• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Script Grepolis Map Enhancer

DeletedUser27576

Gast
Heb hem geinstalleerd en ziet er zeker handig uit! Kan wel de instellingen niet openen is dat normaal?
smiley_emoticons_lol.gif


Ook nog als je je discord aangeeft als een manier om bugs te melden is het handig als je toelaat dat mensen jou toevoegen :p

Oeps, ja ik ben een privacy bewuste persoon dus had dat afgezet haha ;) Hoezo kan je de instellingen niet openen?
 

DeletedUser27576

Gast
Nieuw in deze versie:

- discord webhook integratie toegevoegd. De webhook url kan gevonden worden in [Discord -> kanaalinstellingen -> webhooks -> maak webhook]
Doormiddel van de webhook kan je snel en gemakkelijk een commando delen in je alliantie discord chat. Open het commando detail venster en klik op discord (na het instellen van de link in de instellingen)
- code volledig van commentaar voorzien, maakt het makkelijker om de code te lezen en om te zien hoe hij werk.
 

DeletedUser13371

Gast
we zijn superblij met de stadsbanners erg handig en nu zag ik dat ik 2e sta met 1823 punten jeeeej
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
maar wat kan ik met die punten?
smiley_emoticons_confusednew.gif


Jouw punten: 1823

Top supporters:
1: Crendor (4360 punten)
2: ruigtand (1823 punten)
3: Raghenar (1704 punten)
 

DeletedUser27576

Gast
Je kan ermee zien hoe hoog je staat tov van de rest :) voor de rest niet echt iets haha :p was gewoon leuk om toe te voegen.
Ben blij dat ik je heb kunnen helpen met de banners :) mocht je nog een request hebben laat zeker iets weten !
 

DeletedUser27369

Gast
Bij mij verdwijnt de Discord-knop nadat ik de webhook-url heb ingevoegd bij instellingen.
 

DeletedUser29147

Gast
is er een mogelijkheid om deze tool ook te integreren voor gebruik met greasemonkey op firefox?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27576

Gast
is er een mogelijkheid om deze tool ook te integreren voor gebruik met greasemonkey op firefox?

Dit is niet meer mogelijk aangezien Greasemonkey te oud is en niet meer werkt naar behoren. Daarom raden we aan om Tampermonkey als standaard userscript tool te gebruiken ;)
 

DeletedUser29147

Gast
Dit is niet meer mogelijk aangezien Greasemonkey te oud is en niet meer werkt naar behoren. Daarom raden we aan om Tampermonkey als standaard userscript tool te gebruiken ;)
ok, bedankt voor het antwoord ^^
dan dowload ik tampermonkey
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Helaas is dit script afgekeurd en mag het dus niet meer gebruikt worden, omdat het script tegen de gestelde regels voor het maken van een script is. Dat betekent dat degene die het script aan hebben staan, deze direct uit dienen te zetten of te verwijderen uit hun browser. De maker kan contact met ons opnemen omtrent de details.

De lijst met goedgekeurde script kan je hier vinden.
 

DeletedUser27576

Gast
Na wat aanpassingen is het terug okay, gewoon updaten jongens :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27576

Gast
Zou het mogelijk zijn deze weer bij de toegestane scripts te zetten?
 

DeletedUser18109

Gast
Is het ook mogelijk om een soort tool te creëren om vijandelijke steden te 'taggen' Als bijvoorbeeld Bir Stad of VS stad? Dat scheelt een heleboel bijhouden :p
 
Bovenaan