• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Olynthus

DeletedUser16083

Gast
dat zou nog leuker zijn, maar dan kun je met helena geheel in nb veroveren mits democratie niet is onderzocht.
 

Dorremans

Mentor
dat zou nog leuker zijn, maar dan kun je met helena geheel in nb veroveren mits democratie niet is onderzocht.

Dat kon vroeger ook, vond dat altijd wel nice. Extra opletten voor de nachtbonus, maar geeft ook extra opties omdat je minder deff nodig hebt als je een kolo volledig in de NB kan leggen. Kon je dat weer ergens anders gebruiken.
 
alleen jammer van de 12 uur durende verovering, waarom niet gewoon 10 uur? dat verpest de instellingen wel een beetje. met een nb dat 7 uur duurt, kon dit toch gewoon 10 uur zijn

Idd, 10 uur zou een leuke middenweg geweest zijn. 12 uur is echt lang voor snelheid 4.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser27802

Gast
server uberhaupt wel online nog? ik kan niet eens meer online komen
 

DeletedUser16083

Gast
krijg alleen nog maar de G in beeld, kan verder niets meer, het zou ook een keer meteen goed werken.
 

zebia

Winnaar Bingo 2018
ik kan heel huts bouwen, geen probleem mee hoor. ik moet effe wachten maar dan komt er ook wat. ik hoef maar 1 ding per keer te bouwen zo goed gaat het bij mij op deze wereld
 

DeletedUser27569

Gast
Nog steeds hetzelfde, zoiets zou toch moeten opgelost kunnen worden anno 2020 vrienden
 

DeletedUser20978

Gast
En inmiddels kom ik de wereld zelfs niet meer in na verversen ;)

Zoiets als dit heb ik in tien jaar niet meegemaakt. Amateuristisch. Alle reclame om goud te kopen komt trouwens telkens als eerste in beeld. Het is wel weer duidelijk waar Innogames de prioriteiten heeft ;)
 

DeletedUser30426

Gast
We zijn op de hoogte van deze serverproblemen en hebben dit reeds doorgegeven aan InnoGames. We hopen dat we snel een oplossing kunnen verzorgen, want dit is natuurlijk voor niemand leuk. Onze excuses voor het ongemak!
 
Bovenaan