline 2: Lynch + lunch
Opnieuw een dagje voorbij, opnieuw dezelfde zorgen. Op wie moesten ze stemmen? Gelukkig was de burgemeester er deze keer wel om te helpen. Na de mislukking van gisteren zou het nu echt veel beter gaan. Hoopten ze toch.

Er werd naar zowat alles en iedereen gewezen, net zoals gisteren. Met als verschil dat deze keer ze een soort van vage argumenten hadden. En ondertussen zaten de organisatoren maar lekker mee te doen en zachtjes te lachen. Het zou deze keer weer een gemakkelijke overwinning worden, deze burgers hadden geen idee van wat ze aan het doen waren.
En sommigen waren dit zo zat dat ze gewoon weg zijn gegaan. (Hoe durven jullie een leven buiten dit forum te hebben :() Dit was wel erg verdacht, vonden ze, dus vermoordden ze iemand die er niet was. Dasios werd uitgekozen. Ze troffen hem aan terwijl hij aan het mediteren in het bos was, en sleepten hem naar de plaats waar hij zijn laatste seconden zou doorbrengen, bungelend aan een touw. Dasios bleek
Oneven muizenval.

Ook al hadden ze de vorige dag geluk gehad en was er geen verliezend lotje geweest, deze keer hadden ze minder geluk. Kyra had gegokt, en verkeerd gegokt. Dat was dan ook de reden waarom de organisatoren haar kwamen opzoeken, midden in de nacht en haar in haar slaap zachtjes vermoorden. Kyra schrikte nog even wakker, maar had zelfs niet de tijd om te schreeuwen, want toen bleek ze al dood. Kyra bleek Burger.

1. AriChibi -> Rabbid
2. Lightpolis -> Nissassa
3. Gekko -> Lightpolis
4. Dasios -> Niet gestemd
5. Kyra -> Gekko
6. Rabbid -> Niet gestemd
7. xkiller4000 -> Dasios
9. Nissassa -> Dasios


Dasios is lynch.

Rol:
Goed
-Valsspeler (oneven muizenval) "Jij bent niet nieuw bij het gokken, en je hebt wel wat verstand van hoe het systeem in elkaar zit. Jij kan elke dag bij de loterij aanwezig zijn op een zelfgekozen uur, de volgende persoon die een bal laat vallen om iemand te lynchen na dat uur achtervolg jij naar huis, waar je kan zien welke rol deze persoon heeft. Je bent echter nogal druk waardoor je dit maar één op de twee dagen kan doen."

Je stuurt dus een uur in, en je krijgt de rol te zien van de eerstvolgende persoon die lyncht. Dit kan alleen op oneven dagen (dag 1, 3, 5...)

Kyra is lunch.

Rol:
Goed
-Gedwongen deelnemer (burger) "Jij weet totaal niet hoe dit systeem in elkaar zit, dit is ook de eerste keer dat je meedoet. Daarom kan je niets speciaals doen."

Je hebt geen speciale krachten.

Rabbid, gelieve morgen wel te stemmen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Die ene random onkarakteristieke opmerking over alleen Gekko vertrouwen met als reden dat de rest onbetrouwbaar was. Naar mijn mening is Hertog betrouwbaarder dan Gekko (te allen tijden) en veel doorzichtiger als wolf, dus zijn argumentering vond ik niet sterk genoeg, zeker niet voor iemand zoals Rabbid.

Dus jij betrouwt er meer op dat Hertog in een moeilijke situatie als goedje de juiste BM-keuze gaat maken? Dat is mijn main-reason om toch nog iemand te kiezen met een beetje ervaring.

_

Mijn excuses, vergadering liep enorm uit waardoor ik niet op tijd terug was. Ik kruip nu onder de wol, kijk morgen verder. Excuses voor de plotse verdwijning, was niet zo drastisch gepland.
 

AriChibi

Hydra
Leuke plaatjes hoor Arichibi.
Zeer bedankt
Dus jij betrouwt er meer op dat Hertog in een moeilijke situatie als goedje de juiste BM-keuze gaat maken? Dat is mijn main-reason om toch nog iemand te kiezen met een beetje ervaring.
Had dat laatste niet gezien door mijn bloeddoorlopen ogen, maar in mijn anonieme potje wist hij toch wel allebei de wolven eruit te pikken, maar dat terzijde.

Al met al had je als je toch niemand vertrouwt wel beter op jezelf kunnen stemmen, je had er ook al (minstens) 2 in de pocket volgens mij. Spreek dan natuurlijk vanuit een persoonlijk standpunt, maar leek me iets logischer dan om na die twee stemmen alsnog op Gekko te stemmen en vervolgens de kans te hebben dat in deze situatie Nissassa de troon pakt en je alsnog zo'n 'ongewenste' speler erop hebt zitten.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Al met al had je als je toch niemand vertrouwt wel beter op jezelf kunnen stemmen, je had er ook al (minstens) 2 in de pocket volgens mij. Spreek dan natuurlijk vanuit een persoonlijk standpunt, maar leek me iets logischer dan om na die twee stemmen alsnog op Gekko te stemmen en vervolgens de kans te hebben dat in deze situatie Nissassa de troon pakt en je alsnog zo'n 'ongewenste' speler erop hebt zitten.

Het is niet zo dat ik echt aan het tellen was. Maar hoe dan ook vind ik deze hele discussie vrij absurd. Ik heb dus anders gestemd dan ik normaal zou doen in jouw opzicht, wat me op zich niet zo veel kan schelen. Jij denkt er gewoon anders over. Maar hoezo maakt stemmen op Gekko me slecht? Of ga je er nu vanuit dat ik zo op mijn medewolf heb gestemd? Of welke beweegreden zou ik dan volgens jou hebben gehad om op Gekko te stemmen waardoor je denkt dat ik slecht ben? Ik snap deze hele discussie gewoon echt niet.
 

