• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

DeletedUser27386

Gast
Waar kan je je handtekening zetten als je voor die warfare packages bent?
zou gewoon een extra optie naast goud moeten zijn als je wit dat je die altijd kan kopen, en niet oneindig lang moet wachten tot ze eindelijk eens opduiken.

Is niets mis met z'n pakket, je betaald er meer dan genoeg voor
 

DeletedUser29943

Gast
Ja ik ga akkoord met shesmoe, allemaal deze arme mensen die janken omdat zo'n pakket enkel voor de elite goudspelers is en daarom onbereikbaar voor de gewone, amateuristische speler is lachwekkend

gelieve meer van dit soort pakketten aub
 

DeletedUser29738

Gast
Waar kan je je handtekening zetten als je voor die warfare packages bent?
zou gewoon een extra optie naast goud moeten zijn als je wit dat je die altijd kan kopen, en niet oneindig lang moet wachten tot ze eindelijk eens opduiken.

Is niets mis met z'n pakket, je betaald er meer dan genoeg voor
Kan wel zien dat je een ongelooflijke intellectueel bent met zo'n mening, zo'n heerlijke werkwoordsvervoeging en spelling.
No offense (beetje wel) maar hoe kan je zo zijn, zo wordt het spelplezier voor de niet-goudspelers verpest.
+ Hoe meer niet-goudspelers stoppen hoe moeilijker het wordt voor goudnoobs als jullie.
 
Kan wel zien dat je een ongelooflijke intellectueel bent met zo'n mening, zo'n heerlijke werkwoordsvervoeging en spelling.
No offense (beetje wel) maar hoe kan je zo zijn, zo wordt het spelplezier voor de niet-goudspelers verpest.
+ Hoe meer niet-goudspelers stoppen hoe moeilijker het wordt voor goudnoobs als jullie.

ben het helemaal met jou eens
 

DeletedUser30203

Gast
En wat heb jij precies gepresteerd?

Dit was een reactie op Adrian Asah die zichzelf geweldig vond, maar de mods pasten het aan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Diddi Magmotar

Griffioen
Kan wel zien dat je een ongelooflijke intellectueel bent met zo'n mening, zo'n heerlijke werkwoordsvervoeging en spelling.
No offense (beetje wel) maar hoe kan je zo zijn, zo wordt het spelplezier voor de niet-goudspelers verpest.
+ Hoe meer niet-goudspelers stoppen hoe moeilijker het wordt voor goudnoobs als jullie.

Shesmoe heeft iig ingame nog wat gepresteerd. Niemand geeft wat om je taalnazi award..... Wel om het feit dat je ingame niks bereikt.
 

DeletedUser29738

Gast
Shesmoe heeft iig ingame nog wat gepresteerd. Niemand geeft wat om je taalnazi award..... Wel om het feit dat je ingame niks bereikt.
Als ik zoveel geld erin pomp als jullie bereik ik ook wat.

Met een taalnazi award ben je nog iets in het echte leven lol
 

Diddi Magmotar

Griffioen
lol van mijn eigen welverdiende centjes is er nog geen 1 rooie cent naar dit spel gegaan. Maarja jij zou wel één van die zielige spelers zijn die de goudmarkt nog niet heeft ontdekt, of de hersencapaciteit niet heeft om hem te begrijpen. Tenminste dat vermoeden krijg ik als je over goud begint...
 

DeletedUser25952

Gast
Ge hebt zelden pakketen om te kopen ben nu weer vanaf augustus bezig en heb wel maar 1 pakket tegengekomen. Mag van mij part meer pakketen komen ook

En niet goud gebruikers jullie kunnen zagen hoor, als je actief aan goudhandel doet heb je zo 40k goud gesprokkeld op een wereld
 

DeletedUser29738

Gast
lol van mijn eigen welverdiende centjes is er nog geen 1 rooie cent naar dit spel gegaan. Maarja jij zou wel één van die zielige spelers zijn die de goudmarkt nog niet heeft ontdekt, of de hersencapaciteit niet heeft om hem te begrijpen. Tenminste dat vermoeden krijg ik als je over goud begint...
Ik doe wel aan goudhandel lol. Zeg me nu eerlijk je kan dat goudgebruik zoals dat van dreemersen toch niet goedkeuren.
 

Diddi Magmotar

Griffioen
nouja goedkeuren/afkeuren doe ik niet. Het mag van inno dus in dat opzicht is het goedgekeurd. Zelf vind ik een paar k uitgeven voor een spel niet bepaald verstandig, maarja als je inkomsten het toestaan...... De servers van inno moeten ook worden onderhouden, en dat is niet met een paar tientjes gedaan. Dus daarvoor is het fijn om een paar van dit soort spelers te hebben. En zoals je zag, zelfs dit soort spelers kan je gewoon aanpakken de passende inzet.

Ik ben het wel met je eens, als je ernaast ligt tijdens de start ben je simpel gezegd de lul, daar valt niet gek veel meer tegen te doen als zelf goud gooien dan verlies je.
 

DeletedUser25952

Gast
deze pakketten is om mee te lachen
50 euro voor 1 x vs om de 3 uur etc
willen ze hiermee mensen proberen om mensen pakketten te laten kopen :D
 
Bovenaan