• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Gonnos

DeletedUser29138

Gast
Vandaar mijn voorstel om parallel aan deze wereld ook een belegeringswereld met dezelfde instellingen te starten, jammer genoeg wordt hier niet op gereageerd. Maar hoop dat het alsnog door gegeven wordt aan de juiste persoon....

Dat is niet aan mij om te beslissen helaas en ik denk niet voor eender wie in het supportteam. Je opent met twee werelden tegelijk openen ook weer het debat van teveel werelden vind ik persoonlijk. Maar ik snap jouw redenering en we zullen het idee eens bespreken.
 

Dorremans

Mentor
Dat is niet aan mij om te beslissen helaas en ik denk niet voor eender wie in het supportteam. Je opent met twee werelden tegelijk openen ook weer het debat van teveel werelden vind ik persoonlijk. Maar ik snap jouw redenering en we zullen het idee eens bespreken.

Fijn dat jullie het gaan bespreken. Zoals ik al eerder in dit topic zei weet ik dat het niet aan jullie is om nieuwe werelden te openen en dat ik weet dat jullie hier ook geen bevoegdheden toe hebben. Maar jullie (Kroenuh) heeft wel een directe lijn naar Innogames en kan het dus altijd voorstellen.

Je hebt inderdaad gelijk dat sommige dan zullen zeggen "Er komen te veel werelden". Maar mee genomen dat veel mensen willen starten in de zomer wanneer ze het meeste tijd hebben en dat de nieuwste belegering wereld een totaal ander publiek trekt dan een dergelijke nieuwe belegeringswereld met instellingen zoals deze wereld. Lijkt het mij wel een goed plan, maar dat is natuurlijk aan jullie, of ik bedoel aan Innogames om te beslissen.

Verder zal ik niet verder off-topic gaan, mijn excuus hiervoor. Al met al, voor opstand spelers een zeer mooie wereld! Dus ben er zeker wel positief over.
 

DeletedUser29588

Gast
Lijkt me een vrij logisch idee, zomer = veel tijd = veel mensen die interesse hebben om te spelen lijkt mij.
 

DeletedUser29588

Gast
Wanneer reactie broeder robin @Kroenuh

"Ik vind het belangrijk dat er altijd naar een totaalplaatje word gekeken, dus het denken aan en handelen naar de hele community, in plaats van alleen de spelers die het hardst roepen aandacht aan schenken en als prioriteit stellen. Iedereen moet de kans krijgen om zijn/haar stem te laten horen. Mijn functie is dan om die zo goed mogelijk te vertalen naar de juiste personen achter de schermen."
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17867

Gast
Leuke instellingen, ik had het wel leuk gevonden als er een wat kleinere alliantie Limit is van bijvoorbeeld 25.
 

Diddi Magmotar

Griffioen
prima instellingen. Ik wacht nog steeds op een 6 snelheid opstand wereld eigenlijk, maar ik verwacht niet dat die nog komt. zou het wel een keer leuk vinden. Wat betreft 2 werelden tegelijk, slechte keus. De laatste werelden komen de 4 start oc's al niet eens goed vol. Als je dan het aantal spelers nog eens halveert ben je helemaal nergens meer.
 

Dorremans

Mentor
prima instellingen. Ik wacht nog steeds op een 6 snelheid opstand wereld eigenlijk, maar ik verwacht niet dat die nog komt. zou het wel een keer leuk vinden. Wat betreft 2 werelden tegelijk, slechte keus. De laatste werelden komen de 4 start oc's al niet eens goed vol. Als je dan het aantal spelers nog eens halveert ben je helemaal nergens meer.

Er spelen andere mensen op opstand en belegering, dus dat is niet waar.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser30160

Gast
Perfecte wereld, met opstand heb je tenminste een goede nachtrust en kunnen de nolifers die er toch plezier aan hebben om rond 3-4 uur snachts op te staan niet al te veel kapot maken :)
 

DeletedUser29842

Gast
Perfecte wereld, met opstand heb je tenminste een goede nachtrust en kunnen de nolifers die er toch plezier aan hebben om rond 3-4 uur snachts op te staan niet al te veel kapot maken :)
Nachtrust mss wel, maar wat dan met aanvallen die in de nacht verzonden worden en je net na de nachtbonus 300 inkomende clears hebt?
Ik heb dit systeem nog niet eerder gespeeld, denk er wel over om even te komen testen op de rand, om dan later serieus te spelen.
 

Diddi Magmotar

Griffioen
Ja dat risico heb je overal. Als je dat risico niet wilt lopen moet je wat anders dan grepo doen. Zijn trouwens niet vaak allianties die dat soort acties doen. Hooguit 1-2 allianties die het grootschalig doen. Met muur 25 heb je wel minder last van nachtaanvallen. hooguit spelers die je vs willen tikken maar muur 25 met nb zijn er weinig die volle deff weg gaan tikken. En dan natuurlijk nog een aantal kansloze figuren die tta's doen maar die houd je jammer genoeg.
 

DeletedUser20770

Gast
wat de .... is hier aan de hand de server werkt echt voor geen meter, kan helemaal niks doen of de hele zaak loopt vast
 

DeletedUser29616

Gast
nou ik stop er weer mee
behalve dat ze hier als eerste topic openen met verkeerde wereldnaam
werkt gonnos voor geen meter
alle werelden werken behalve gonnos
draaiding 10 minuten inlog time
bonussen innen duurt 10 min
bouwen echt onmogelijk
okay ik had 500 voor adviseurs betaald die mag je houden inno
te irritant om zo door te spelen
ik ga wel the simms doen wtf

WTF. Niks mis met the simms, hater
 
Bovenaan