AriChibi

Hydra
Het is niet zo dat ik echt aan het tellen was. Maar hoe dan ook vind ik deze hele discussie vrij absurd. Ik heb dus anders gestemd dan ik normaal zou doen in jouw opzicht, wat me op zich niet zo veel kan schelen. Jij denkt er gewoon anders over. Maar hoezo maakt stemmen op Gekko me slecht? Of ga je er nu vanuit dat ik zo op mijn medewolf heb gestemd? Of welke beweegreden zou ik dan volgens jou hebben gehad om op Gekko te stemmen waardoor je denkt dat ik slecht ben? Ik snap deze hele discussie gewoon echt niet.
In de trant van er was voor de rest niets anders gebeurd. Zoals ik toen al eerder had aangegeven.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dus je stemt nu al 2 dagen op iets random omdat dat 'iets' is, niet omdat het verdacht zou zijn, maar gewoon omdat dat het enige is dat er gebeurd is. Goed, fijn, mooie manier van spelen.
 

AriChibi

Hydra
Dus je stemt nu al 2 dagen op iets random omdat dat 'iets' is, niet omdat het verdacht zou zijn, maar gewoon omdat dat het enige is dat er gebeurd is. Goed, fijn, mooie manier van spelen.
Nee.

Het was voor mij het enige verdachte dat er was gebeurd, maar aangezien dat net zo wordt afgeschreven als een slappe meme met het nodige commentaar kun je wel zien waarom er enige demotivatie voor het neerzetten van theorieën ontstaat.
Daarbij zie ik nog niets van u, de befaamde theorieman, staan, sans de aanvallen op mijn enkele stem waar ik ten minste nog een achtergrond voor had. Ik heb mijn crosshair al verzet, tijd om je over die stem heen te zetten.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Nee.

Het was voor mij het enige verdachte dat er was gebeurd, maar aangezien dat net zo wordt afgeschreven als een slappe meme met het nodige commentaar kun je wel zien waarom er enige demotivatie voor het neerzetten van theorieën ontstaat.
Daarbij zie ik nog niets van u, de befaamde theorieman, staan, sans de aanvallen op mijn enkele stem waar ik ten minste nog een achtergrond voor had. Ik heb mijn crosshair al verzet, tijd om je over die stem heen te zetten.

'Het wordt afgeschreven als een slappe meme', lijkt me logisch als je er geen verduidelijking bij geeft en maar gewoon iets roept. Je gedachtegang was, voor mij toch zeker ik spreek enkel voor mezelf, gewoon vergezocht en als er dan geen verduidelijking bijstaat dan schrijf ik dat idd af als een slappe meme. Lijkt me gewoon logisch. We hebben het er letterlijk uit moeten sleuren.

'Tijd om je over je stem te zetten'. Vorige lynch stond hij nog steeds op mij. Als ik ervanuitga dat jij 2 keer zonder reden (lees: nu heb je jezelf wel verduidelijkt) op mij stemt, noem ik het enkel logisch dat mijn focus daar op ligt. Nu kan die inderdaad verzet worden.

Daarnaast gok ik dat Nissassa wel redelijk goed is, als slechtje was ie actiever. Niet dat dit niet betekent dat hij niet actiever mag worden. Daarnaast heeft hij gisteren puur op postverzuim op Dasios gestemd, ik neem aan dat hij dat als slechtje niet zou doen, want er lagen wel al wat bezwaren tegen Dasios op tafel. Nissassa kennende, als in de zin eender wie met verstand, had die argumenten wel nog eens aangehaald. Vandaar dat ik ervanuit ga dat ie wel goed is.

Dasios was muizenval, maar kon enkel zien op nacht 1, waardoor hij niets nuttigs heeft gezien omdat hij op die dag ook niets nuttigs heeft gepost.

Over AriChibi krijg ik letterlijk geen beeld, ik denk persoonlijk dat ikzelf niet zoveel verschil zie tussen haar speelstijl als goedje/slechtje.

Lightpolis kwam gisteren met een vage, redelijk geloofwaardige claim in mijn inbox vallen, maar ik moest zelf door dus kon er niets meer mee doen. Langs de ene kant ben ik bereid hem te geloven, ik zie hem als wolf zijnde niet zo'n stoten uithalen om naar een derde partij te stappen. Langs de andere kant is het wel een claim die nooit te bewijzen valt, maar ik geloof hem er wel in.

Geen idee over xkiller4000.

Gekko's stemmen komen altijd uit de lucht gevallen. Veel meer kan ik over hem niet echt kwijt. @Gekkootje63 , waarom stemde je op Light gisteren? Omdat hij uberhaupt stemde?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Verduidelijking mag altijd, tenzij je iets zienend zou claimen zie ik niet echt wat die claim zou moeten voorstellen. Kan ook aan mij liggen uiteraard.
 

DeletedUser21356

Gast
Gekko's stemmen komen altijd uit de lucht gevallen. Veel meer kan ik over hem niet echt kwijt. @Gekkootje63 , waarom stemde je op Light gisteren? Omdat hij uberhaupt stemde?
Vanwege zijn stem: zijn redenering ('Er was geen Lunch en Nissassa stemde niet, dus Nissassa zal wel Wolf zijn') klopte namelijk, zoals herhaaldelijk in het topic aangehaald, van geen kanten.

Verder: Ari, een claim die alleen Burgers doorhebben? :^)
 
Bovenaan