• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Alles op het forum is vetgedrukt

DeletedUser

Gast
8z911TT.png
 

DeletedUser29138

Gast
Alle gekheid op een stukje, als een topic of forumdeel vet staat betekend dat gewoon dat hier een nieuwe topic of reactie is die je nog niet geopend hebt.
 

DeletedUser

Gast
Alle gekheid op een stukje, als een topic of forumdeel vet staat betekend dat gewoon dat hier een nieuwe topic of reactie is die je nog niet geopend hebt.

Alles staat in het vet bij mij. Alle reacties, topics, ledennamen. Overal waar je text ziet zie ik het vet.

5iovvxj.png

ziPedr3.png


Ik ben er vrij zeker van dat dit er vroeger anders uitzag.
 

DeletedUser26134

Gast
Alles staat in het vet bij mij. Alle reacties, topics, ledennamen. Overal waar je text ziet zie ik het vet.

5iovvxj.png

ziPedr3.png


Ik ben er vrij zeker van dat dit er vroeger anders uitzag.
Controleer even je browerinstellingen of google even "everything bold in browser XXX"
 

DeletedUser

Gast
Heb nu even gecheckt of het bij een andere browser ook zo is, en daar heb ik hetzelfde.
 

DeletedUser29138

Gast
Ik dacht dat je het enkel over topic-titels had, dat is inderdaad vrij vreemd. Is dit enkel bij Grepolis of bij alle webpagina's?
 

DeletedUser

Gast
Op 2 verschillende browsers is het forum vetgedrukt (Chrome en Opera), op ESET veilig internet bankieren dan weer niet.
 

DeletedUser

Gast
Wanneer ik het forum verander naar de oude stijl, is hij ook niet meer vetgedrukt.
 

DeletedUser29138

Gast
Als het op alle internetpagina's is dan kan dit wijzen op een ontbrekend lettertype op jouw pc, maar dat is dus niet het geval. Is de tekst ook vetgedrukt als je via incognitomodus op het forum kijkt?
 

DeletedUser

Gast
Als het op alle internetpagina's is dan kan dit wijzen op een ontbrekend lettertype op jouw pc, maar dat is dus niet het geval. Is de tekst ook vetgedrukt als je via incognitomodus op het forum kijkt?

Bij de incognito modus heb ik hetzelfde voor.
 
Bovenaan