• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

SPELTOPIC: WvW #220 - The Walking Dead

DeletedUser23701

Gast
ik wees er enkel op dat rabbid mogelijk neutraal kan zijn.
+ er is evenveel reden om op rabbid te stemmen als op ieder ander omdat we binnen een dag of 3 bv al een BM als slechtje kunnen hebben in plaats van goed.
waardoor ik dan ook letterlijk met een dobbelsteen heb bepaald wie me'n stem kreeg
 

DeletedUser27427

Gast
ik wees er enkel op dat rabbid mogelijk neutraal kan zijn.
+ er is evenveel reden om op rabbid te stemmen als op ieder ander omdat we binnen een dag of 3 bv al een BM als slechtje kunnen hebben in plaats van goed.
waardoor ik dan ook letterlijk met een dobbelsteen heb bepaald wie me'n stem kreeg
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Bm is een kwetsbare positie, maar hoe langer we een goedje als bm hebben, hoe beter. Bovendien heeft Rabbid dan wel net zoveel kans om neutraal te zijn als de rest, maar de kans dat hij slechtje is, is kleiner. De kans dat hij ofwel neutraal, ofwel slecht is, is dus kleiner dan voor andere spelers. Voor mij lijkt Rabbid dus de enige logische keus.
 

DeletedUser23701

Gast
Mellon Collie
deze lijkt me nu eenmaal meer een een mogelijk slechtje dan de andere die ik hier zie
 

DeletedUser23701

Gast
-.- deze persoon niet meedoet en ik iedereen eraan wil herinneren dat de deadline vandaag is over 3 kwartier
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dus je zegt dat een persoon die niet meedoet het meeste kans heeft om slecht te zijn.
Dat is een vreemde redenering.
 

latdekat

Harpij
Mellon Collie
deze lijkt me nu eenmaal meer een een mogelijk slechtje dan de andere die ik hier zie

Dit lijkt een erg slechte poging om niet op Dasios te moeten reageren. Je weet dat je waarschijnlijk lynch zal worden, waardoor je maar wat gaat posten om toch maar niet de aandacht op jezelf te leggen.

Je wist ook wel dat Rabbid veruit de beste keus was voor BM, toch stemde je niet op hem. Omdat het toch niets uitmaakt volgens jou. Toch maakt het wél iets uit. En dat weet jij ook wel.

Voor vanavond stem ik dus op Lightpolis.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Lightpolis zou denk ik als slechtje niet zoveel aandacht op zich nemen en dwars stemmen, lijkt me. Dan nog liever op Dasios oid.
 

DeletedUser27427

Gast
Dat vraag ik me ook af. Ook afgezien van het feit dat ik degene ben die verdacht wordt, kan ik hier niets mee.
Dit lijkt een erg slechte poging om niet op Dasios te moeten reageren. Je weet dat je waarschijnlijk lynch zal worden, waardoor je maar wat gaat posten om toch maar niet de aandacht op jezelf te leggen.

Je wist ook wel dat Rabbid veruit de beste keus was voor BM, toch stemde je niet op hem. Omdat het toch niets uitmaakt volgens jou. Toch maakt het wél iets uit. En dat weet jij ook wel.

Voor vanavond stem ik dus op Lightpolis.

Ik vind dit ook een vreemde manier om te laten weten dat je niet op mijn opmerking wil reageren Lightpolis.
 

DeletedUser27427

Gast
Van jou verwachtte ik een betere redenatie. Het is dat ik weet dat je niet slecht bent...
 

DeletedUser23701

Gast
wat bedoel je niet op dasios te moeten reageren?
hij vroeg letterlijk naar dezelfde uitleg die ik al eerder heb gegeven.

ik ben enkel van mening dat in een dergelijk potje waarbij iedereen opnieuw random een nieuwe rol kan krijgen de BM meer een gok is dan anders.
en aangezien rabbid besloten heeft om zichzelf een soort van wel/,iet bekend te maken vind ik het juist niet goed om op hem te stemmen.

als je zeker zou willen zijn van een goedje om op te stemmen dan had hij beter niet zichzelf kunnen beulen, want nu is er evenveel kans dat hij neutraal is als dat hij goed is.
dus vindt ik eerlijk gezegd die redenaties van jullie juist zwakker dan dan die van mij
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Mijn speelkunsten worden veel te veel overhyped. Daarnaast is er weinig te doen met deze speculatie en helaas heb ik deze dagen niet echt de tijd daar zoveel verandering in te brengen. En zelfs als dat ik die tijd had gehad, zag ik weinig posts van jullie, alleen tegen mezelf praten is ook weinig zinvol.
 

AriChibi

Hydra
Gekko heeft alsnog niet gestemd.

Ik neem aan dat Rabbid bij zijn stem blijft, want ik moet zo naar bed.

Dasios is Lynch, hij was Wolf
Rabbid
is Lunch, hij was Burger

Deze twee zullen een nieuwe rol krijgen. (Het spel stopt pas als ook de necromancer uit het spel is.)

Er zijn nog 12 rollen resterend.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan