• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Bezweringscirkel event

DeletedUser26487

Gast
omdat ze zware P2W spelers willen hebben
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

DeletedUser28594

Gast
Volgens mij is het dat je gewoon 2 botjes krijgt dan, ik heb spreuk nu actief maar krijg niet de optie om er 10 meer te vinden.
 

DeletedUser15402

Gast
de playerbase is in principe veels te klein om overteschakelen op abo en dan nog is pay 4 service ipv P2W

goed voorbeeld is BDO, die doen P4S ipv P2W, maar gaat niet werken met grepo, age van browser games is toch al voorbij
eens. maar als ze nou eens zouden stoppen met het enorme tempo waarin ze nieuwe werelden openen? ze hebben zichzelf in een positie gebracht waar het op lijkt dat spelers vnl bereidt zijn goud te kopen in het beginstadium om een voordeel te kopen. laat ze nou eens 1 of 2 werelden overslaan en dan een abo wereld met normale instellingen te openen. 1ste maand gratis en dan abo. zou dat echt niet beter lopen? in ieder geval weer een eerlijk en overzichtelijk spel.
vannacht maar weer lekker slapen en dromen van een mooie wereld
 

DeletedUser23368

Gast
Pfoe die 2x bonus is wel echt dik.

Even een 2e hypotheek op mn huis openen om de myth voorraad voor een paar jaar te vullen.
 

DeletedUser26487

Gast
eens. maar als ze nou eens zouden stoppen met het enorme tempo waarin ze nieuwe werelden openen? ze hebben zichzelf in een positie gebracht waar het op lijkt dat spelers vnl bereidt zijn goud te kopen in het beginstadium om een voordeel te kopen. laat ze nou eens 1 of 2 werelden overslaan en dan een abo wereld met normale instellingen te openen. 1ste maand gratis en dan abo. zou dat echt niet beter lopen? in ieder geval weer een eerlijk en overzichtelijk spel.
vannacht maar weer lekker slapen en dromen van een mooie wereld

heh
vannacht ben ik juist op, terwijl mensen hun myth spreukjes hebben runnen, ga ik op vlieger jacht x)

achja, ze openen sws wel teveel werelden imo.
 

DeletedUser28548

Gast
Is het eigenlijk mogelijk om gewonnen zee-eenheden in te zetten in een stad die nog geen haven heeft, of ben ik ze dan kwijt (net als landeenheden als je niet genoeg vrije inwoners hebt)?
 

DeletedUser13371

Gast
Is het eigenlijk mogelijk om gewonnen zee-eenheden in te zetten in een stad die nog geen haven heeft, of ben ik ze dan kwijt (net als landeenheden als je niet genoeg vrije inwoners hebt)?
Ja kan heb ik ook
 

DeletedUser25003

Gast
Komt er naast die dubbele ingrediënten ook weer een dag net als vorige 2 x dat je al je beloningen dubbel krijgt?
 

DeletedUser13653

Gast
Komt er naast die dubbele ingrediënten ook weer een dag net als vorige 2 x dat je al je beloningen dubbel krijgt?

Zoals Centurion al aangeeft is dat niet bekend.
Vorig jaar was dat ook niet van tevoren aangegeven, dus dat zal nu ook niet gebeuren. Puur afwachten dus.
 

DeletedUser15402

Gast
Komt er naast die dubbele ingrediënten ook weer een dag net als vorige 2 x dat je al je beloningen dubbel krijgt?
logischerwijs niet want daarvoor heeft Inno nu bedacht dat er ook spelers zijn die er geld voor over hebben om dubbele beloningen te krijgen bij evenementen.
Ze bekijken nu hoeveel spelers zich hebben laten verleiden om extra ingedienten te kopen, laten de andere spelers voor wat ze zijn hopende dat ze spijt krijgen omdat ze op hun beurt weer achterstand bij de betalende spelers hebben.
Zodat uiteindelijk bij een volgend event nog meer spelers geld gaan betalen om voordelen te kopen.

De moraal en ethiek glijdt af; over een tijdje koop je voor een hondertal Euri's complete steden en legers. En helaas is er blijkbaar een markt voor.
Je kunt ook gerust stoppen om 'Grepolis' nog een spel te noemen want dat is het niet meer. Ik noem het tijdsverdrijf want vaardigheid, inzicht en een beetje geluk doen er feitelijk niet meer toe. €€€€€ doen er toe!
 

DeletedUser28594

Gast
Ik weet niet hoor maar als ze alleen dit doen is het veel beter voor iedereen dan die grotere inventaris dubbeldagen.
 

DeletedUser27183

Gast
logischerwijs niet want daarvoor heeft Inno nu bedacht dat er ook spelers zijn die er geld voor over hebben om dubbele beloningen te krijgen bij evenementen.
Ze bekijken nu hoeveel spelers zich hebben laten verleiden om extra ingedienten te kopen, laten de andere spelers voor wat ze zijn hopende dat ze spijt krijgen omdat ze op hun beurt weer achterstand bij de betalende spelers hebben.
Zodat uiteindelijk bij een volgend event nog meer spelers geld gaan betalen om voordelen te kopen.

De moraal en ethiek glijdt af; over een tijdje koop je voor een hondertal Euri's complete steden en legers. En helaas is er blijkbaar een markt voor.
Je kunt ook gerust stoppen om 'Grepolis' nog een spel te noemen want dat is het niet meer. Ik noem het tijdsverdrijf want vaardigheid, inzicht en een beetje geluk doen er feitelijk niet meer toe. €€€€€ doen er toe!
He He eindelijk er gaan meer ogen open ik schreeuw dit al jaren en samen met mij een groot deel van de oude garde die verstandiger zijn geweest dan ik door te stoppen
het is geen play to win meer maar pay to win
Straks bieden ze tijdens de ww ook nog gratis troepen aan en gs boost want het motto van inno is immers: Alles is te koop, zolang je maar wil betalen.
 

DeletedUser13371

Gast
o_O jullie nemen dit spelletje serieus dat moet je niet doen dan is het een teleurstelling.. het spel is stuk dood klaar en over er valt niets meer te winnen. Je kan hier gezellig chatten sim city spelen en voor iedere stad een romeinse villa kopen.. als het monopolie was kon je het eerste rondje al hotels kopen en bij risk starten op een compleet continent. Het spel is stuk. Wil je toch nog plezier maken adviseer ik veel fantasie en een verhalenbundel in idalium oc34 waar we romeintje spelen :)
 

DeletedUser26487

Gast
o_O jullie nemen dit spelletje serieus dat moet je niet doen dan is het een teleurstelling.. het spel is stuk dood klaar en over er valt niets meer te winnen. Je kan hier gezellig chatten sim city spelen en voor iedere stad een romeinse villa kopen.. als het monopolie was kon je het eerste rondje al hotels kopen en bij risk starten op een compleet continent. Het spel is stuk. Wil je toch nog plezier maken adviseer ik veel fantasie en een verhalenbundel in idalium oc34 waar we romeintje spelen :)
++++

gaf het al eerder aan, maar bedankt voor de benadrukking :3
gelukkig main ik dit spel niet, ben ik zo blij mee, in tegenstelling tot andere
smiley_emoticons_headstand.gif
 
Bovenaan