• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Spelupdate 2.185

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Update naar spelversie 2.185


Beste spelers,

Op dinsdag 2 april 2019 zullen we spelversie 2.185 installeren op onze werelden. De update kan ervoor zorgen dat de werelden en/of hoofdpagina voor korte tijd onbereikbaar zijn.

Hieronder vind je een uitgebreide lijst van alle veranderingen die deze versie zal meebrengen.

Omschrijving

Een beter aanvalscherm! Kijk snel verder.

Nieuwe spelonderdelen en verbeteringen

  • Het aanvalscherm is verbeterd. Je kunt nu het aanvalstype (overname of gewone aanval), een strategie (bijvoorbeeld steenhagel) en spreuk kiezen die mee van invloed zijn op de aanval die je gaat zenden.
    Attack Screen.png


  • We hebben een pijl toegevoegd die je help navigeren naar je huidig geselecteerde stad op de strategische kaart.
    arrow_strategy_map.png
Opgeloste problemen

  • Uitnodigingsplekken werden weergeven in het eilandoverzicht terwijl de wereld gesloten was.
  • Eindspel snelheid (bij dominatie) was niet vertaald in het wereldselectiescherm.
We hopen dat jullie deze verbeteringen kunnen waarderen.
Zoals altijd kijken we uit naar jullie feedback in dit feedbacktopic.

Verder nog veel plezier met het spelen van Grepolis!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team

footer.png
Wat vinden jullie van deze verbeteringen?
 

DeletedUser26281

Gast
Dus als je bij spells kiest voor helm der onzichtbaarheid, gaat de app dan af? Zou heel goede update zijn anders
 

DeletedUser29138

Gast
Dus als je bij spells kiest voor helm der onzichtbaarheid, gaat de app dan af? Zou heel goede update zijn anders

Dit gebeurt al. Als de speler de spreuk traag inzet zal je voor de helm zelfs al een pushmelding krijgen en wanneer de helm spreuk verloopt krijg je nogmaals een melding.
 

DeletedUser26281

Gast
Dit gebeurt al. Als de speler de spreuk traag inzet zal je voor de helm zelfs al een pushmelding krijgen en wanneer de helm spreuk verloopt krijg je nogmaals een melding.

Ja dat is mijn vraag, als je de spreuk vroeger moest inzetten na de aanval kreeg je altijd een melding dorp 1 wordt aangevallen ofzo, dus dan wist je eigenlijk al hoe laat het was en kon je al actie ondernemen. Hoe snel de andere speler de spreuk ook inzette het werd altijd gemeld door de app waardoor deze spreuk eigenlijk waardeloos werd (buiten dat je heel even een exacte kolotijd kon verbergen), dus deze update zal vermijden dat de eerste appmelding (op het moment van versturen) niet meer gebeurd?
 

DeletedUser29138

Gast
Ja dat is mijn vraag, als je de spreuk vroeger moest inzetten na de aanval kreeg je altijd een melding dorp 1 wordt aangevallen ofzo, dus dan wist je eigenlijk al hoe laat het was en kon je al actie ondernemen. Hoe snel de andere speler de spreuk ook inzette het werd altijd gemeld door de app waardoor deze spreuk eigenlijk waardeloos werd (buiten dat je heel even een exacte kolotijd kon verbergen), dus deze update zal vermijden dat de eerste appmelding (op het moment van versturen) niet meer gebeurd?

Daar lijkt het wel op aangezien je de spreuk op voorhand kan kiezen.
 

DeletedUser29448

Gast
Als je scripts gebruikt, loopt het in elkaar over, graag ff fixen
 

DeletedUser29138

Gast
Als je scripts gebruikt, loopt het in elkaar over, graag ff fixen

Dat ligt aan de scripts en niet aan Grepolis. Het is de verantwoordelijkheid voor de eigenaar van het script om het, indien nodig, bij te werken.
 

DeletedUser26104

Gast
Het zou leuk zijn als het op de iPad ook werkt, op dit moment kan ik alleen de wereld openen, maar verder kan ik niks openen om te betreden of te bouwen.
Speel dit spel alleen maar op de iPad, dus ik zou het waarderen als het ook werkt
 

DeletedUser29138

Gast
Het zou leuk zijn als het op de iPad ook werkt, op dit moment kan ik alleen de wereld openen, maar verder kan ik niks openen om te betreden of te bouwen.
Speel dit spel alleen maar op de iPad, dus ik zou het waarderen als het ook werkt

We zijn hiervan op de hoogte en hebben het doorgegeven.
 

DeletedUser11438

Gast
niet alle beschikbare spells zijn te kiezen in die aanvalbox.
Heimwee staat er niet tussen? Kan dat nog gefixt worden?
 

DeletedUser29138

Gast
upload_2019-4-3_20-32-29.png

Beetje een rare aanval omdat het gewoon even vlug testen was, het is dus wel degelijk mogelijk. Leuke indirecte buff voor bres lijkt me?
 

DeletedUser23368

Gast
Dus als ik met kata's aanval en ik steenhagel wel heb onderzocht, maar uitzet. Gaat alleen de muur omlaag?
 
Bovenaan