• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Byllis

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
new_world_en.png

Wereld Byllis zal op donderdag 10 januari 2019 a.s van start gaan!

Beste spelers,

Op donderdag 10 januari a.s. openen wij een de eerste wereld van 2019: wereld Byllis. Met deze wereld testen we jullie om te zien of jullie het wereldwonderen eindspel nog onder de knie hebben.

De instellingen:
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartDonderdag 10 januari 2019In de loop van de dag
Wereldsnelheid2,5-
Eenhedensnelheid2,5Spionage wordt ook versneld
Handelssnelheid2,5Handelen met boerendorpen wordt ook versneld
Beginnersbescherming5 dagen-
KolonisatiesysteemOudBelegering
EindspelWereldwonderen-
Duur stad stichten12 uur-
BoerendorpensysteemNieuwBattle Point Villages & Bandietenkampen
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis-
PremiumfunctiesInstant buy & Goudhandel-
HeldenActief-
MoraalActief-
Nachtbonus00:00 - 08:00-
Alliantielimiet60-

Wereld Byllis zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Byllis.


Discussiëren over deze wereld kan in dit discussietopic.

We wensen jullie alvast heel veel plezier toe op wereld Byllis!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
Trek in een ouderwets wereldwonder wereldje? This is it!
 

DeletedUser29155

Gast
Nogal neerbuigend allemaal hoor 'zien of jullie het wereldwonderen eindspel nog onder de knie hebben'. Nog los van het gebrekkige Nederlands in die zin, is het maar een paar maanden geleden dat er een ww wereld geopend is. Daarnaast zitten ww ook gewoon nog in het nieuwe systeem. Verder is het nogal wrang dat het overduidelijk is dat er zowel bij het development team van grepolis als in het Nederlandse community team uberhaupt niemand is die in staat zou zijn om fatsoenlijk voor de dag te komen in de wereldwonderenperiode, dus ik weet niet hoe je van plan bent om te zien of spelers het niet verleerd zijn. Je zou zelf waarschijnlijk niet eens in staat zijn om me uit te leggen hoe ww werken. Stop ermee je melkkoetjes zo neerbuigend te behandelen aub. Misschien hebben ze je op de reclameopleiding geleerd dat dit een vlotte manier is om mensen te woord te staan, kroenuh, maar het komt een beetje raar over.
 

DeletedUser12506

Gast
Sluit me helemaal aan bij het bovenstaande bericht.
Willen jullie echt dat wij nog zo'n wereld gaan spelen, zorg dan ook voor een hoge snelheid en niet dat slakkengangetje van 2,5.
 

DeletedUser29138

Gast
Nogal neerbuigend allemaal hoor 'zien of jullie het wereldwonderen eindspel nog onder de knie hebben'. Nog los van het gebrekkige Nederlands in die zin, is het maar een paar maanden geleden dat er een ww wereld geopend is. Daarnaast zitten ww ook gewoon nog in het nieuwe systeem. Verder is het nogal wrang dat het overduidelijk is dat er zowel bij het development team van grepolis als in het Nederlandse community team uberhaupt niemand is die in staat zou zijn om fatsoenlijk voor de dag te komen in de wereldwonderenperiode, dus ik weet niet hoe je van plan bent om te zien of spelers het niet verleerd zijn. Je zou zelf waarschijnlijk niet eens in staat zijn om me uit te leggen hoe ww werken. Stop ermee je melkkoetjes zo neerbuigend te behandelen aub. Misschien hebben ze je op de reclameopleiding geleerd dat dit een vlotte manier is om mensen te woord te staan, kroenuh, maar het komt een beetje raar over.

Snap het nut hier niet meteen van, Kroenuh verzint ook maar op het moment zelf een tekstje zonder dat daar enige bijbedoelingen achter zitten. Daarbij kan ik je verzekeren dat de meerderheid van het Nederlandse community team speelt en dat de meesten zelf meedraaien bovenaan de ranglijst, het verschil is dat ze verkiezen om incognito te spelen om duidelijke redenen.
 

DeletedUser29155

Gast
Snap het nut hier niet meteen van, Kroenuh verzint ook maar op het moment zelf een tekstje zonder dat daar enige bijbedoelingen achter zitten. Daarbij kan ik je verzekeren dat de meerderheid van het Nederlandse community team speelt en dat de meesten zelf meedraaien bovenaan de ranglijst, het verschil is dat ze verkiezen om incognito te spelen om duidelijke redenen.
Ik weet dat jullie spelen, ik heb door de jaren heen het genoegen mogen smaken de meeste van jullie wel een keer bezig te zien. Dat is precies waar ik mijn punt op baseer. Daarnaast kun je niet ontkennen dat kroenuh geen idee heeft over hoe grepolis werkt, dat is al vaak genoeg bewezen.
 

DeletedUser29138

Gast
Sluit me helemaal aan bij het bovenstaande bericht.
Willen jullie echt dat wij nog zo'n wereld gaan spelen, zorg dan ook voor een hoge snelheid en niet dat slakkengangetje van 2,5.

Wereldinstellingen gaan een eeuwig discussiepunt blijven, welke instellingen een wereld gaat krijgen er gaan altijd voor- en tegenstanders zijn. Het verschil is dat tegenstanders in het algemeen luider roepen dan voorstanders en dit geld niet enkel voor Grepolis werelden.
 

DeletedUser29210

Gast
Al kei lang niet meer gespeeld.
En zie net dat een wereld opent binnen een weekje. Kan ik eindelijk eens spelen vanaf dag 1.
10/01 de dag van mn eerste examen, moet ik nu naar die dag uitkijken of niet :p
 

DeletedUser29155

Gast
Wereldinstellingen gaan een eeuwig discussiepunt blijven, welke instellingen een wereld gaat krijgen er gaan altijd voor- en tegenstanders zijn. Het verschil is dat tegenstanders in het algemeen luider roepen dan voorstanders en dit geld niet enkel voor Grepolis werelden.
Uit de enquete die hier enige tijd terug werd gehouden, bleek anders toch vrij duidelijk een voorkeur voor snelle werelden, dus dan kun je nog zo proberen een soort scheve vergelijking te maken en het groter dan dit matige browserspelletje te maken 'dit geld niet enkel voor grepolis werelden', maar er is wel degelijk een duidelijke voorkeur vanuit de community. Overigens is het 'geldt' en 'grepoliswerelden', maar een forummod die correct Nederlands kan, zou natuurlijk ongeveer het achtste wereldwonder zijn, dus ik neem je niks kwalijk.
 

DeletedUser29588

Gast
Ik denk dat het toch vrij duidelijk is welke instellingen worden geprefereerd?

Denk dat niemand die het spel serieus speelt interesse heeft in een snelheid lager dan 3/3.5, 3 lijkt mij dan de perfecte keuze aangezien er al twee snelheid 2 werelden aan de gang zijn.
 

DeletedUser29754

Gast
een hogere snelheid zou mij ovetergen om te spelen een snelheid van 3,5 of 4 zou het doen
 

DeletedUser27170

Gast
Top dat jullie naar de community luisteren jongens! Pluim voor jullie weer!

Ohnee
 
Bovenaan