• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie 20% Puntenverschil regel op Casual werelden

DeletedUser29138

Gast
Aangezien spelers tegenwoordig denken dat 'Als we genoeg over iets klagen doorheen het hele forum en liefst zo hard mogelijk dan gaan er veranderingen komen' de magische oplossing is zal ik het goede voorbeeld geven.

Mensen die op Apollonia spelen kunnen hier hun input over de 20% regel geven en eventueel ook veranderingen om dit te verbeteren indien nodig.
Hou dit topic overzichtelijk, geen onnodige posts.
 

Styl3X

Ruiter
Deze spelwereld slaat werkelijk nergens op. Het is zo beperkt in alle opzichten. Wie speelt hier nu echt serieus? lol..

Met die 20% regel kan je al amper farmen, soms zelfs uren varen om iemand aan te kunnen vallen.
 

DeletedUser28974

Gast
Ik vermoed dat zelfs de kleinere spelers zouden willen dat het 20% regel er vanaf ging dat is de enige optie die ik zo gauw kan bedenken. Ik ga ervan uit dat op de internationale servers spelers daar ook zo over denken.
Apollonia heeft ook nog eens een moraal status.
 

DeletedUser27170

Gast
ik wil dit graag op iedere wereld want ik wil zo min mogelijk aanvallen.

dank

vrgr GL
 

DeletedUser29761

Gast
De regel is goed, alleen is het zo dat spelers te traag groeien waardoor de sneller groeiende spelers niet veel kunnen doen



Er zijn een paar manieren om dit wat beter te maken, in my opinion:

1) Van 20% naar 30%
- Komt vaak voor dat de persoon die je wilt aanvallen net buiten de 20% ligt.
2) 20% regel blijft, spelers die 2 weken inactief zijn worden gespookt.
- Het duurt best lang dat een inactieve speler wordt gespookt en wachten is niet wat iedereen het beste doet.
3) Spelers die langer dan 2 weken inactief zijn kunnen worden aangevallen door iedereen, ongeacht de 20% regel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser29761

Gast
Gaat er hier nog iets mee gebeuren?

De wereld gaat langzamerhand dood, men speelt amper nog. Vrijwel iedereen met wie ik heb gesproken is tegen de 20% regel. Gewoon weg ermee.

Geef 2 zegen steden IPV 1 en de 20% regel mag weg. Is beste optie. Niet enige, maar wel de beste.
 

DeletedUser25174

Gast
Klopt de wereld is stervende en voor mij een belemmering om pro-actief te spelen. Interne kan niet dus wachten tot het een spook wordt. Denk niet dat Inno dit gaat veranderen. 50% zou al een verbetering zijn en interne moet mogelijk zijn als dit aangegeven wordt bij Inno doormiddel van de pm van de speler.
 
Deze wereld is nooit bedoeld geweest om als "normale" wereld te functioneren.
Puur bedoeld voor spelers welke binnen no time op een reguliere wereld weggespeeld worden om in een zeer veilige omgeving
een aantal dingen rustig te kunnen "leren".
Dat spelers naar de wereld gaan waar het nooit voor gemaakt is en daar wensen te "presteren", individueel of met een alliantie komen van een
koude kermis thuis.
 

DeletedUser26264

Gast
schaf die regel gewoon af, trekt op niks
is nu echt niks meer aan om te spelen
 
schaf die regel gewoon af, trekt op niks
is nu echt niks meer aan om te spelen

Snap ook werkelijk niet wat spelers welke al langere tijd, zelfs al jaren op Grepolis spelen daar starten.
Het kan natuurlijk dat je nog steeds niks snapt van het spelletje en nodig in een veilige omgeving moet zitten.

Denk eerder in de hoop een gekneusd ego te kunnen boosten in de verwachting nog slechtere spelers het leven zuur te maken en dat wil
nu eenmaal niet op deze wereld.
 

DeletedUser26264

Gast
Snap ook werkelijk niet wat spelers welke al langere tijd, zelfs al jaren op Grepolis spelen daar starten.
Het kan natuurlijk dat je nog steeds niks snapt van het spelletje en nodig in een veilige omgeving moet zitten.

Denk eerder in de hoop een gekneusd ego te kunnen boosten in de verwachting nog slechtere spelers het leven zuur te maken en dat wil
nu eenmaal niet op deze wereld.
ik was niet echt actief aan het spelen, zelfs niet aan het spelen
komt in mijn mail box een bericht van je krijgt 200 goud om terug te komen
kom ik op deze wereld terecht
 

DeletedUser26264

Gast
en o ja, ik snap het spelletje wel degelijk
gewoon dat men mij constant met haat-mails bestookt
dat ik dan ook reageer
ondanks dat ben ik op elke wereld waar ik mijn zinnen op zet in de top
anderen beletten mij echter om niet mee te kunnen doen om de prijzen
(is zoiets als de politiek, Vlaams Belang: heel goed, maar geboycot door de rest)
 

DeletedUser28845

Gast
er zijn logische argumenten waarom dit soort personen of groeperingen niet mogen meedoen
 
Bovenaan