• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Spartaanse Huurmoordenaars

DeletedUser17789

Gast
Zoals het er nu uit ziet zal geen een NL wereld verder komen met de CommunityScore dan doel 2.
Op de DE server word door de CM aangegeven dat er geen herberekeningen zullen komen, omdat alles werkt zoals verwacht.

Het vreemde is dat op de Beta (test server) de doelen ook niet gehaald zijn (volgens de fora).
Klopt het dat we dit event dus gestart zijn terwijl het onmogelijk was om de doelen te halen ?

En gaan er inderdaad geen herberekeningen plaatsvinden ?
 

DeletedUser16083

Gast
ik zie het op pandosia en daar zitten toch echt genoeg goud spelers en zelfs daar hebben we het 2e doel nog niet bereikt.
 

DeletedUser17789

Gast
1 van de 3 Beta servers heeft doel 3 wel gehaald lees ik maar doel 4 en 5 is nog nergens gehaald


Volgens de Duitse CM word er dus niets aangepast, want alles werkt zoals behoren.

f42e19967626cd9b466295695b3fdef2.png
 

DeletedUser16083

Gast
willen dus dat we nog meer goud er in gooien, terwijl er toch al echt extreem gebruikt word. Voorheen was het toch wel te halen dus dit jaar is hun calculator niet helemaal in orde vermoed ik.
 

Armand0

Manticore
Voorheen was het wel te doen ja, ik herinner me dat vroeger de stappen na ieder doel (flink) kleiner werden, iets als:
- Beloning 1: 100.000 punten
- Beloning 2: 175.000 punten (+75k)
- Beloning 3: 225.000 punten (+50k)
- Beloning 4: 250.000 punten (+25k)
- Beloning 5: 262.500 punten (+12,5k)
Afhankelijk van de wereldsnelheid(?dat zou raar zijn) of het aantal spelers o.i.d.

Ik vind dit wel vrij bizar in ieder geval. Schrap de laatste stappen dan ook maar gewoon.
 

DeletedUser17789

Gast
nog 2 dagen te gaan

Olynthus :
2188d45b3a034f750094534bde3ed56f.png



Pandosia :
96adb8a20ea55e6ff87fa2d347c0d9e3.png



geen idee hoe het op de andere werelden is, maar ben bang dat het daar niet veel beter is.

Hier is Inno toch behoorlijk de mist in gegaan.
vorige keer hadden ze nog het fatsoen om dit te corrigeren.
 

DeletedUser17789

Gast
Ik vraag me af of het NL support team hier wat over gehoord heeft van Inno
 

Boliat

Boogschutter
nou, het supportteam heeft hier ook nog geen enkele reactie gegeven de afgelopen week, dus betwijfel het.
Support kan hier volgens mij weinig aan veranderen omdat dit van hoger hand komt.

De vooropgestelde doelen zijn zeker belachelijk maar ook daar zal niks aan veranderen want die events dienen niet om het spel leuker te maken maar om meer geld in de kassa te krijgen en als ik naar de werelden kijk waar ik op speel kan ik alleen maar oordelen dat men dat doel bereikt heeft.
 

DeletedUser30227

Gast
Ze hebben al gezegd dat ze niets gaan veranderen, hebben jullie dat niet gelezen?
 

DeletedUser17789

Gast
Wel van de Duitse CM, die heb ik zelf gepost.
Maar vroeg me af of NL support dit ook aan Inno DE ging melden.
Hoe meer klagende spelers hoe meer kans dat er iets gaat gebeuren.

Wan we zijn natuurlijk weer eens voor de gek gehouden met dit event,
 

DeletedUser30227

Gast
het is in rl meestal ook zo dat actie's niet gehaald kunnen worden.
 

Boliat

Boogschutter
Wel van de Duitse CM, die heb ik zelf gepost.
Maar vroeg me af of NL support dit ook aan Inno DE ging melden.
Hoe meer klagende spelers hoe meer kans dat er iets gaat gebeuren.

Wan we zijn natuurlijk weer eens voor de gek gehouden met dit event,

Wij zijn toch niet voor de gek gehouden geweest, behalve als je denkt dat zulke events er zijn voor de spelers maar jij hebt ervaring genoeg om dat niet te doen. Er is volgens mij ook niemand die goud in het event steekt voor die community doelen te halen maar enkel voor de beloningen in de winkel te kunnen kopen. Het is mij trouwens ook een raadsel waarom ze op elke wereld verschillend zijn. Op de ene krijg je 36 manti's op de andere maar 12...
 

DeletedUser24049

Gast
Wij zijn toch niet voor de gek gehouden geweest, behalve als je denkt dat zulke events er zijn voor de spelers maar jij hebt ervaring genoeg om dat niet te doen. Er is volgens mij ook niemand die goud in het event steekt voor die community doelen te halen maar enkel voor de beloningen in de winkel te kunnen kopen. Het is mij trouwens ook een raadsel waarom ze op elke wereld verschillend zijn. Op de ene krijg je 36 manti's op de andere maar 12...

Volgens mij is dit afhankelijk van de wereldsnelheid, al is de exacte berekening mij onbekend.
 

Boliat

Boogschutter
Volgens mij is dit afhankelijk van de wereldsnelheid, al is de exacte berekening mij onbekend.
Ik dacht ook dat het met de wereldsnelheid te maken had maar op apollonia met snelheid 2 krijg je meer manti's dan op rhamnus, met snelheid 3
 

DeletedUser21980

Gast
Ik dacht ook dat het met de wereldsnelheid te maken had maar op apollonia met snelheid 2 krijg je meer manti's dan op rhamnus, met snelheid 3
De grootte van je beloning hangt ook af van het aantal punten die je hebt.
 
Bovenaan