• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Zelfde wifi netwerk

sebking10

Slingeraar
Hey ik had even een vraagje. Ik speel veel samen met een vriend van mij. Ook zijn we veel samen en dus ook op het zelfde wifi netwerk. Maar willen liever niet wifi netwerk delen aanzetten, want dan kunnen we niet echt meer samen spelen. Mag je dus wel soms op het zelfde wifi netwerk spelen?
 

DeletedUser27456

Gast
Enkel mobiele data gebruiken op school dan. Dan zou er normaal geen probleem mogen zijn.
 

DeletedUser27456

Gast
Bij de instelling van internet delen staat er: "Wanneer twee of meer spelers een internetverbinding willen delen (thuis, op school, op het werk, etc.), dan moeten ze de gedeelde internetverbinding registreren. " Dus scholen zijn helaas geen uitzondering.
 

Screeny

Senior Gamemoderator
Grepolis Team
Ter aanvulling op bovenstaande, wij proberen rekening te houden met openbare netwerken zoals kantoren en scholen. Het komt namelijk ook regelmatig voor dat telefoonproviders mensen met verschillende telefoons uiteindelijk dezelfde verbinding.

Mocht het toch gebeuren dat je toch geschorst wordt doordat wij een gedeelde internetverbinding zien met een schoolgenoot door de wifi op school (en uiteraard ook collega's op kantoor en andere situaties), geef dat dan aan bij je tegenspraak. Indien dit gevalideerd kan worden, dan zal de moderator van dienst de sanctie aanpassen.

Het komt echter zelden voor dat hier fouten mee worden gemaakt. In de bijna 8 jaar dat ik moderator van dit spel bent, heb ik het nog niet meegemaakt dat ik iemand onterecht voor deze overtreding heb gestraft.
 

sebking10

Slingeraar
Ter aanvulling op bovenstaande, wij proberen rekening te houden met openbare netwerken zoals kantoren en scholen. Het komt namelijk ook regelmatig voor dat telefoonproviders mensen met verschillende telefoons uiteindelijk dezelfde verbinding.

Mocht het toch gebeuren dat je toch geschorst wordt doordat wij een gedeelde internetverbinding zien met een schoolgenoot door de wifi op school (en uiteraard ook collega's op kantoor en andere situaties), geef dat dan aan bij je tegenspraak. Indien dit gevalideerd kan worden, dan zal de moderator van dienst de sanctie aanpassen.

Het komt echter zelden voor dat hier fouten mee worden gemaakt. In de bijna 8 jaar dat ik moderator van dit spel bent, heb ik het nog niet meegemaakt dat ik iemand onterecht voor deze overtreding heb gestraft.
Dankjewel dan weet ik genoeg!
 
Bovenaan